sobota, 7 stycznia 2017

Anastasia Beverly Hills - Modern Reneissance | Pierwsze wrażenie | Swatche

Cześć Kochane!

Jeśli śledzicie mój kanał na YT, to wiecie, że jednym z prezentów świątecznych, jaki dostałam, była paleta cieni Anastasia Beverly Hills Modern Reneissance. Od świąt używam jej prawie codziennie. W dzisiejszym poście będziecie mogły przeczytać jakie jest moje pierwsze wrażenie odnośnie użytkowania tej palety, a także pokażę Wam swatche tych cieni. Zapraszam do dalszej części posta :)





W palecie znajdziemy 14 cieni o pojemności 0,7g każdy. Paleta posiada większość cieni matowych oraz trzy błyszczące. Cała paleta utrzymana jest w ciepłej tonacji. 
Jeżeli chodzi o dostępność tej palety, to z tym jest ciężko. Mój Narzeczony paletę zamawiał online, z tego co wiem, to na stronie House of Beauty.




Jeżeli chodzi o estetykę opakowania to jest naprawdę przepiękna. Paleta jest pokryta różowym welurem. Niestety, materiał ten może się szybko zabrudzić, więc jeśli chcemy mieć pięknie wyglądającą paletę, to musimy bardzo uważać.







Pigmentacja cieni jest niesamowita. Zdecydowanie są to najlepiej napigmentowane cienie jakie posiadam. Wystarczy lekko dotknąć cień pędzlem, aby nabrać odpowiednią ilość produktu. Cienie mają cudowną, aksamitną konsystencję, powiedziałabym, że jedyną w swoim rodzaju. Kolejnymi plusami cieni jest to, że bardzo łatwo się rozcierają i nie osypują się (czego w cieniach bardzo nie lubię).








Cienie testuję od pewnego czasu wraz z bazą Artdeco i muszę stwierdzić, że utrzymują się na powiece cały dzień! Nie zbierają się w załamaniu.









Na poniższych zdjęciach możecie zobaczyć swatche cieni. 







Dodatkowo w palecie znajduje się pędzel dwustronny, którego nie używałam.








... mogę stwierdzić, że paleta ABH Modern Reneissance jest obecnie moją ulubioną paletą. Cienie są tak cudowne, że trzeba je wypróbować, żeby dowiedzieć się o czym mówię. Jeżeli zastanawiałyście się nad zakupem tej palety, to ja mogę ją serdecznie polecić. Warta jest każdej złotówki! Nie będziecie zawiedzione! Ja dziękuję mojemu Narzeczonemu za tak świetny prezent <3 








Dajcie znać, czy macie tą paletkę cieni i czy też tak bardzo przypadła Wam do gustu. Napiszcie czy post się Wam podoba. Czekam na komentarze :)




43 komentarze:

  1. Świetne kolorki cieni:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są piękne! Również pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Jak kiedyś przypadkowo zobaczyłam ją w internecie to przepadałam! Kolory są genialne, a to napigmentowanie! Nie dziwię się, że sięgasz po nią codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja ją zobaczyłam na YT to też przepadłam <3 Jest super :)

      Usuń
  3. Nie miałam tej paletki, ale wygląda świetnie, może się na nią skuszę :) Świetna recenzja!
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Paletę serdecznie polecam! :)

      Usuń
  4. Venetian red jest przepiękny, uwielbiam takie odcienie!
    Masz bardzo ładne paznokcie :)
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 O tak, ten kolor jest super!

      Usuń
  5. Wow jaka pigmentacja. Pewnie paletka warta swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pigmentacja, kolory, jakość - tutaj nie ma wątpliwości, że to jest niezwykle wysoki poziom cieni. Z takimi przyborami da się pracować, ale nie napracować, ponieważ rozprowadzanie tego jest tak bardzo przyjemne. Podoba mi się jakość zdjęć, ale i recenzja, która jest rzetelna i ewidentnie prawdziwa. Wygląd bloga jest estetyczny, przejrzysty - przyciąga czytelnika.
    Będę zaglądać tu często !
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za super komentarz <3

      Usuń
  7. bardzo ładne ma kolory ta paletka :) chodź te pomarańcze i róże/czerwone nie przekonują mnie za bardzo :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się właśnie niesamowicie podobają <3

      Usuń
  8. Super paleta ���� musze kupić ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym się pobawiła trochę tymi kolorami :) Jestem ciekawa, jaką mają formułę i jak się z nimi pracuje. Ale podejrzewam, że świetnie, skoro tyle osób chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie bez powodu tyle osób ją poleca. Jest rewelacyjna! <3

      Usuń
  10. Paletka ma imponujace kolorki !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna paleta! Jestem zachwycona kolorami! *.* A jaka rewelacyjna pigmentacja! <3
    Chyba muszę w nią zainwestować. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że pigmentacja jest dobra! Paleta wygląda cudownie! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurczaki jak ładnie napigmentowane :D rewelka

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam tej paletki ale przyznam że wygląda świetnie i kolory też ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolory, a opakowanie niesamowicie przyciąga wzrok <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. No to mi narobiłaś na nią ochoty :D kolory bajeczne *.* Czekam na makijaże na blogu z jej udziałem :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, to dobrze! :) Makijaże pojawią się na pewno <3

      Usuń
  17. Wygląda niesamowicie :)
    Ja właśnie planuję zakup paletki, ale zainwestuję w to jednak trochę mniej :)
    Może kiedyś jednak będę w stanie ją nabyć :D

    OdpowiedzUsuń