czwartek, 3 listopada 2016

NOTD #1 - VICTORIA VYNN 124 BLUE CLOUD & SEMILAC 144 DIAMOND RING - PIERWSZE WRAŻENIE VICTORIA VYNN

Hej Kochane!
Dzisiaj przychodzę do Was z obiecanym postem, początkującym nową serię na blogu "Nails of the day". W ostatnim wpisie pokazywałam Wam paczkę od VICTORIA VYNN i dzisiaj chcę pokazać Wam jak wygląda jeden z ich lakierów na moich paznokciach. Niestety pazurki mam teraz bardzo krótkie, natomiast bardzo podoba mi się efekt końcowy. Zapraszam do dalszego czytania :)








Oczywiście, gdy przyszedł czas zrobienia manicure nie mogłam zdecydować się, który kolor VICTORIA VYNN ma wylądować na pazurkach, ale wreszcie wybór padł na przepiękny odcień niebieskiego nr. 124 Blue Cloud, Z racji tego, że bardzo lubię urozmaicać manicure, to na palcu serdecznym znalazł się lakier od Semilac nr. 144 Diamond Ring. Do wykonania manicure użyłam także bazę i top od VICTORIA VYNN, lampa - Semilac LED 6W, zaś do przemycia paznokci i ściągnięcia warstwy dyspersyjnej użyłam Nail Cleaner od Semilac.











Jeżeli chodzi o pierwsze wrażenie na temat produktów VICTORIA VYNN to jest bardzo pozytywne! 
Baza i top Easy od VICTORIA VYNN nakładają się bardzo łatwo. Pędzelek jest wygodny i precyzyjny. Wszystkie warstwy utwardzałam na pierwszym trybie lampy, czyli 45 sekund. Niebieski lakier pomalowałam trzema cienkimi warstwami, konsystencja jak najbardziej na plus (nie jest zbyt gęsta, ani zbyt lejąca). Po trzech warstwach nie ma żadnych prześwitów.
Od momentu zrobienia manicure minęło 6 dni. Paznokcie dalej wyglądają super. Nie ma rysek, paznokcie pięknie się błyszczą. Jestem niesamowicie zadowolona i już nie mogę się doczekać aż na moich pazurkach wyląduje kolejny kolorek (pewnie tym razem nr.120) od VICTORIA VYNN.
Srebrny lakier od Semilac położony jest w dwóch cienkich warstwach.








Jak Wam się podoba mój manicure? Chcecie więcej postów z tej serii? Czy taka forma postu Wam odpowiada? Czekam na komentarze Kochane :)



48 komentarzy:

  1. Przepiękne są te kolory! Masz cudowny kształt płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten niebieski odcień. Jest cudny w połączeniu z tym srebrem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny manicure. Ja zastanawiam się właśnie, którą firmę wybrać przy zakupie hybryd. I niestety nie umiem się zdecydować. Bo co rusz słyszę o innych świetnych :)

    Piękne paznokcie, kolor jest po prostu cudowny. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię doskonale, z każdej strony tyle świetnych firm. Dziękuję bardzo. Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Jejku! Śliczne paznokcie :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się podobają kolory i pomysł na zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne połączenie ; ) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. połączenie cudne <3

    http://kamilaocieczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U siebie błękitów i niebieskich bardzo nie lubię, ale u kogoś zawsze się zachwycam ♥ ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają przecudownie! :o Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne mani, takie zimowe :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje paznokcie wyglądają świetnie. Idealnie pasują do tej pogody za oknem ;) Forma posta bardzo fajna - chętnie zostanę tu na dłużej!

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jest ten błękit! Jeszcze nie miałam okazji używać tych lakierów, ale kto wie, może za jakiś czas :) Bardzo ładny kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, a lakiery polecam przetestować :)

      Usuń
  13. Śliczne paznokcie :*
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co prawda sama nie zdecydowałabym się na ten kolor, ale u innych osób zawsze mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niektóre kolorki podziwiam tylko u innych :)

      Usuń
  15. Bardzo ładne połączenie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowne połączenie <3 aż miło popatrzeć :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TU ? Dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne masz paznokcie!! I przepiękne kolory:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń