wtorek, 7 marca 2017

Cargo Cosmetics - Around the world Eyeshadow Palette & Lip Gloss Quad Casablanca


Cześć!

Jakiś czas temu otrzymałam paczkę od Vroda Shop na Instagramie (KLIK), w której znalazły się kosmetyki firmy Cargo. Wcześniej produkty tej marki nie były mi znane, więc bardzo się cieszę, że mogłam je przetestować. Dziś przychodzę do Was z postem, w którym pokażę Wam dokładne swatche wszystkich produktów. Jeżeli chciałybyście poznać bliżej kosmetyki Cargo, to serdecznie zapraszam do dalszej części posta.




Cargo Cosmetics, Around the world Eyeshadow Palette





Paleta cieni Around the world zawiera 12 cieni w neutralnych kolorach. Każdy cień ma 0,8g. Jeżeli chodzi o opakowanie to jest wykonane z grubej tektury. W środku znajdziemy lusterko, co bardzo lubię w paletach. W zestawie mamy również pędzelek, ale szczerze powiedziawszy nie korzystałam z niego. Bardzo spodobało mi się to, że każdy cień nosi nazwę miasta: Rome, Paris, Tokyo, London, Amsterdam, New York, Shanghai, Moscow, Athens, Dublin, Madrid, Toronto. Konsystencja cieni jest dość sucha.. Paletę cieni polecam raczej osobie początkującej, która chce wykonywać więcej dziennych makijaży. Cienie niestety się osypują, ale dobrym sposobem jest wykonywanie najpierw makijażu oczu, a później makijażu twarzy. Pigmentacja jest średnia, trzeba trochę więcej czasu poświęcić na blendowanie cieni.






Swatche:



Jeżeli chcecie zobaczyć makijaż wykonany tą paletą oraz kolejnym produktem, o którym za chwilę opowiem, to serdecznie zapraszam na mój kanał na YT.







Cargo Cosmetics, Lip Gloss Quad - Casablanca






Paleta błyszczyków zamknięta jest w blaszanym opakowaniu, które mimo że jest dość proste, to prezentuje się naprawdę ładnie. W środku znajdziemy cztery błyszczyki. Każdy z nich ma 1,4g. Konsystencja błyszczyków jest niesamowicie przyjemna. Mimo że uwielbiam pomadki matowe, to ten zestaw niesamowicie przypadł mi do gustu. Do niektórych makijaży pasowałby delikatny błyszczyk, którego w mojej toaletce mi brakowało. Ten zestaw jest naprawdę ciekawy :)





Swatche:




Jeżeli produkty Cargo Cosmetics się Wam spodobały, to zapraszam serdecznie do sklepu Vroda Shop (KLIK), gdzie możecie zobaczyć o wiele więcej kosmetyków tej marki.






Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Dajcie mi znać, czy znacie markę Cargo Cosmetics i jak się u Was te kosmetyki sprawdzają. Czekam na komentarze :)

21 komentarzy:

  1. Takie piękne kolory cieni a tak je zepsuli :/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam nigdy wcześniej o tych kosmetykach ;)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o tej firmie..ale ładne ma kolory ta paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze slyszę o tej firmie, ale niestety nie przekonuje mnie pigmentacja tej paletki + błyszczyki, które no nie oszukujmy się - są nie na czasieeee. gdyby firma robiła matowe szminki, to wow! :) bo w tych kolorkach byłyby megaa

    maaagstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam matowe pomadki, ale te błyszczyki to coś dla mnie nowego. Czasem fajnie nałożyć coś błyszczącego :)

      Usuń
  5. Też nie słyszałam o tej firmie ale paletka pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki są mi nie znane. Piękne odcienie paletki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie. Paletka cieni bardzo fajnie się prezentuje. Sądzę, że dla mnie jako osoby początkującej byłaby w sam raz :) Paleta błyszczyków również ciekawie się prezentuje. Świetne odcienie. Szczególnie ten różowy.

    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcześniej nie znałam tej marki, ale po twojej recenzji muszę bliżej się im przyjrzeć. Wyglądają na prawdę ciekawie :) !

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się ostatnio nad zakupem tej paletki, ale zrezygnowałam, bo już sporo mam w kolekcji neutralnych cieni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię błyszczyków zamkniętych w takich opakowaniach, co nie zmienia faktu że są śliczne,a paletka też ma super kolorystykę , w znacznej mierze w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne kolorki:D Ale ja nie używam paletek do oczu:) natomiast błyszczyki super!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. paletka odcieni bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cekawa paletka !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń