środa, 25 stycznia 2017

NOTD #3 Indigo Milkshake | Pierwsze wrażenie



Hej Kochane!
W poprzednim poście pokazywałam Wam jakie kolory lakierów Indigo wpadły w grudniu w moje ręce, więc dziś przychodzę do Was z kolejnym NOTD, gdzie możecie zobaczyć jeden z kolorków Indigo. Jeżeli jesteście ciekawe, który lakier wylądował na moich pazurkach i jeśli chcecie dowiedzieć się o moim pierwszym wrażeniu na temat hybryd Indigo, to zapraszam do dalszej części postu :)










Po rzucającym się w oczy, ciemnym manicure cat eye, który mogłyście zobaczyć w NOTD #2 przyszła pora na coś bardziej delikatnego. Mój wybór padł na kolor Milkshake, który jest naprawdę pięknym nudziakowym kolorem. Na jednym paznokciu wylądował efekt syrenki również z Indigo, a na kolejny paznokieć przykleiłam kilka złotych kryształków. Efekt bardzo mi się podoba :)








Słyszałam wiele opinii, że lakiery Indigo są niesamowicie gęste i bardzo ciężko się nimi pracuje. Ja się z tym zupełnie nie zgadzam. Lakier się bardzo dobrze rozprowadzał, nie miałam najmniejszego problemu z równomiernym nałożeniem koloru na paznokieć. Pędzelek jest naprawdę wygodny. Słyszałam również, że przy lampie mostek, którą ja posiadam, trzeba utwardzać każdy paznokieć osobno, żeby lakier się nie "kurczył". Z mojego lenistwa chciałam spróbować, czy rzeczywiście jest taka potrzeba. Stwierdziłam, że utwardzać każdy paznokieć osobno, to marnowanie czasu i miałam rację. Lakier się nie "kurczył". Jeżeli chodzi o krycie, to jest powiedziałabym standardowe. Na moich paznokciach widzicie trzy cienkie warstwy. Obecnie już zdjęłam ten manicure, który widzicie na zdjęciach. Nosiłam go ponad 2 tygodnie i nie mam się do czego przyczepić. Spokojnie mogłabym nosić ten manicure dłużej, ale oczywiście nie wytrzymałam i musiałam wypróbować kolejny lakier :)







Dajcie znać, czy manicure Wam się podoba. Napiszcie też, czy używacie lakiery Indigo i jak się u Was sprawują. Jakie kolory Indigo polecacie? Czekam na komentarze :)




42 komentarze:

  1. Prześliczne paznokcie :) Uwielbiam takie odcienie,naturalnie i ładnie ;) :*
    Pozdrawiam ♥
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze jestem "ułomna" jeśli chodzi o hybrydy. chyba się boję, że sobie nie poradze haha, ale efekt cudowny ! przepiękny kolorek, jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę nic trudnego! :) Dziękuję bardzo <3

      Usuń
    2. Paulina K - Nie bój się ��Hybrydami jest o wiele łatwiej malować niż zwykłymi lakierami, chociażby ze względu na to,że nie zasychają od razu i można kilka razy poprawiać, aż do uzyskania pożądanego efektu... nie musisz od razu malować pod same skórki ��
      Aneestyle - widzę, że używasz bazy i topu semilaca, a próbowałaś indygo?
      Pozdrawiam ��

      Usuń
    3. Dokładnie, tak jak pisze Weronika z hybrydami jest o wiele łatwiej niż ze zwykłymi lakierami :)
      Weronika D. używałam tylko topu Dry Top z Indigo, ale w momencie, gdy stosowałam Metal Manix, także zbyt wiele o nim nie powiem. Planuję zakup też tej ich słynnej bazy i dokupię jeszcze jeden top i będę testować :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Genialny jest ten kolor. Cała stylizacja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest cudowny. Piękny kształt paznokci oraz ich manicure. Bardzo podoba mi się efekt syrenki,który dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor!

    A ja mam pytanko co do lampy. Polecasz? Myślę nad zmianą lampy na Led'ową i myślałam właśnie o tej.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam ją ponad rok i jestem z niej zadowolona. Jest bardzo lekka, poręczna, mała. Niestety, jeżeli planujesz robić paznokcie żelowe, to ta lampa żeli nie utwardzi, ale jeśli będziesz robić tylko manicure hybrydowy, to na pewno będziesz zadowolona :)

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Piękny jest efekt tej syrenki, śliczne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten efekt! Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  7. Przepiękne pazurki:) Kolor jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. osiągnęłaś efekt wow ! paznokcie bardzo delikatne i klasyczne ale mają to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne paznokcie! Uwielbiam taki kolor na paznokciach!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne pazurki :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne paznokcie, śliczny kolor,chociaż ja wolę teraz ciemne kolory, ale takie też od czasu do czasu noszę! Lakiery Indygo są dobre, ale jak z każdej firmy można trafić na te bardziej lub mniej kryjące, ciężej się utwardzające itp. Ja przetestowałam wiele firm i trudno byłoby mi wybrać firmę, która ma pod każdym względem najlepsze lakiery, chyba takiej jeszcze nie ma.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie jestem bardzo zadowolona z lakierów Indigo. Do tej pory użyłam trzech z siedmiu jakie kupiłam i do tej pory żaden mnie nie zawiódł. Mam nadzieję, że tak zostanie :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Przepiękne paznokcie. Kolor jest po prostu cudowny... :) Uwielbiam paznokciowe posty, chyba głównie dlatego, że sama mam do tego dwie lewe ręce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Kolorek jest naprawdę piękny :)

      Usuń
  13. Przepiękny jest ten odcień jednak u mnie lakiery Indigo się nie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie jestem zachwycona tymi lakierami :)

      Usuń
  14. Nie miałam jeszcze lakierów Indigo, ale kto wie może kiedyś będę miała okazję wypróbować :) Kolor bardzo ładny, delikatny takie jakie lubię, jednak czasem stawiam na ciemniejsze odcienie ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio przez długi czas miałam ciemny kolor na paznokciach, więc tutaj dla odmiany postawiłam na coś delikatnego :) Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  15. jejku jakie piękne paznokcie, nie mogę się napatrzeć , cudeńka ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń