czwartek, 29 grudnia 2016

Paczka z Zaful - co sobie wybrałam | Moja opinia

Cześć!
Jakiś czas temu otrzymałam mail z propozycją współpracy od Zaful. Z chęcią przyjęłam propozycję, ponieważ spodobał mi się ich asortyment. Wybrałam sobie kilka rzeczy i dziś je Wam pokażę. Na moim blogu nie ma wiele postów modowych, ale tak jak pisałam w pierwszym wpisie na blogu - takie też mogą się tu pojawiać :) Mam nadzieję, że post Wam się spodoba i z chęcią zobaczycie co wybrałam sobie ze strony Zaful.
Przesyłka szła do mnie około 1,5 tygodnia, więc dość szybko przyszła. Każda rzecz była zapakowana
osobno w folię.
Jak zobaczycie wybrałam sobie dwie rzeczy z ubrań i dwie z biżuterii. W sumie zamówiłam trzy rzeczy z biżuterii, ale niestety jeden zegarek ( ten ładniejszy :( ) do mnie nie doszedł. 


Czerwona bluza, która jest raczej w kategorii czymś pomiędzy bluzą, a bluzką, ponieważ jak na bluzę to jest dość cienka, a na bluzkę jest grubsza. Nie mniej jednak bluza bardzo mi się spodobała. Gdy będzie już na tyle ciepło, że będę mogła założyć tylko tą bluzę, to zamierzam ją nosić do dżinsów i białych Conversów. Uważam się będzie prezentować się super! Jeżeli chodzi o wykonanie, to nie mam zastrzeżeń. Materiał jest przyjemny. Nie ma żadnych odstających nitek. Na co dzień noszę rozmiar S, bluzę zamówiłam w rozmiarze M i jest dobra.
Link do bluzy - KLIK








Narzutka na pierwszy rzut oka wygląda fajnie. Niestety ma bardzo, ale to bardzo sztuczny materiał. Przód narzutki jest dłuższy. Myślę, że narzutka będzie wyglądać fajnie do czarnych rurek, szpilek lub sandałek w kolorze nude. Narzutka w tej chwili kosztuje ok.14$, więc przeliczając na PLN wychodzi około 50zł, więc uważam, że za taką cenę niestety nie warto. Jeżeli chodzi o rozmiar, to zamówiłam tak samo jak przy bluzie. Noszę rozmiar S, zamówiłam M i jest dobra, może nawet rozmiar S, byłby lepszy.
Link do narzutki - KLIK









Teraz przejdziemy do biżuterii. Bardzo popularne już jakiś czas temu stały się chokery. Postanowiłam więc zamówić i zobaczyć jak ja się w tym w ogóle będę czuła i powiem Wam szczerze, że jestem zachwycona. Jest to świetny dodatek! Sprawia, że stylizacja nie jest nudna. Wykonanie jest super! Cena też jest świetna, bo choker kosztuje ok.2$.
Link do chokera - KLIK





Ostatnia rzeczy to złoty zegarek z piękną tarczą. Bardzo mi się podoba! Wykonanie świetne! Zegarek jest lekki, bardzo przyjemnie się go nosi. Mogę go serdecznie polecić :)
Link do zegarka - KLIK
Ogółem jestem bardzo zadowolona z tych rzeczy od Zaful. Bluza już stała się jedną z moich ulubionych. Choker i zegarek też są świetne! Niestety narzutka nie ma zbyt fajnego materiału, ale podoba mi się jak wygląda.



I to by było na tyle w dzisiejszym poście. Dajcie znać która rzecz spodobała się Wam najbardziej. Napiszcie też, czy macie coś z Zaful i jak Wam się te rzeczy sprawdzają. Czekam na komentarze :)




38 komentarzy:

  1. Świetne zamówienie! Bluza bardzo mi się podoba, jeżeli będę miała okazję, to z chęcią taką zamówię :) Zegarek cudowny, sama chciałam wrzucić go do koszyka, ale znalazłam inny... :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy wybrałaś :) Również dostałam od nich paczkę, dodam niebawem na bloga :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy :) Zegarek całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Widzę, że chyba mamy taki sam aparat;) Sony Alpha?
    Co do Zaful mam mieszane uczucia. Dali mi śmiesznie niski limit na zamówienie, choker jest świetny, bluzka - porażka...
    Ale u Ciebie fajnie się te rzeczy prezentują. Szczególnie bluza jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Sony Alpha :) Mam od niedawna :)

      Usuń
  5. Narzutka jest śliczna! Uwielbiam chockery ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chokery od teraz już też uwielbiam :)

      Usuń
  6. Mam taką samą narzutkę z Zaful i choker, co zresztą pokazywałam na blogu ;). Oglądałam Twoje blogi, także już widziałam Twój haul ;P Piękne zdjęcia :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *oglądam Twoje vlogi miało być :D ;D

      Usuń
    2. Faktycznie pokazywałam te rzeczy na vlogu :) Dziękuję bardzo i pozdrawiam :*

      Usuń
  7. Bardzo ładne rzeczy! :) Ślicznie Ci w tym chockerze. ^.^ Zegarek cudny! *.*
    Narzutka prezentuje się bardzo ładnie, szkoda, że ma sztuczny materiał. ;/
    Co do bluzy to mam taką samą, tylko że białą, z tej samej strony i u mnie to cieniutka bluzka, nawet lekko prześwitująca. ;/

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Ta bluza też nie jest jakoś niesamowicie gruba, ale na szczęście nie prześwituje.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Narzutka super, szkoda że ze sztucznego materiału:)

    OdpowiedzUsuń
  9. płaszcz na zdjęciach wygląda dobrze, szkoda, że materiał Ci nie odpowiada Co do zaful to jedne rzeczy są lepsze, drugie gorsze. Ostatnio dostałam od nich płaszczyk, który jest tak dobrze uszyty, że aż wierzyć mi się nie chciało;p to taka loteria trochę hehe;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie to opisałaś - loteria. Jedna rzecz jest super, a druga nie :)

      Usuń
  10. Bardzo spodobała mi się narzutka. Szkoda, że jest wykonana ze sztucznego materiału. Myślę, że do szpilek będzie idealna :) Choker i zegarek prezentują się bardzo ładnie :)
    Życzę dobrego, Nowego Roku :) Obserwuję,żeby być na bieżąco z postami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie - Szczęśliwego Nowego Roku! <3

      Usuń
  11. zegarek jest śliczny, ta tarcza jest boska <3
    wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna narzutka, dla mnie 14$ to nawet przystępna cena, bo w sieciówce to ona może na jakiejś szalonej promocji mogłaby tyle kosztować ;p
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń