sobota, 19 listopada 2016

INDIGO Raspberry Love Krem do rąk | Recenzja

Hej Kochane!
Wśród moich czytelniczek na pewno znajdą się takie, które krem do rąk muszą mieć cały czas ze sobą, tak jak ja. Mam problem z suchymi dłońmi, więc kremy do rąk są mi bardzo bliskie. Trochę ich już przetestowałam i cały czas chcę próbować nowych. Dziś przychodzę do Was z recenzją kremu do rąk INDIGO, który dzięki uprzejmości firmy Indigo testuję już od jakiegoś czasu. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba i z chęcią go przeczytacie :)
















Znany i uwielbiany przez kobiety na całym świecie zapach balsamu do ciała, od teraz dostępny również w postaci ultra odżywczego kremu do rąk.
Słodki, intensywny i na długo zapadający w pamięć zapach kremu do rąk Raspberry Love to gwarancja zadowolonych klientek.
Skład:
Krem do rąk dostępny jest w trzech różnych pojemnościach: 300ml, 100ml, 30ml. Na zdjęciach możecie zobaczyć wersję 100ml.
Krem możecie kupić na stronie INDIGO - tutaj za cenę 22zł.
Ilość kremu z jednej pompki:






♥ Krem ma dość gęstą konsystencję.
♥ Dobrze się wchłania.
♥ Krem nie pozostawia na skórze nieprzyjemnej tłustej warstwy.
♥ Zapach utrzymuje się długo. Nie jest to typowo owocowy zapach. Jest jakby lekko perfumowany.
♥ Wygodne opakowanie z pompką.
♥ Ilość kremu z jednej pompki wystarczy na nałożenie kremu na całe dłonie.
♥ Dłonie po nałożeniu kremu są wygładzone.
♥ Krem jest bardzo wydajny.
♥ Niestety na moje bardzo suche dłonie nie jest wystarczająco nawilżający.
♥ Krem będzie super dla osób, które nie mają problemu z bardzo suchymi dłońmi, a potrzebują dobrego, pięknie pachnącego kremu, który nawilży je umiarkowanie i je wypielęgnuje.






Chciałam jeszcze dodać, że założyłam kanał na YT, gdzie pojawił się pierwszy film - haul zakupowy kosmetyczny. Zapraszam Was serdecznie :*
KLIK

Dajcie znać, czy używałyście produktów z serii Home Spa Indigo. Jak u Was się te produkty sprawowały? Miałyście może ten krem? Czekam na komentarze :)








20 komentarzy:

  1. Lubie zapachy tych kremów jak i balsamów Indigo jednak niektóre są bardzo intensywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innych zapachów nie wąchałam, ale jestem ich bardzo ciekawa :)

      Usuń
  2. Ja również mam bardzo suche dłonie, więc myślę, że średnio by się sprawdził... choć wygląda bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na bardzo suche dłonie jest średni, ale dla takich normalnych dłoni, lub lekko suchych będzie super :)

      Usuń
  3. Idealny dla mnie :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem osobą która ma zawsze suche dłonie i nie rozstaje się z kremem do rąk. Jednak tej firmy jeszcze nie próbowałam, może kiedyś również przetestuje :) zapraszam do siebie http://mamakarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować. Może akurat będzie u Ciebie hitem :)

      Usuń
  6. Bardzo ładne i estetyczne zdjęcia :) Nienawidzę kremów do rąk, wszystko mi sie klei potem, ale moje ręce ewidentnie tego potrzebują. Ten wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Staram się robić jak najlepsze zdjęcia :) Ten krem się naprawdę bardzo szybko wchłania. Nie ma po nim takiej tłustej powłoki :)

      Usuń
  7. ooo ciekawy produkt ; ) świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  8. Na suchość dłoni nie narzekam jednak lubię mieć idealnie nawilżone. Ten krem przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń