piątek, 11 listopada 2016

ZAMIENNIKI POMADKI MAC MEHR

Hej Kochane,
Dzisiaj przychodzę do Was z postem o zamiennikach pomadki MAC Mehr. Ta szminka ma przepiękny, jesienny kolor. Będzie on pasował większości typów urody. Mam ją już ponad rok i od tamtej pory znalazłam dla niej kilka o wiele tańszych zamienników. Zapraszam do czytania! :)


Pomadka MAC w standardowej cenie kosztuje 86zł. Na pewno niektóre z Was nie chciałyby wydać tyle pieniędzy na jedną szminkę. Mam dla Was o wiele tańsze alternatywy dla tej pomadki. Pokażę Wam szminki: w standardowej formie, w kredce, w płynie oraz konturówki.











MAC Mehr (86zł)  - Golden Rose Matte Lipstick Crayon nr.10 (11,90zł)
Między jedną a drugą pomadką jest ponad 70zł różnicy. Pokazuję Wam te pomadki jako pierwsze, bo kolorystycznie są do siebie najbardziej zbliżone. Tak samo jest pod względem trwałości. Golden Rose naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyło!. Na pewno wiele z Was ma tą słynną "dziesiątkę" z GR w swojej toaletce. Teraz już wiecie, że macie zamiennik MAC Mehr :) Natomiast jeżeli jeszcze nie macie tego kolorku w swojej kolekcji, to polecam się zaopatrzyć, uważam, że nie będziecie żałować.



MAC Mehr (86zł) - Wet n Wild In the Flesh (9,99zł)
Odcienie tych pomadek są bardzo zbliżone, natomiast Wet n Wild ma w sobie odrobinę więcej odcienia czerwonego. Ciężko mi porównać je pod względem trwałości, ponieważ dopiero co kupiłam pomadkę WnW. Ten zamiennik możecie kupić w Naturze, ale niestety chyba jeszcze nie w każdej. Teraz są na promocji i kosztują 5,99zł :)



MAC Mehr (86zł) - Lovely Extra Lasting nr.1 (9,99zł)
Dla fanek pomadek w płynie też się coś znalazło. Pomadka z Lovely ma odcień bardziej pomarańczowy, aniżeli MAC, natomiast w dalszym ciągu są to bardzo zbliżone kolorystycznie odcienie. Ja za pomadką z Lovely tak średnio przepadam. Moje usta po niej są wyjątkowo suche. Natomiast wiem, że wielu z Was się ona super sprawdza, więc za taką cenę też warto wypróbować.






MAC Mehr (86zł) - Wibo Million Dollar Lips nr.1 (11,29zł)
Kolejna pomadka w płynie. Odcień nieco ciemniejszy niż MAC. Pomadka zaskoczyła mnie pod względem trwałości. Jakiś czas temu pomalowałam nią usta, ale jednak za chwilę stwierdziłam, że ten kolor do tego makijażu nie pasuje i chciałam ją zmienić. Uwierzcie mi, że się trochę "naszorowałam" zanim zmyłam ją z ust.






MAC Mehr (86zł) - Golden Rose Waterproof Lipliner nr.51 (9,90zł)
Tym razem coś dla fanek konturówek. Ja sama bardzo często sięgam po konturówki i nakładam je na całe usta. Odcień niemalże identyczny. Trwałość tych konturówek jest bardzo dobra. Różnica w cenie między GR a MAC bardzo duża. Ja serdecznie polecam :)



MAC Mehr (86zł) - Lovely Perfect Line nr.1 (6,59zł)
Kolejna konturówka, tym razem z Lovely. Odcień nieco bardziej pastelowy. Nie jestem w stanie powiedzieć jak z trwałością, bo o tej konturówce, szczerze powiedziawszy zapomniałam i nie używałam. Różnica w cenie między Lovely a MAC to prawie 80zł :)


Tutaj macie zdjęcie, jak pokazane przeze mnie zamienniki wyglądają w porównaniu do pomadki MAC Mehr. Wybaczcie, że nie ma zdjęć na ustach. Mam w planach zakup nowego aparatu, więc myślę, że niedługo się to zmieni :)



I to by było na tyle w dzisiejszym poście. Dajcie znać, czy taki post się Wam spodobał. Może chcecie więcej tego typu postów? Napiszcie też, czy macie pomadki MAC i jak się u Was sprawdzają. Macie w swojej toaletce któryś z pokazanych przeze mnie zamienników? Mam jeszcze jedno pytanie nie związane z dzisiejszym postem - chciałybyście częściej posty niż jeden raz w tygodniu, czy ten jeden raz wystarcza? Czekam na komentarze i pozdrawiam :*


42 komentarze:

  1. I ja mam kilka zamienników dla tej pomadki, ale mimo wszystko - oryginał wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post,napewno przetestuję chociaż jeden z tych zamienników 😉 Pozdrawiam https://nicolequeenlife.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Oryginał wiadomo wygrywa ale dobrze, że robią zamienniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka z Mac'a jest moim ogromnym marzeniem, jednak zawszę wolę kupić coś tańszego. Te zamienniki które podałaś są niemalże identyczne jak oryginał, koniecznie będę musiała z nich skorzystać :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Cieszę się, że mogę podać zamienniki dla tej pomadki. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Świetny post! Kolorki niemalże identyczne-:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam MAC Mehr, Wibo, GR, konturówkę i pomadkę Lovely :D uwielbiam wszystkie :D na moje oko, najbardziej podobna do MAC jest pomadka Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah super! Ja jednak uważam, że GR jest bardziej podoba :D

      Usuń
  7. Pomadek MAC jeszcze nie stosowałam, ale jej kolor, jak i kolory zamienników bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się że ta z RS najbardziej przypomina ten kolorek :) Dość sporo tych zamiennikówn :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wybrać jak najwięcej zamienników :)

      Usuń
  9. Muszę kupić tą kredkę z GR ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. nie posiadam MAC-a w swojej kolekcji,chodź mi się marzy ;) na razie zastępuje mi go Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAC jest super, ale Golden Rose jak za ta cenę jest naprawdę świetna :)

      Usuń
  11. 10 z GR faktycznie bardzo podobna! Muszą ją mieć!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wpis, sama używam pomadki z Vibo i świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wpis, MAC jest drogi więc taki post przyda się wielu osobom :)

    Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie, będzie mi miło jeśli i Ty dołączysz do grona moich obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny wpis :)
    mam tą pomadkę million dollar lips, też bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorystycznie rzeczywiście bardzo podobne te cudeńka :) Bardzo lubię taki kolor brudnego różu! :) Swoją drogą, nigdy się chyba nie zdecyduję na zakup pomadki firmy MAC, jak dla mnie za drogie, za dużo idą na renomę :) Wolę pomadki Golden Rose, które sprawdzają się rewelacyjnie, a dla opakowania MAC'a raczej się nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo długo zastanawiałam się, czy kupować pomadkę MAC czy nie. W końcu się skusiłam i powiem szczerze, że nie żałuję. Mehr to pierwsza pomadka tej firmy, niedawno kupiłam też Velvet Teddy. Ja te pomadki uwielbiam, ale Golden Rose jest dobrą alternatywą za niską cenę :) Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Od dawna podoba mi się GR o nr 10, niestety to jakiej drogerii nie zajrzę to niedostępna...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jest często wyprzedana ;)

      Usuń
  17. Tyle alternatywnych opcji, nawet nie wiedziałam. Te od GR są najbardziej zbliżone

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pomadkę w płynie od WIBO właśnie w odcieniu nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolosalna różnica w cenach, odcienie piękne. Wydaje mi się, że Golden Rose Waterproof Lipliner nr.51 jest najbardziej zbliżona do koloru oryginalnej Mac :)

    http://wazkowa.blogspot.com/2016

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że najbardziej podobna jest GR Crayon nr.10, ale Waterproof Lipliner też jest bardzo podoba. Pozdrawiam :) :)

      Usuń
  20. Fajnie, że są zamienniki tego koloru :) Oh ale chciałabym kiedyś móc sobie sprawić taką pomadkę z maca :D
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo marzyłam o pomadce z MAC, ale marzenia są po to, aby je spełniać :)

      Usuń