sobota, 4 lutego 2017

Kylie Cosmetics Lip Kit Candy K | Swatche, Recenzja | Czy warto?



Cześć Kochane!
Już od jakiegoś czasu na wielu blogach, Instagramach, czy kanałach na YT zobaczyć możecie pomadki od Kylie Jenner. Słysząc tyle "ochów" i "achów" postanowiłam zakupić jeden Lip Kit i przetestować go na swoich ustach. Od około dwóch miesięcy testuję ten produkt. W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam Kylie Cosmetics Lip Kit w odcieniu Candy K. Dam Wam także znać, czy rzeczywiście pomadka jest warta swojej ceny. Zapraszam do dalszej części posta :)






Ja swój Lip Kit zamawiałam z oficjalnej strony Kylie Cosmetics. Openbox paczki i kilka słów na temat mojego zamówienia możecie zobaczyć na Vlogmas #5 na moim kanale na YT ( KLIK ). Koszt tego zestawu to 29$, czyli około 120zł. Do tego należy doliczyć koszty przesyłki, chyba że zamówicie na stronie Kylie kosmetyki za min.60$, wtedy przesyłka jest darmowa. Należy też liczyć się z ewentualnymi kosztami opłacenia cła. Na polskich stronach internetowych Lip Kit kosztuje ok.160zł. Jeśli zechcecie osobny post o moich spostrzeżeniach i uwagach odnośnie strony Kylie Cosmetics to piszcie :)






W skład zestawu wchodzi matowa pomadka oraz konturówka, która dopasowana jest odcieniem do pomadki. Jeśli chodzi o kolor, który ja wybrałam jest to przepiękny brudny róż zmieszany z beżem i brązem. Naprawdę unikatowy odcień!




Wypunktuję Wam moje spostrzeżenia po prawie dwumiesięcznym testowaniu tej pomadki.
♥ Pomadka Kylie jest najbardziej trwałą pomadką jaką posiadam w swojej toaletce. 
♥ Kolor Candy K jest niesamowicie unikatowym odcieniem.
♥ Pomadka jest rewelacyjnie napigmentowana. Wystarczy niewielka ilość, aby równomiernie pokryć całe usta.
♥ Konturówka jest bardzo miękka, przyjemnie obrysowuje się nią usta.
♥ Pomadka ma cudowny budyniowy zapach.
♥ Pomadka mimo, że jest matowa, to nie wysusza moich ust, tak jak potrafią to zrobić inne pomadki.
♥ Aplikator pomadki jest standardowy. Łatwo pomalować usta bez używania konturówki.
♥ Odcień Candy K jest niesamowicie uniwersalnym odcieniem. Pasuje do większości makijaży i uważam, że będzie super na każdą porę roku.









Jak widzicie, nie zauważyłam żadnych, ale to absolutnie żadnych minusów. Jestem zachwycona jakością tej pomadki. Uważam, że zestaw zdecydowanie jest wart swojej ceny. Myślałam, że jest to bardzo przereklamowany produkt. Na pewno kupię jeszcze inne kolory. Myślę, że teraz będę zamawiać pojedyncze pomadki, bez konturówek, gdyż cena jest o wiele niższa, a konturówkę możemy kupić sobie w kolorze transparentnym (np. z Golden Rose)  i będzie pasować nam do każdej pomadki :) 







Mam nadzieję, że post się Wam podobał. Dajcie znać, czy używałyście pomadek Kylie, lub czy planujecie jakieś kupić. Czekam na komentarze :)



