wtorek, 11 października 2016

Zakupy z Aliexpress #1 - Biżuteria

Cześć!
Uwielbiam robić zakupy na Aliexpress! Można tam znaleźć naprawdę świetne perełki w bardzo niskich cenach, do tego zawsze wybieram darmową wysyłkę. Aliexpress to w skrócie takie "chińskie allegro". Jeżeli nie wiecie jak robić zakupy na tej stronie, to piszcie do mnie na maila lub na Instagramie, to spróbuję pomóc :) 
Pomyślałam, że na blogu raz na jakiś czas pojawiać się będą posty z cyklu "Zakupy z Aliexpress", gdzie będę pokazywać Wam realne zdjęcia kilku produktów, wraz z moją krótką, ale myślę że jak najbardziej treściwą oceną. Dajcie znać, czy chętnie będziecie czytać takie posty.
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym postem z tego cyklu. Pokażę Wam biżuterię - kilka naszyjników i dwa zegarki.
Trzeba zaznaczyć, że wszystkie rzeczy doszły do mnie w nienaruszonym stanie. Biżuterię mam już jakiś czas i do tej pory nie było sytuacji, żeby jakiś koralik odpadł. 
Pierwszy naszyjnik jest moim ulubionym. Cudowny kolor! Pięknie wygląda zarówno do zwykłego białego t-shirtu jak i do eleganckiej koszuli. 
Strona, na której ja zamawiałam - KLIK
Cena: 1,81$, czyli niecałe 7zł
Moja ocena: 10/10


Kolejny przepiękny naszyjnik! Moim zdaniem najlepiej wygląda założony do szarego t-shirtu.
Strona, na której ja zamawiałam - KLIK
Cena: 2$, czyli niecałe 8zł
Moja ocena: 10/10 


Największy naszyjnik ma intensywnie różowe koraliki. Minus ma u mnie taki, że koraliki połączone są na srebrno-czarnym łańcuszku i przy jasnych t-shirtach nie podoba mi się ten efekt. Łańcuszek wygląda na brudny.
Strona, na której ja zamawiałam - niestety link wygasł
Cena: 2,52$, czyli niecałe 10zł
Moja ocena: 9/10
Te łańcuszki na tyle mnie zauroczyły, że mam je w dwóch wersjach kolorystycznych. Naszyjniki są piękne, eleganckie. Bardzo lubię nosić je do zwykłego t-shirtu i marynarki lub narzutki. 
Strona, na której ja zamawiałam - KLIK
Cena: 1,74$ za sztukę, czyli niecałe 7zł
Moja ocena: 10/10
Ostatni łańcuszek, zdecydowanie inny od reszty. Bardzo lekki (nie jest metalowy), wygodny w noszeniu. Może super urozmaicić zwykłą stylizację. 
Strona, na której ja zamawiałam - KLIK
Cena: 0,48$, czyli niecałe 2zł
Moja ocena: 10/10
Ostatnie dwie rzeczy jak Wam dzisiaj pokażę to zegarki. Pierwszy zegarek jest z materiału, bardzo ładna plecionka. Super wykonanie, bardzo ładnie wygląda na ręku. Drugi jest nieco gorzej wykonany, pasek jest dość sztywny, natomiast tarcza jest przepiękna!
Pierwszy zegarek
Strona, na której ja zamawiałam - KLIK
Cena: 2,29$, czyli niecałe 9zł
Moja ocena: 10/10
Drugi zegarek
Strona, na której ja zamawiałam - niestety link wygasł
Cena: 3$, czyli ok.11zł
Moja ocena: 9/10


I to by było na tyle w dzisiejszym poście. Dajcie znać, czy robicie zakupy na aliexpress. Chciałybyście więcej postów z cyklu "Zakupy na Aliexpress"? :)

34 komentarze:

  1. Ja czasem zamawiam z Wish.com:) Też mega dużo pięknych rzeczy:D Twoje naszyjniki są piękne:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej stronki, ale z chęcią zerknę. Dziękuję i pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Nigdy wcześniej tam nie robiłam zakupów, ale rzeczywiście widzę że mają fajne rzeczy. Zwłaszcza spodobały mi się zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam robić zakupy na aliexpress, tak jak mówisz można znaleźć tam bardzo dużo perełek. Twoja biżuteria robi wrażenie i jestem w niej zakochana! Zegarek w kwiatki również posiadam i jestem z niego bardzo zadowolona, szkoda tylko że bateria trzyma bardzo słabo i co chwilę trzeba ją wymieniać.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, chcemy tego typu posty! :D Super wpis, bardzo mnie zaciekawił <3 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo dziękuję :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. spora kolekcja, super naszyjniki<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne błyskotki :D ja z chęcią przeczytam takie posty :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie zamawiałam nigdy z zagranicznych stron,ale super biżuteria :) najbardziej podobają mi się kolie *__*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się to wszystko prezentuje, jeden z naszyjników (złoty łańcuszek z pancerką) mam :) Co jak co, ale biżuteria akurat zwykle jest godna polecenia, jeśli chodzi o chińskie strony, czy Alli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny sklep,jeżeli chcemy zrobić hurtowe zakupy, no i prezenty świąteczne,za jedną przesyłką bedziemy mieć wszystko ;) fajne świecidełka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ktoś chciałby zamówić coś z alie na prezent świąteczny, to trzeba już teraz, bo paczki idą dość długo :)

      Usuń
  10. Podoba mi się ten pierwszy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biżuteria prezentuje się świetnie ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre rzeczy są na prawdę świetne! Sama chciałabym zamówić coś z aliexpress, tylko że nie mam konta internetowego. Gratuluje zakupów:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jak nie przepadam za biżuterią to tu mnie przekonałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne te naszyjniki, szczególnie pierwszy i te dwa, ktore masz z tego samego modelu :) chyba też je sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń