czwartek, 8 grudnia 2016

Ulubione kosmetyki października i listopada, czyli jesienni ulubieńcy


Hej, dzisiaj przychodzę do Was z nowym postem. Na wstępie chcę przeprosić Was za moją nieobecność, ale miałam problemy ze zdrowiem. Jeśli chcecie dowiedzieć się co u mnie się działo w ostatnim czasie, to zapraszam na mój kanał na YT - KLIK. Tam w pierwszym vlogmasie możecie dowiedzieć się mniej więcej czemu mnie nie było. Dziś przychodzę do Was z ulubieńcami października i listopada, czyli można to nazwać "jesienni ulubieńcy". Jeżeli jesteście ciekawe jakie kosmetyki sprawdziły się u mnie w tych dwóch miesiącach to zapraszam do dalszego czytania.






Pierwszym kosmetykiem o jakim muszę wspomnieć jest szampon Aqua Light z Pantene. Już kiedyś go używałam i bardzo go lubiłam. W ciągu ostatnich kilku tygodni przypomniałam sobie jaki on jest rewelacyjny. Szampon przeznaczony jest do włosów cienkich ze skłonnością do przetłuszczania się. Moje włosy po umyciu tym szamponem są rewelacyjne. Nie są oklapnięte, są błyszczące, miękkie. Rewelacja! Zapach szamponu również jest cudowny. Polecam.
Do kupienia w Rossmannie za około 15zł.





Kolejny kosmetyk, który jest totalnym hitem! Jest to olejek pod prysznic Isana. Ja stosuję go do mycia pędzli. Jeju, jak on pięknie je myje! Jeżeli macie problem z domyciem pędzla/gąbeczki z podkładu to wypróbujcie ten olejek. Serdecznie, serdecznie polecam <3
Do kupienia w Rossmannie za około 8zł.






W ciągu ostatnich kilku tygodni namiętnie używałam zapachu Nude by Rihanna. Cudo! Zapach jest przepiękny, bardzo długo się utrzymuje. Skład zapachu wchodzą: Głowa - gruszka, guajawa, mandarynka; Serce - gardenia, jaśmin, kwiat pomarańczy; Podstawa - drzewo sandałowe, orchidea, piżmo.
Ja kupiłam cały zestaw (perfumy, żel pod prysznic, balsam do ciała) na stronie iperfumy - klik za około 130zł.



Pierwszym kosmetykiem jeżeli chodzi o makijaż jest to korektor Perfect Stay Concealer z Astor. Najlepszy korektor jaki do tej pory używałam. Mój jest w numerku 001 Ivory. Przepiękny, jasny odcień. Super zachowuje się pod oczami. Pięknie rozświetla. Polecam! :)
Do kupienia w Rossmannie za około 30zł.






Kolejne dwa produkty są to pomadki do ust MAC. Jedna jest w odcieniu Mehr, druga natomiast Velvet Teddy. Uwielbiam obie pomadki! Niesamowicie długo utrzymują się na ustach, nie wysuszają moich ust, cudowne kolory.
Ja pomadki MAC kupuję na stronie Douglas za 86zł (warto polować na promocje :) ).






Tusz do rzęs jest moim odkryciem roku 2016! Mowa oczywiście o Max Factor Masterpiece Max. Naprawdę używałam wiele tuszy, ale ten to jest hit hitów! Przepięknie wydłuża, pogrubia, nie osypuje się, wygląda na rzęsach cudownie!
Do kupienia w Rossmannie za około 60zł.



Jakiś czas temu skusiłam się na trzy cienie z kolekcji What a spice Inglot. Bardzo namiętnie używałam je od tego czasu i mogę Wam je serdecznie polecić. Niesamowita pigmentacja! U mnie z bazą utrzymują się cały dzień, aż do demakijażu.
Do kupienia na stoisku Inglot za cenę 15zł za sztukę.




Kiedyś w ogóle nie używałam rozświetlacza, a teraz nie wyobrażam sobie makijażu bez tego kosmetyku. Przepiękny, przecudowny, najpiękniejszy rozświetlacz The Balm Mary Lou Manizer. Spójrzcie jaki on jest cudowny! Na szczytach kości policzkowych tworzy przepiękną taflę. Cudo!
Do kupienia w drogeriach internetowych (m.in. w moim sklepie - klik) za około 75zł.



Lakier, który na moich paznokciach gościł miesiąc czasu :) Victoria Vynn Gel Polish - 120 Electric Wine. Piękny kolor, lakier super się nakłada. Test na żywo tego lakieru możecie zobaczyć na moim kanale na YT - klik.
Do kupienia tutaj - klik za 35zł.


I to by było na tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że się Wam on spodobał. Dajcie znać, czy używałyście któregoś z pokazanych przeze mnie kosmetyków. Napiszcie też, co Was szczególnie zainteresowało. Czekam na komentarze :)

22 komentarze:

  1. Dawno nie miałam szamponu z Pantene. Ładne kolory pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szampon z Pantene! Jest super :)

      Usuń
  2. velvet teddy to i moj ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam jeszcze żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam się z nimi zapoznać :)

      Usuń
  4. Uwielbiam ten szampon ♥ A korektora nienawidzę :D Wyglądał u mnie okropnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz! A u mnie sprawdza się idealnie :)

      Usuń
  5. Uwielbiam produkty pantene! Uwielbiam używać rozświetlaczy ♥

    londonkidx.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczni ulubieńcy ;) Mam pomadkę MAC i też ją uwielbiam, lakiery hybrydowe VV też chwyciły mnie za serce ;) Chyba skuszę się na ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastycznie Kochana <3 A korektor polecam :)

      Usuń
  7. Uwielbiam The Balm za ich opakowania <3 Niestety, obecnie nie bardzo mam jak wydać tyle na rozświetlacz, niemniej... kiedyś będzie mój. Choć nie powiem, przydałby mi się już teraz: tej jesieni już dwa zniszczyłam, bo jakimś cudem wylądowały na podłodze <3
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto tyle dać za ten rozświetlacz. Jest niesamowity! :) Ja rozwaliłam dwa rozświetlacze z Wibo :D

      Usuń
  8. Planuję kupić pomadkę z Mac w odcieniu Velvet teddy :)

    OdpowiedzUsuń