środa, 8 lutego 2017

NOTD #4 | INDIGO MARTINI & BIKINI I METAL MANIX MULTI CHROME | PASTELOWY MANICURE

Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z czwartym już postem z serii Nails of the day. Ostatnio cały czas testuję lakiery Indigo i tym razem  również pokażę Wam manicure wykonany lakierami tej firmy. Powiem Wam, że naprawdę lakiery sprawdzają się u mnie super. Jestem z nich niesamowicie zadowolona :) Jeżeli chcecie przeczytać więcej na temat tego manicure to zapraszam do dalszej części posta :)
Uwielbiam pastelowe kolory i często te kolory noszę również na paznokciach, Tym razem postawiłam na przepiękny pastelowy róż z serii Natalii Siwiec Martini & Bikini i połączyłam go z Metal Manix Multi Chrome. Uważam, że to połączenie wygląda naprawdę pięknie :)
Napiszę Wam krótko jak wykonałam ten manicure, Na odtłuszczoną płytkę paznokcia nałożyłam bazę Protein Base. Utwardzałam ją w lampie mostek z Semilac przez 45 sekund. Następnie na wszystkie paznokcie nałożyłam trzy cienkie warstwy lakieru Martini & Bikini. Po każdej warstwie lakier utwardzałam przez 45 sekund. Na paznokcie, które zostają w kolorze różowym nałożyłam top z Semilac, a na paznokcie, na które chcę nałożyć pyłek nałożyłam Dry Top (czyli top bez warstwy dyspersyjnej). Utwardzałam przez 45 sekund. Paznokcie, na które nakładałam top z Semilac przetarłam cleanerem z Semilac, a na paznokcie, na które nałożyłam Dry Top, pacynką wtarłam Metal Manix Multi Chrome i następnie na te paznokcie nałożyłam ponownie Dry Top i utwardzałam przez 45 sekund. Piękny, pastelowy manicure gotowy! :)





Dajcie mi znać, czy manicure Wam się podoba. Napiszcie mi też czy lubicie pastelowe kolorki. Czekam na komentarze :)

36 komentarzy:

  1. Efekt wyszedł zjawiskowy. Bardzo lubie pastelowe odcienie na paznokciach.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taką kolorystykę. No i efekt jest naprawdę mega!*,*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jakie piękne te paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się paznokcie ;) Uwielbiam pastele ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam pastele. Dziękuję :)

      Usuń
  5. Pięknie Ci wyszło;) ciekawią mnie hybrydy Indigo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z tymi hybrydami polubiłam :) Dziękuję <3

      Usuń
  6. Jakie ładne i ten kolor jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy efekt ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. jakie piękne, efekt boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny efekt, chętnie zobaczyłabym takie cudo u siebie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie pasują w mój gust. :) Ostatnio nawet robiłam sobie podobne, również połączyłam pastelowy kolor z efektem lustra. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przekonałam się jeszcze do ich lakierów, są bardzo gęste, ale sam mani cudny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo te lakiery polubiłam :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  12. Ten kolorek Martini & Bikini jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam z tym efektem na paznokciach, ale w tym wydaniu bardzo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę :)

      Usuń