poniedziałek, 1 maja 2017

ULUBIEŃCY KWIETNIA 2017 - ANASTASIA BEVERLY HILLS, MY SECRET, KYLIE, JEFFREE STAR, VIANEK



Cześć Kochane!
Wybaczcie tą przerwę, ale ostatnio brak mi czasu na pisanie postów. 
Dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami kwietnia. Nagrałam dla Was film właśnie o tej tematyce, ale niestety okazało się, że było źle ustawione światło i nagrania poszły na marne. Dlatego ulubieńcy będę w formie posta na blogu. Mam nadzieję, że jesteście ciekawe jakie kosmetyki przypadły mi do gustu w kwietniu. Jeżeli tak, to zapraszam do dalszej części posta :)






Anastasia Beverly Hills, Contour Kit, Light to Medium
Zestaw do konturowania testowałam od około połowy marca. Bardzo przypadł mi do gustu. W szczególności polubiłam dwa odcienie - Banana, który jest idealnym pudrem pod oczy oraz Fawn, który jest super do konturowania twarzy. Jeżeli miałam ochotę, aby ocieplić sobie buźkę, to mieszałam dwa kolorki - Java oraz Havanna. Serdecznie polecam Wam ten Contour Kit. Jakość jest rewelacyjna! 
(Kolejny post będzie poświęcony właśnie tej paletce do konturowania) :)
Dostępność: Możecie go kupić na stronie Luxury Makeup - KLIK
Cena: ok.250zł







My Secret, Face Illuminator Powder, Princess Dream
Od jakiegoś czasu dwa rozświetlacze, które używam cały czas to Mary Lou Manizer od The Balm oraz Laura Geller Gilded Honey. W marcu przypomniałam sobie o rozświetlaczu, który w toaletce miałam już bardzo długi czas. Mowa tutaj o rozświetlaczu z My Secret w kolorze Princess Dream, który jest naprawdę super i pięknie wygląda na twarzy. Jeżeli szukacie jakiegoś niedrogiego rozświetlacza w złotym odcieniu, który da Wam naprawdę ładny efekt, to zdecydowanie polecam ten.
Dostępność: Natura
Cena: ok.15zł








Artdeco, Baza pod cienie
Najlepsza baza jaką kiedykolwiek miałam okazję używać! Jest rewelacyjna! Super jakość i do tego bardzo przystępna cena. Cienie utrzymują się na powiece od momentu nałożenia do demakijażu. Nie blakną, nie rolują się. Makijaż oczu wygląda świetnie przez cały dzień. Chyba nie muszę pisać nic więcej, prawda? Polecam :)
Dostępność: Sklepy internetowe
Cena: ok.30zł








Ardell, Accent 318 Black
Połówki rzęs, które wyglądają przepięknie na oku, pięknie je otwierają. Nie czuć ich, są bardzo lekkie. Proste w aplikacji. 
Dostępność: Sklepy internetowe
Cena: ok.20-25zł







Kylie Cosmetics, Matte Liquid Lipstick, Candy K
Jeffree Star, Velour Liquid Matte Lipstick, Celebrity Skin
Dwie pomadki, które uwielbiam i które nosiłam na ustach przez prawie cały miesiąc. Są rewelacyjne! Przecudowne kolory, niesamowicie długo się utrzymują. Formuła pomadki Kylie delikatnie bardziej wysusza usta, ale i tak ją uwielbiam. Serdecznie polecam wypróbować obie pomadki. Przepięknie wyglądają na ustach.
Dostępność: Kylie - strona Kylie Cosmetics, Jeffree - Minti Shop
Cena: Sama pomadka Kylie to koszt 17$. Pomadka Jeffree - ok.90zł









Vianek, nawilżający krem pod oczy z ekstraktem z lnu
Ja od kremu pod oczy wymagam tego, aby te okolice nawilżał. Ten krem radzi sobie z tym świetnie, więc bardzo się polubiliśmy. Dodatkowym plusem jest też to, że szybko się wchłania.
Dostępność: Sklepy zielarskie
Cena: ok.30zł







