piątek, 23 grudnia 2016

NOTD #2 - Indigo Cat Eye Me, Myself & I

Hej Kochane!
Dzisiaj post z serii "Nails of the day", czyli pokazuję Wam co ciekawego mam akurat na paznokciach. Na vlogu "Vlogmas #6" na moim kanale pokazywałam Wam moje zakupy z Indigo i nie mogłam się doczekać aż te lakiery przetestuję. Na pierwszy rzut poszedł Cat Eye, który jest przepiękny. Same zobaczcie! :)





Słyszałam, że lakiery Indigo całkiem nieźle współgrają z bazą i topem z Semilac, więc nie kupowałam Indigo, tylko zastosowałam to co mam w swoich zbiorach. Na filmach instruktażowych Indigo pokazuje, że pod Cat Eye stosują czarny żel, ja natomiast postanowiłam wypróbować czarny lakier hybrydowy i tak też zrobiłam. Efekt wyszedł taki jaki chciałam, więc jestem zadowolona :)









Bazę utwardzałam 45 sekund. Czarny lakier utwardzałam 2x60 sekund, bo jak wiecie tak mocno napigmentowane lakiery jak czarny powinno się utwardzać dwa razy dłużej niż standardowy kolor. Niestety czarny lakier z Semilac potrafi się zmarszczyć, więc musicie bardzo ostrożnie ten kolor nakładać. Następnie na czarny lakier nałożyłam jedną warstwę Cat Eye i przyłożyłam magnes, aby powstał efekt "kociego oka". Utwardzałam w lampie przez 45sekund. Na Cat Eye nałożyłam top, który również utwardzałam 45sekund.








Mi efekt się bardzo podoba. Mam nadzieję, że Wam również :) 


Dajcie znać, czy używałyście Cat Eye z Indigo i który kolorek polecacie mi wypróbować. Napiszcie też, czy podoba się Wam ten efekt na moich paznokciach. Czekam na komentarze :)





26 komentarzy:

  1. piękne! chociaz spodziewalam sie bardziej swiatecznych..jak to wszedzie bywa hehe :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 A ja postawiłam na coś innego niż wszyscy :D

      Usuń
  2. Śliczne paznokcie! Ja wczoraj malowałam moje paznokcie! ♥ x

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu, ale na 100% zostanę na dłużej i będę często wpadać! Obserwuje https://lostgirrls.blogspot.com/2016/12/new-years-eve-dresses.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt jest niesamowity! Bardzo mi się podoba! Wygląda to rewelacyjnie! *.*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają cudownie! Chciałabym się kiedyś nauczyć robić takie cudeńka! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Nie jest to nic trudnego, naprawdę! :)

      Usuń
  6. Genialny efekt, uwielbiam paznokcie w mocnych i wyrazistych kolorach <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że się podoba! Ja również uwielbiam takie paznokcie <3

      Usuń
  7. super, bardzo fajne ;-)
    http://kamilaocieczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń