niedziela, 7 maja 2017

ANASTASIA BEVERLY HILLS CONTOUR KIT LIGHT TO MEDIUM | RECENZJA, SWATCHE, GDZIE KUPIĆ?



Cześć Kochane!
Od około połowy marca testuję paletę do konturowania Anastasia Beverly Hills Contour Kit Light to Medium. Dziś przychodzę do Was z moją opinią o tej palecie, będziecie mogły zobaczyć także swatche oraz pokażę Wam sklep, w którym możecie ją zakupić. Jeżeli jesteście zainteresowane, to zapraszam do dalszej części posta.



Opakowanie paletki jest klasyczne, czarne. Niestety dość łatwo się rysuje i brudzi. Paletka jest bardzo lekka. Ogromnym plusem jest to, że wkłady możemy wymieniać. Czyli w momencie, gdy skończy się nasz ulubiony puder, to nie musimy kupować całej palety, tylko wystarczy kupić ten jeden wkład. Paleta za tą cenę powinna mieć także lusterko, ale to tylko moja sugestia. 


Ja posiadam wersję palety Light to Medium i myślę, że właśnie te odcienie sprawdzą się u większości z Was. Druga wersja to Medium to Dark i jest zdecydowanie dla osób o ciemniejszej karnacji. W palecie znajdziemy sześć odcieni pudrów do konturowania: te jasne - do rozjaśniania wybranych części twarzy oraz te ciemne - do konturowania i ocieplania. Moje ulubione pudry pokazałam Wam w ulubieńcach kwietnia. Są to Banana - do przypudrowania okolicy pod oczami, Fawn - do konturowania oraz Java i Havana - do ocieplania twarzy. Pigmentacja wszystkich odcieni jest rewelacyjna. Bardzo łatwo się blendują. Pudry są także niesamowicie trwałe.



Pudry, które znajdują się w palecie:
Vanilla - matowy puder, który kolorystycznie lekko wpada w brzoskwiniowe tony; idealnie nada się do przypudrowania całej twarzy
Banana - matowy puder w żółtych tonach, czyli idealny puder pod oczy
Sand - beżowy puder posiadający delikatne drobinki; dla osób, które nie lubią mocnego rozświetlenia sprawdzi się super na szczyty kości policzkowych
Java - matowy puder, który wpada w ciepłe tony (ale nie daje efektu "pomarańczki"), idealnie nadaję się do ocieplania, opalania twarzy
Fawn - matowy, chłodny brąz, który jest idealnym odcieniem do konturowania twarzy
Havana - matowy, ciemny brąz, który również idealnie spisuje się do opalania, ocieplania twarzy


Paletę mam ze sklepu Luxury Makeup. Serdecznie polecam Wam ten sklep. Kontakt rewelacyjny, przesyłka ekspresowa. Duży wybór produktów Anastasia Beverly Hills. Jeżeli zastanawiacie się, gdzie kupić oryginalne produkty ABH to serdecznie polecam Wam ten sklep - będziecie bardzo zadowolone :)
Sklep Luxury Makeup - KLIK
Luxury Makeup na Instagramie - KLIK



Podsumowując, uważam, że paleta jest warta swojej ceny. Przepiękne odcienie pudrów, cudowna jakość. Myślę, że dla fanek konturowania ta paleta powinna być "must have" :) Serdecznie polecam!




I to byłoby na tyle w dzisiejszym poście. Dajcie mi znać, czy znacie tą paletę do konturowania. Napiszcie też, czy moja recenzja się Wam podobała. Czekam na komentarze :)






5 komentarzy:

  1. Łaa... swatche tylko przybliżają mnie do kupna tej paletki - jest boska! :D
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa paleta konturująca :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej paletce niestety, ale kolory są lekko 'przygaszone', a tu wszystkie prezentują się naprawdę ciekawie i kuszą do zakupu paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę marzy mi sie. Czemu ty kusisz do zla? 😂

    OdpowiedzUsuń