KTC, Woda różana
Dla mnie woda różana to hit! Używam jej już od baaardzo długiego czasu, natomiast postanowiłam Wam dzisiaj ją przypomnieć. Woda ta sprawdza się u mnie idealnie jako tonik, stosuję ją rano, więc przepięknie orzeźwia cerę. Jeżeli jeszcze nie stosowałyście wody różanej, to spróbujcie - jest naprawdę fantastyczna!
Dostępność: Sklepy zielarskie
Cena: ok.7zł






Celine Dion, Pure Brilliance
Emmanuel Ungaro, Fruit d' amore, Pink
Dwa zapachy, które używałam na zmianę przez cały marzec. Perfumy te na tyle przypadły mi do gustu, że jak skończę te opakowania, to na pewno kupię następne. Celine Dion Pure Brilliance mam już kolejne opakowanie, natomiast zapach Emmanuel Ungaro mam pierwszy raz. Uwielbiam oba zapachy! Polecam powąchać jak będziecie w drogerii :)
Dostępność: Drogerie Rossmann, Douglas
Cena: Nie sprawdzałam, bo dostałam oba zapachy w prezencie







Zoeva, 317 Wing Liner
Zoeva, 221 Luxe Soft Crease
Pędzel do brwi jest zdecydowanie najlepszym z jakim miałam styczność. Przepięknie się z nim pracuje. Jest bardzo wygodny, precyzyjny. Jeżeli chodzi o pędzel 228 to jest to przecudowny pędzel do blendowania. Przepięknie rozciera cienie. Serdecznie polecam oba modele :)
Dostępność: Minti Shop, Cult Beauty 
Cena: ok.40zł









I to już wszystko co chciałam Wam pokazać w ulubieńcach kwietnia. Dajcie mi znać, czy używałyście którejś z pokazanych przeze mnie rzeczy. Jacy są Wasi ulubieńcy kwietnia? Czekam na komentarze! :)






17 komentarzy:

  1. ja ostatnio bardzo polubiłam Vianek, szczególnie ich krem do rąk zrobił na mnie ogromne wrażenie i coraz więcej ich testuję. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, ja z tą bazą z ArtDeco nie potrafię się polubić, a tak wielu ją uwielbia :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ulubieńcy! Piękne kolory pomadek. Muszę się wreszcie skusić na ten rozświetlacz z my secret :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie ulubieńcy! Piękne kolory pomadek. Muszę się wreszcie skusić na ten rozświetlacz z my secret :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam drugie opakowanie odżywczej wersji kremu pod oczy (polecam), muszę w końcu wypróbować tę nawilżającą. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten sam kolor pomadki od jefree i od ponad miesiaca katuje dzien w dzien :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kojarzę jedynie wodę różaną. Może ją wypróbuję kiedyś z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna marzę o pomadce Kylie, ale jakoś trudno jest mi się ze brać do jej kupienia. Nie miałaś żadnych trudności z płaceniem karta ?
    Ten krem pod oczy prezentuje się ciekawie, ale ja mam juz swojego ulubieńca - z origins💕 Kochana uwielbiam twojego instagrama ❤️http://m-grabowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze wreszcie kupic wodę różaną :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z rzeczy, które zaproponowałaś mam rozświetlacz i też go uwielbiam!

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozświetlacz z My Secret również bardzo lubię ;) Wystarczy mi chyba na wieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te pomadki są cudowne uwielbiam takie kolory pomadek <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. zaciekawiłaś mnie bardzo tym rozświetlaczem bo wygląda pięknie *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze tak kusisz zdjęciami, że aż chce się wszystko wypróbować 😍 Rzecz jasna kocham rozświetlacze, więc znam i ten Twój 😏 Jest dla mnie genialny, chyba każdy go lubi 😙

    Buziaczki,
    panikosmetyk.blogspot.com 💞

    OdpowiedzUsuń
  15. Ceny bardzo przystępne, o połowie rzeczy nawet nie słyszałam, dzięki Tobie na pewno sprawdzę i kosmetyki i wodę różaną :)


    http://skyler-blu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń