środa, 14 grudnia 2016

L'biotica linia "Gold" jako pomysł na prezent świąteczny

Cześć!
Kilka dni temu przyszła do mnie paczka z kosmetykami L'biotica, za którą serdecznie dziękuję. Kosmetyki, które Wam pokażę są naprawdę ciekawym pomysłem na prezent świąteczny. Dziś pokażę Wam co znalazło się w paczce, może zainspirujecie się i wykorzystacie któryś kosmetyk marki L'biotica jako prezent. Ja zaczynam testy tych produktów i wspomnę o nich w kolejnych postach. Jeżeli dany kosmetyk będzie się u mnie super sprawdzać - pokażę go w ulubieńcach, jeżeli jednak się nie sprawdzi - pokażę go w bublach kosmetycznych. Jeżeli jesteście ciekawe kosmetyków i jesteście ciekawe propozycji prezentu na święta od marki L'biotica to zapraszam serdecznie do dalszej części postu :)
Jak widzicie wszystkie opakowania kosmetyków utrzymane są w złotej kolorystyce. Ja zdecydowałam się dać Wam pomysł jak można ciekawie zapakować taki zestaw. Zdecydowałam się zapakować kosmetyki w celofan i obwiązać go złotą wstążką. Myślę, że taki prezent będzie naprawdę super dla osób, które lubią testować nowe kosmetyki do pielęgnacji.


Jak się ten złoty kolor opakowań ma do składu kosmetyków? Głównym składnikiem tych produktów jest 24-karatowe złoto. Inicjuje ono procesy regeneracji i odnowy na poziomie komórkowym. Korzystnie wpływa zarówno na cerę jak i na włosy.


♥ Co pisze producent?
Luksusowy OLEOKREM to połączenie odżywczej mocy najlepszej jakości, szlachetnych olejów z lekką, otulającą konsystencją kremu. Bez efektu obciążenia włosów. 

Odżywczy OleoKrem do włosów Biovax® Gold zawiera unikalne połączenie drogocennych składników:
czystego 24-karatowego złota i dwóch najcenniejszych afrykańskich olejów: Arganowego i z Baobabu.

OLEOKREM sprawi, że włosy będą:
- idealnie wygładzone i miękkie
- zjawiskowo lśniące
- intensywnie odżywione i zdrowe
- naturalnie piękne i lekkie, bez efektu obciążenia

Oleokrem to preparat, który doskonale uzupełni codzienną pielęgnację włosów, dopełni działanie odżywki bądź maski, potęgując efekt upiększenia fryzury. 


♥ Oleokrem to kosmetyk, który zaciekawił mnie chyba najbardziej z całej paczki. Nigdy nie używałam żadnego kosmetyku o podobnej formule, więc tym bardziej nie mogę doczekać się testowania tego produktu. Jeszcze przed zastosowaniem tego kosmetyku widzę jego plus, mianowicie nie musimy spłukiwać tego produktu z naszych włosów. Dla mnie to ogromny plus. Nie przepadam za spłukiwaniem "miliona" produktów ze swoich włosów. Kosmetyk można stosować na dwa sposoby: na wilgotne lub suche włosy. 

Cena produktu: 17,90zł
Możecie zakupić go TUTAJ









♥ Co pisze producent?


Luksusowa hydrożelowa maseczka na tkaninie ACTIVE GOLD to profesjonalny zabieg do samodzielnego wykonania w domu.
Hydrożelowa maseczka do twarzy na bazie złota, kolagenu oraz kwasu hialuronowego o działaniu przeciwzmarszczkowym i rozświetlającym

Podwyższona zawartość kolagenu bezpośrednio wpływa na zwiększenie elastyczności skóry, poprawia jędrność i pigmentację, a także spowalnia procesy powstawania zmarszczek.
Efekt na skórze:
nadaje efekt rozświetlenia skóry
hamuje proces powstawania zmarszczek
stymuluje produkcje kolagenu i elastyny
głęboko nawilża, odżywia i regeneruje



Efekt widoczny  już po pierwszym użyciu - skóra jest pięknie rozświetlona, miękka i wygładzona.
Hydrożelowa maska z aktywnym ZŁOTEM polecana jest do całorocznej pielęgnacji każdego typu skóry,  potrzebującej natychmiastowego odmłodzenia, blasku i nawilżenia.



♥ W mojej pielęgnacji wszelkie nawilżające produkty są bardzo mile widziane, gdyż mam suchą cerę. Na pewno na dniach będę ją testować. Bardzo podoba mi się to, że w składzie maseczki znajdziemy kolagen i kwas hialuronowy. Jestem bardzo ciekawa, czy rzeczywiście już po pierwszym użyciu moja cera będzie taka, jak pisze producent.


Cena produktu: 18,40zł
Możecie zakupić ją TUTAJ






♥ Co pisze producent?

Dermomask Night Active to intensywna linia przeciwstarzeniowa wykorzystująca cykl wzmożonej, nocnej odnowy komórkowej. Natychmiastowo wydobywa naturalne piękno skóry. Efekt jak po luksusowych zabiegach w gabinetach kosmetycznych.

Maseczka naprawcza Night Active Złote Nici zawiera czyste 24k Złoto, które inicjuje procesy regeneracji i odnowy na poziomie komórkowym. Pobudza syntezę oraz sieciowanie włókien kolagenu i elastyny.


Przeciwstarzeniowe działanie maseczki potęguje zawartość aż 4% Matrigenics.14G, stymulującego koncentratu odżywczego. Matrigenics.14G reaktywuje aż 14 genów odpowiedzialnych za zagęszczanie i reorganizację macierzy międzykomórkowej skóry, prowadząc do korekty owalu i złagodzenia rysów twarzy. 

Szlachetna esencja z Orchidei sprawia, że zabieg staje się luksusowym doznaniem, a skóra odzyskuje aksamitną gładkość i promienistość.



Cena produktu: 4,60zł
Możecie zakupić ją TUTAJ











♥ Co pisze producent?

Kolagenowe-hydrożelowe PŁATKI POD OCZY z drobinami złota, rozświetlające skórę pod oczami.
Aktywny kolagen oraz drobiny złota w widoczny sposób rozjaśniają skórę, nadając spojrzeniu świeżości i blasku. 
Płatki w połączeniu z ciepłem ciała stopniowo uwalniają aktywne składniki i pomagają wnikać im w skórę.

Efekt:
- rozświetlenie skóry pod oczami
- redukcja oznak zmęczenia
- poprawa jędrności skóry 


♥ Tych płatków pod oczy również jestem bardzo ciekawa. Moja skóra pod oczami bywa różna. Nie raz mam taki dzień, że wygląda na bardzo zmęczoną. Będę testować! :)



Cena produktu: 9,10zł
Możecie zakupić je TUTAJ







Po podliczeniu cen wszystkich produktów wychodzi nam 50zł. Uważam, że jest to dobra cena jak za cztery super wyglądające i ciekawie zapowiadające się produkty. 






Dajcie znać, czy używałyście któregoś z pokazanych przeze mnie produktów. Napiszcie też, co sądzicie o podarowaniu takiego zestawu kosmetycznego bliskiej osobie jako prezent świąteczny. Czekam na komentarze :)

32 komentarze:

  1. Świetny pomysł na prezent, chyba dokupie go do prezentu dla mamy.
    Bardzo fajnie go przedstawiłaś i podałaś najważniejsze informacje, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama na pewno się ucieszy :) Dziękuję bardzo! Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Pięknie prowadzony blog, dodaję się do obserwujących i będę podpatrywać moją zdolną koleżankę:) Profesjonalne kosmetyki które z pewnością trafią na listę moich zakupów:) pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Staram się blog prowadzić najlepiej jak tylko potrafię. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Produkty wydają się warte uwagi :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty prezentują się naprawdę pięknie, jestem ciekawa efektów! :* Z niecierpliwością na nie czekam. :)
    BTW masz cudowny instagram! *.* Oczywiście obserwuję i blog i instagram. :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem bardzo ciekawa efektów. Dam znać :) Dziękuję pięknie <3

      Usuń
  5. Taki prezent sprawiłby mi ogromną radość! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że są super, więc i ja będę testować :)

      Usuń
  7. Ten oleokrem jest rewelacyjny. Idealny pomysł na prezent dla każdej włosomaniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę testować! Jestem niesamowicie ciekawa jak się będzie u mnie sprawdzał :)

      Usuń
  8. swietny pomysl na prezent dla siostry, mamy, dziewczyny... pieknie zapakowane :) chetnie znalazlabym taki prezent pod choinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Jest to bardzo uniwersalny pomysł na prezent dla kobiet w różnym wieku :)

      Usuń
  9. super pomysł na prezent :) abstrahując od właściwości kosmetyków, sam ich wygląd jest bardzo elegancki :) świetnie się prezentują, a złoto kojarzy mi się ze Światami właśnie :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Mi również złoto kojarzy się ze Świętami :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. A very interesting post !!!
    We'll be in touch!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy, oleo krem jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten oleo krem również u mnie się sprawdzi :)

      Usuń
  12. uwielbiam biowax ;) ten wygląda interesująco, muszę przetestować !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że sprawdzi się zarówno u mnie jak i u Ciebie :)

      Usuń
  13. Do pielęgnacji twarzy kupiłam już kosmetyk firmy Liqpharm. Mam ich produkt i wiedziałam, że to będzie udany prezent. Dlatego z tych zaprezentowanych na pewno skusiłabym się na biowax :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biovax zapowiada się bardzo interesująco :)

      Usuń
  14. Świetna, pomocna recenzja! Kosmetyki L'biotica bardzo sobie cenię już od dłuższego czasu więc bardzo chętnie kupuje je na prezenty dla moich najbliższych! W tym roku linią Gold obdarowałam mamę i dwie jej siostry! Jestem pewna, że ich także ten zestaw nie zawiedzie.

    OdpowiedzUsuń