50 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek. Według mnie KJ Lipkit jest za drogi i nie mam zamiaru go kupić :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest wart swojej ceny i na pewno kupię inne kolorki, ale rozumiem, że nie każdy chce wydać tyle na pomadkę :D Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Kolor wybrałaś piękny. :) Ja sama również wiele słyszałam o tych pomadkach, ale nie planuje zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy zachwyacają się tymi pomadkami i już rozumiem dlaczego - rzeczywiście ma dużo zalet no i kolory są ciekawe!Jednak nie jestem w stanie wydać na pomadkę 120 zł - szkoda mi pieniędzy po prostu, ale paleta barw jest bardzo interesująca! :)

    https://aisakm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już planuję zakup kolejnych kolorków :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Też ostatnio chodzi za mną żeby dokonać zamowienia i samej przetestować. Swoją recenzją bardzo mnie zachęciłaś, w poniedziałek chyba zamawiam, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Ja planuję zakup innych kolorków :D Pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Nie planuję zakupu Kylie, stawiam na nawilżające sztyfty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czaję się na wypróbowanie któregoś z kolorów, ale nie mogę się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh tak, to bardzo ciężki wybór :D

      Usuń
  7. Piękny ma kolorek :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam <3

      Usuń
  8. Kolorek akurat w moim guście ;) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten sam kolorek i parę innych i szczerze mogę powiedzieć że są rewelacyjne ! :)
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu :D Lola0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham tego typu posty! wybrałaś śliczny kolor, ja także zamierzam się skusić na tę pomadkę :) musze to mieć :D

    Obserwujemy?
    Daj znac u mnie :)

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor świetny, sama zastanawiam sie nad zakupem 😊 Wszyscy chwalą wiec chyba warto ❤
    www.blondii-blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. marzy mi się ten kolor!

    niesingielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor, bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadka się świetnie prezentuje, jednak moje ostatnie zakupy obejmujące podkład, puder, 2 pomadki, cień foliowy i fixer kosztowały 160zł i nadal uważam, że 120zł za jedną szminkę to trochę zbyt dużo. Powoli uczę się, że za jakość się płaci, jednak chyba jeszcze do tego nie dorosłam aby wydawać takie sumy na swoje zachcianki :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio częściej kupuję droższe rzeczy mimo, że też ciężko było na początku wydać taką kwotę :)

      Usuń
  15. Nie wątpie, że są bardzo fajne, ale ja jednak na razie odpuszczam. I cena, i fakt, że muszę sprowadzić to z USA mnie odstrasza. To co mam na razie mi wystarcza :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sprowadzanie z USA mnie też przerażało, ale jak ktoś koniecznie chce, to można znaleźć te produkty również w Polsce :)

      Usuń
  16. ojoj jakie jest piękny ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Odcień jest faktycznie niebanalny, ale co najważniejsze - pięknie do Ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor bardzo ładny ale za to cena jest przerażająca, dlatego chyba lepiej kupić podróbę od Lovely mimo, że efekt nie będzie ten sam ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio coraz częściej stawiam na jakość i jestem w stanie więcej zapłacić za kosmetyk, ale zdaję sobie sprawę, że wiele osób woli kupić więcej za mniej, dlatego co jakiś czas postaram się robić post na blogu z zamiennikami drogich kosmetyków (robiłam już zamienniki dla pomadki MAC Mehr) :)

      Usuń
  19. Piękny kolor jednak nie skusiłabym się na niego jak i żaden inny lip kit - u mnie rewelacyjnie sprawdzają się płynne, matowe szminki Golden Rose x razy tańsze :) Wiadomo - dla każdego coś innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w dalszym ciągu nie mogę się przekonać do tych pomadek z GR :) Ale na pewno spróbuję któryś z nowych kolorków :)

      Usuń
  20. Niestety nie widziałam u mnie tych kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie w Polsce są niedostępne. Można je w zamówić ze strony Kylie Cosmetics (ze Stanów), albo poprzez polskie sklepy internetowe, które sprowadzają te kosmetyki do Polski :)

      Usuń
  21. Świetnie wyglądasz w tym kolorze, kurcze chyba skuszę się na jeden kolor choć portfel boli :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jak i pomadka są super, więc serdecznie polecam :)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  22. świetny kolor wybrałaś, może się skuszę na jedną :)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://www.kristifashion.com/bluzka-w-kropki-blouse-with-dots/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomadka jest cudowna, ten odcień trafia w moj gust, ale najbardziej zakochałam się w paletach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam paletkę The Burgundy i uwielbiam ją <3

      Usuń