środa, 19 października 2016

Zakupy z Douglas - Mac, Inglot, Skin79

Cześć!
Jakiś czas temu na stronie Douglas była promocja -20% na wszystkie kosmetyki. Z racji tego, że planowałam zamówić tam szminkę z Mac, to z okazji skorzystałam i w moim wirtualnym koszyku pojawiło się oprócz szminki jeszcze pięć innych rzeczy :) Jeżeli chcecie zobaczyć co kupiłam to zapraszam dalej :)

Pierwszym, już wspomnianym wyżej kosmetykiem na jaki czaiłam się już dłuższy czas jest szminka z Mac. Jest to moja druga szminka z tej firmy i na pewno nie ostatnia. Tym razem skusiłam się na kultowy już kolorek Velvet Teddy. (Swatch niżej na zdjęciach.)
W standardowej cenie szminka kosztuje 86zł, na promocji zapłaciłam za nią 68,80zł.



Bardzo chciałam wypróbować cienie z Inglota, więc korzystając z promocji zaopatrzyłam się w paletkę na pięć kwadratowych cieni. 
W standardowej cenie kosztuje ona 18zł, na promocji kosztowała 14,40zł.

Jeżeli chodzi o cień, to kupiłam tylko jeden. Resztę cieni wolę kupić stacjonarnie, bo wolę je zobaczyć, dotknąć. Cień, który kupiłam to Inglot Freedom System Matte Square nr. 342
W standardowej cenie jeden cień kosztuje 15zł, na promocji kosztował 12zł.


Wiele dobrego słyszałam na temat masek do twarzy z firmy Skin79. Jak zobaczyłam, że są dostępne w Douglasie to od razu "wrzuciłam" je do koszyka :) Wybrałam Fruit Mask Strawberry Girl, Animal Mask For Dark Panda oraz Clean-On 2 Step Nose Pack
Fruit Mask Strawberry Girl ma działanie nawilżające, regenerujące, łagodzące oraz przeciwzmarszczkowe.
Animal Mask For Dark Panda ma działanie rozjaśniające skórę, redukuje plamy i przebarwienia.
Clean-On 2 Step Nose Pack ma działanie oczyszczające, orzeźwiające i wygładzające.
Jak widzicie jedna maska została już użyta, bo nie mogłam się powstrzymać. Cera po niej tej masce przez kolejne kilka dni była genialna :)
Maski Fruit i Animal w standardowej cenie kosztują po 15zł, a na promocji zapłaciłam 12zł za sztukę.
Maska Clean-On w standardowej cenie kosztuje 10,90zł, na promocji 8,72zł.


I to już tyle moich zakupów w Douglasie. Chcecie częściej takie haule zakupowe? Może chcecie jakąś recenzję, test któregoś z pokazanych produktów? Czekam na komentarze :)

53 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie miałam szminki z Mac, muszę kiedyś się skusić <3

    OdpowiedzUsuń
  2. podobno szminki z MAC-a są na prawdę bardzo trwałe,może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminki są super! Mam dwie i na pewno za jakiś czas kupię kolejną :)

      Usuń
  3. Ta szminka musi być świetna ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kupić sobie pomadkę z Mac, właśnie w tym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemne zakupy :) pomadki z MAC są kultowe, może kiedys i ja się skuszę na jakąś chociaż jedną. Maski Skin79 znam, panda to jedna z moich ulubionych maseczek w tkaninie, lubię też te z serii Fresh Garden :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie lubie pomadki w kolorze nude i cieliste a ta z Inglota wygląda na bardzo fajną :D !
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka jest z Mac :) Jest rewelacyjna :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Cienie Inglota używam od dłuższego czasu, jak dla mnie są świetne. Przede wszystkim plus za to, że mnie nie uczulają, a i pigmentacja dla mnie bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka dni temu kupiłam kolejne cienie z Inglota i jestem zachwycona! Pigmentacja jest mega :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Kolor pomadki z Maca jest cudowny! Gdyby nie cena, na pewno bym kupiła ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, pomadki z Mac mają bardzo wysokie ceny. Kolor jest cudowny :) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Fantastyczne zakupy ! ;) Pomadka z MAC-a idealna na jesień ;) Super

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny kolor szminki.

    Koniecznie muszę wypróbować te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że nie używałam jeszcze kosmetyków tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze mnie to ciekawiło, dlatego zapytam - jak oceniasz jakość szminek MAC w porównaniu do jakichś takich marek z Rossmanna? Od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu, ale często idę w tej kwestii na ilość a nie na jakość (wiem, że to źle, ale cii :P), więc interesuje mnie Twoja opinia :)

    http://hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo interesujące pytanie :) Też kiedyś szłam na ilość, a nie na jakość, ale po kupieniu pierwszej pomadki z MAC stwierdziłam, że chcę mieć ich więcej. Pomadki super się nakładają, nie są tępe, długo się trzymają na ustach, ładnie się "zjadają". Pomadki tańsze, które mogę polecić to Golden Rose Matte Lipstick Crayon, na moich ustach trzymają się podobnie jak te z Mac. Mam kilka pomadek z Rossmanna (Rimmel, Bourjois, Maybelline, Wibo, Lovely), ale odkąd kupiłam pomadki z MAC rzadko po nie sięgam :) Mam nadzieję, że pomogłam, a gdybyś w razie miała jeszcze jakieś pytania - to pisz śmiało :) Buziaki :*

      Usuń
  13. Super produkty ;) uwielbiam markę Mac
    Zapraszam do siebie ;)
    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ją bardzo lubię! :) Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Też bym chciała sobie kupić pomadkę z MAC :) Udane zakupy miałaś :)
    Będę Ci bardzo wdzięczna,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor pomadki, ja nie miałam jeszcze pomadki z maca muszę kupić sobie :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam Velvet Teddy i go uwielbiam. Idealnie nadaje się na każdą okazję i przede wszystkim na co dzień. A do tego wszystkiego jest bardzo komfortowy w noszeniu. Właśnie zastanawiam się nad kolejną szminką MACa i nie mam pojęcia którą wziąć :)
    Buziaki,
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już myślę nad kolejną szminką, ale wszystkie mi się podobają i nie mogę się zdecydować :) Buziaki :*

      Usuń
  17. Same cudenka kupiłaś ;)
    dodaje do obserwowanych !
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta szminka MAC wygląda cudownie <3 Do tego piękne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że zdjęcia się podobają :)

      Usuń
  19. Uwielbiam paczki pakowane przez Douglas. Szminkę z MAC w tym odcieniu miałam okazję wypróbować, jednak moją ulubienicą jest zdecydowanie Russian Red. Pozdrawiam!

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie czuję się aż tak dobrze w czerwieniach, więc pewnie kultowej Russian Red nie zakupię, ale jak to mówią - kobieta zmienną jest :D Pozdrawiam!

      Usuń
  20. U wszystkich podoba mi się Velvet Teddy, ale nie widzę tego koloru na swoich ustach, bo wydaje mi się zbyt bury. Za to uwielbiam Chatterbox do codziennych makijaży albo Pure Zen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dobrze czuję w Velvet Teddy. Zerknę sobie na te kolorki, które podałaś. Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Szminka Mac to moje marzenie :) A jak cienie z Inglota? Używałaś? Polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie z Inglota testuję od kilku tygodni i jak na razie jestem bardzo pozytywnie zaskoczona :) Pigmentacja, blendowanie, trwałość - jak na razie wszystko na plus :)

      Usuń
  22. Pomadka z MACa ma piękny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne są szminki z Maca ale ja na szczęście nie inwestuje w drogie produkty do ust :D

    OdpowiedzUsuń