poniedziałek, 20 marca 2017

KYLIE THE BURGUNDY PALETTE | RECENZJA, SWATCHE




Cześć Kochane!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją palety Kylie Cosmetics - The Burgundy Palette. Jeżeli czytacie mojego bloga i śledzicie mnie na IG to na pewno wiecie, że Lip Kit w odcieniu Candy K bardzo przypadł mi do gustu i sama pomadka jest jedną z moich ulubionych (o ile nie ulubioną, oczywiście nie mogę się zdecydować :) ). Paleta The Burgundy Palette jest drugą w kolejności paletą jaka pojawiła się na stronie Kylie. Pierwszej The Bronze nie posiadam, ale zdecydowanie kolorystycznie bardziej podoba mi się The Burgundy, więc pierwszej palety nie kupowałam. Jeżeli jesteście ciekawe, co myślę o tej palecie, to zapraszam do dalszej części posta.



Cienie zamknięte są w palecie wykonanej z grubej tektury. Opakowanie jest solidne. Design palety bardzo przypadł mi do gustu. W środku znajdziemy dziewięć cieni. Każdy z nich ma 1,4g. Paleta na stronie Kylie kosztuje 42$, więc w zależności od kursu kosztuje ok.168zł, więc jeden cień kosztuje ok.19zł.






Paleta ma przepiękne ciepłe odcienie. Cienie są matowe oraz metaliczne, foliowe. Konsystencja jest bardzo przyjemna, natomiast mam takie wrażenie, że jest delikatnie bardziej sucha, niż w palecie ABH Modern Reneissance. Jeżeli chodzi o pigmentację, to naprawdę jest super. Cienie świetnie się blendują. Nie osypują się.




Cienie znajdujące się w palecie:

NAKED - Złotawy cień, który jest moim zdaniem najgorszy w całej palecie
BEACH - Ciepły, matowy jasny brąz
PENNY - Matowy, rudy cień
LA - Foliowy miedziano-złoty cień
BURGUNDY - Jak sama nazwa wskazuje - burgundowy cień, matowy
DUBAI - Mataliczny, bordowy cień
BRICK - Ceglasty cień matowy
NEW YORK - Metaliczno-foliowy cień o kolorze ciężkim 
do określenia - trochę złota, trochę brązu
ALMOND - Matowy, ciemny brąz w ciepłej tonacji













Paleta cieni jest naprawdę super. Paleta Kylie The Burgundy Palette i ABH Modern Reneissance to zdecydowanie dwie moje ulubione palety ze wszystkich jakie posiadam. Jeżeli macie możliwość wypróbować paletę Kylie, to serdecznie polecam - na pewno będziecie bardzo zadowolone :)





I to byłoby na tyle w dzisiejszym poście. Dajcie mi znać, czy używałyście tej palety i jak Wam się sprawdza? Jeżeli nie, to napiszcie mi też, czy macie w planach ją zakupić. Czekam na komentarze :)




30 komentarzy:

  1. Ta paletka według mnie jest idealna! Najbardziej podoba mi się odcień Burgundy i Brick :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to stara kasy... wolę kupić sobie kilka innych palet w tej cenie, które też będą się dobrze sprawować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie niekoniecznie. Jest jedną z moich ulubionych palet, a cena nie jest wcale aż tak bardzo wysoka :)

      Usuń
  3. Piękne kolory! Może kiedyś się na nią skuszę, kto wie! :D
    http://momentdlamniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie choc ABH kusi mnie bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Paleta ma przepiękne odcienie! ♥ Szkoda, że tyle kosztuje :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcienie są super! Cena jak na Kylie w porównaniu do np. Lip Kit-ów i tak nie jest duża :D

      Usuń
  6. Woow super kolory, chciałabym wypróbować :)
    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna paletka! <3 super blog! OBSERWUJE :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Rewelacyjne kolory i przepiękna paletka! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś niezwykła :) prowadzisz mega interesującego bloga, każdy post robi na mnie ogromne wrażenie i widać postępy Twojej pracy, mam nadzieję , że jeszcze wiele osiągniesz, trzymam za Ciebie kciuki kochana <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa! <3

      Usuń
  10. Pigmentacja - petrada, zamierzałam ja kupic, gdzie swoją nabyłas ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, uwielbiam makijaż oka w kolorze bordo :) Chętnie bym zakupiła taką paletkę, ale waham się jeszcze między zoeva caramel melange :)
    Obserwuję!

    youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujący post :) Będę tu zaglądać i liczę na rewanż :)
    Zapraszam do mnie : http://zapteczkifarmaceutki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapragnęłam tej palety... kolory prezentują się naprawdę fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń