wtorek, 17 stycznia 2017

Moje zakupy w INDIGO | Co kupiłam w Indigo?


Cześć Kochane!
Dzisiaj przychodzę do Was z moimi zakupami, jakie poczyniłam w sklepie Indigo. W grudniu była tam promocja (o czym mówiłam Wam w jednych z moich Vlogmasów) na lakiery hybrydowe 2+1. Już długi czas chciałam wypróbować ich lakiery, więc ta promocja mnie skusiła i kupiłam sześć lakierów i jeden cat eye, które z przyjemnością będę testować na moich paznokciach. Dzisiaj pokażę Wam jakie lakiery kupiłam i zobaczycie jak wyglądają na wzorniku. Niebawem pojawi się post z serii "NOTD" właśnie z udziałem jednego z lakierów, które Wam dzisiaj pokażę. Zapraszam do dalszej części postu! :)


Lakiery, które kupiłam to Gel Polish Mini. W opakowaniu znajduje się 5ml produktu. Jeden lakier kosztuje 29zł.





Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam delikatne pastelowe paznokcie, dlatego od razu mój wzrok przyciągnęły dwa lakiery z kolekcji Natalii Siwiec. 
Pierwszy lakier to przepiękny pastelowy róż - Martini&Bikini.
Drugi natomiast to cudowny pastelowy błękit - Cafe del Mar.








Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad lakierem "nude", który nie będzie miał tyle różowych tonów, co Classic Nude z Semilaca. Będąc w Ingido moim oczom ukazał się przepiękny nudziakowy kolor Milkshake.









Jakiś czas temu przyjaciółka zrobiła mi paznokcie swoim lakierem Semilac - Espresso. Naprawdę bardzo podobał mi się ten efekt na paznokciach i zapragnęłam mieć w swojej kolekcji jakiś piękny brązik i padło na Retro Chic z Indigo.








Kolejny lakier bardzo spodobał się mojej Mamie, więc postanowiłam, że i on znajdzie się w mojej kolekcji. Jest to przepiękny różowo-bordowy kolor (dość ciężki do określenia, ale naprawdę przepiękny) - Tokyo Style.









Kiedy zobaczyłam u Pani w Indigo ten lakier na paznokciach, to od razu powiedziałam, że go na pewno kupię. Jest to przepiękny brokatowy granatowy lakier Shanghai, który ma w sobie mnóstwo różnokolorowych drobinek. Wygląda po prostu obłędnie :)









Ostatnią rzeczą jaką kupiłam w Indigo jest Cat Eye w kolorze Me, Myself & I, który mogłyście już widzieć w jednym z poprzednich postów na moich paznokciach. Daje naprawdę piękny efekt!

NOTD #2 - INDIGO CAT EYE ME, MYSELF & I








Chciałam Wam też pokazać serum, które od jakiegoś czasu już testuję. Jest to serum z mirrą, które ma zagwarantować nam wzmocnienie skórek i paznokci. Naprawdę bardzo ciekawy produkt! 








To by było na tyle w dzisiejszym poście. Dajcie mi znać, czy używałyście lakierów hybrydowych z Indigo i jak się u Was sprawdzały. Napiszcie też, który lakier z tych, które Wam dzisiaj pokazałam, podoba się Wam najbardziej. Czekam na komentarze :)



40 komentarzy:

  1. Właśnie zastanawiam się nad ich kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pojawi się post NOTD i tam napiszę jakie jest moje pierwsze wrażenie na temat jednego z lakierów :) Z cat eye jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  2. Najbardziej przypadły mi kolorki z serii Natalii Siwiec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki są śliczne, najbardziej ten róż ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze dwa kolorki całkowicie w moim typie, pastelowe perełki<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory wybrałaś, czekam na wpis z stylizacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam że te lakiery są znacznie droższe :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie przepadam za ich gęstością bo mają świetne kolory! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w trakcie ich testowania. A kolory mają genialne <3

      Usuń
  8. Przepiękne lakiery, szczególnie ten granat *.* Nie miałam nigdy okazji testować lakierów z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ten granat jest rewelacyjny <3 :)

      Usuń
  9. Mam kilka produktów Indigo i sobie je chwalę :)

    Bloga oczywiście obserwuję bo zdjęcia piękne i treści bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Jest mi niezmiernie miło <3

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się seria tych lakierów od Natalii Siwiec :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te pastelowe dwa kolory mi się spodobały jak i ten granatowy z brokatem *___*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory piękne:) Właśnie zastanawiam się na wypróbowaniem INDIGO bo Semilac mnie uczulił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie mam uczulenia na Semilac, ale właśnie dużo osób ma z tym problem. Słyszałam, że lakiery Indigo tak nie uczulają :)

      Usuń
  13. przepiękne kolory lakierów, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nono, spore te zakupy ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne kolory. Kocie oko ciekawie wygląda! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cat eye jest naprawdę piękny :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Ja póki co używam hybryd z Semilaca, ale Indigo bardzo mnie kuszą. Podobają mi sie wszystkie kolory :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, kolory Indigo są przepiękne <3

      Usuń
  17. Świetne kolorki :) brakuje mi jedynie tego pastelowego błekitu :D Uwielbiam firmę Indigo <3 !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pastelowy błękit jest przepiękny <3

      Usuń
  18. Ciekawe produkty, nie miałam jeszcze hybryd z Indigo;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń