piątek, 28 października 2016

Paczka od VICTORIA VYNN - openbox

Hej Kochane!
Kilka dni temu zawitał do mnie kurier z przecudowną paczką. Od razu wzięłam do ręki aparat i stwierdziłam, że zrobię coś a'la openbox. Dzięki uprzejmości firmy VICTORIA VYNN mam możliwość przetestowania ich produktów do manicure hybrydowego. Produkty te bardzo mnie zaciekawiły i nie mogę się doczekać, aż wylądują na moich pazurkach. Dzisiaj przychodzę do Was z postem, w którym pokażę Wam produkty VICTORIA VYNN, które posiadam.


Najpierw jeszcze zanim pokażę Wam produkty, dam Wam namiary, gdzie możecie znaleźć online firmę oraz sklepy internetowe, w których możecie zakupić produkty marki VICTORIA VYNN. Serdecznie zachęcam Was do polubienia firmy na facebook. Organizowane są tam ciekawe konkursy, możecie zobaczyć nowości i wiele innych ciekawych rzeczy. Warto też zaobserwować ich Instagram, gdzie możecie znaleźć super inspiracje na manicure.

VICTORIA VYNN 
Strona - KLIK
Fanpage - KLIK
Instagram - KLIK
Sklepy, gdzie możecie kupić produkty tej marki - KLIK, KLIK, KLIK, KLIK



W paczce od firmy znalazłam bazę do manicure hybrydowego, top, trzy lakiery hybrydowe oraz matę do robienia zdjęć. Muszę zaznaczyć to, że buteleczki wyglądają bardzo elegancko. Pojemność bazy, tupu i lakierów to 8ml. Cena jednego produktu to 35zł. 
Dzisiaj będę pierwszy raz używać produktów tej marki, dlatego w dzisiejszym poście nie napiszę co myślę o tych produktach. Taki post z moimi odczuciami na temat tych produktów pojawi się za jakiś czas.




Baza według producenta:                                      
♥ Do stosowania w systemie Gel Polish Hybrid       
♥ Zachowuje elastyczność i sprężystość płytki      
♥ Delikatna formuła dla naturalnej płytki             
♥ Zwiększa przyczeność Gel Polish Color              
♥ Chroni płytkę przed przebarwieniami                
♥ Lakierowa konsystencja                                    
♥ Łatwa i równomierna aplikacja                           
♥ Matowienie płytki nie jest konieczne                 
Pojemność: 8ml, Cena: 35zł                                  
                                                                                    
    



Top według producenta:
♥ Do stosowania w systemie Gel Polish Hybrid 
♥ Zachowuje elastyczność i sprężystość płytki
♥ Utrwala i zabezpiecza stylizację Gel Polish Color
♥ Nadaje intensywny błysk stylizacji
♥ Podkreśla intensywność koloru
♥ Lakierowa konsystencja 
♥ Łatwa i równomierna aplikacja
♥ Posiada warstwę dyspersyjną
♥ Nie wymaga piłowania podczas usuwania
Pojemność: 8ml, Cena: 35zł   









Lakiery według producenta:                                      
♥ Elastyczna stylizacja, dopasowuje się do płytki paznokcia      
♥ Dedykowany dla naturalnej płytki     
♥ Naturalny i lśniący "look" paznokci, bez zarysowań            
♥ Trwałość stylizacji powyżej 2 tygodni           
♥ Łatwa aplikacja - jak lakier               
♥ Lakierowo - żelowa formuła umożliwia nałożenie cienkich warstw                             
♥ Szybka i precyzyjna aplikacja płaskim pędzelkiem                         
♥ Usuwanie bez piłowania, tylko kompres 7-10 min.         
♥ Utwardzany w lampach UV, LED, CCFL
♥ Czas utwardzania w lampie LED - 30/40s, w lampie UV - 2 min.
♥ Alternatywa dla lakierów klasycznych      
Pojemność: 8ml, Cena: 35zł        

Kolory, które ja posiadam to: 
120 Electric Wine
124 Blue Cloud
125 Khaki Path












Dodatkowo w paczce znalazłam matę do zdjęć, którą już pokochałam! Posiadam matę z Semilac, ale jest ona sztywna i ciężka w przechowywaniu. Mata VICTORIA VYNN jest silikonowa, można ją zwinąć i zajmuje mało miejsca. Mata z Semilac jest śliska i "jeździ" po stoliku, natomiast ta z VICTORIA VYNN jest antypoślizgowa. Kolejny plus jest taki, że jest duża, więc dobrze będzie zabezpieczać stolik podczas wykonywania manicure. Poniżej możecie zobaczyć porównanie wielkości maty VICTORIA VYNN i maty Semilac.
Wymiary: 40x30cm, Cena: 25zł




Niedługo planuję rozpocząć na blogu cykl postów "Nails of the day". Będę tam pokazywać Wam mój aktualny manicure hybrydowy. Będę pisać tam jak lakiery się rozprowadzały, ile jest warstw jednego koloru i tak dalej... Mam nadzieję, że takie posty również Wam się spodobają :) Na pewno w najbliższym poście zobaczycie któryś z lakierów VICTORIA VYNN!



I to by było na tyle w dzisiejszym poście. Dzisiaj będę pierwszy raz malować pazurki tymi produktami i nie mogę się doczekać! :) Jeszcze raz bardzo dziękuję firmie VICTORIA VYNN za otrzymane produkty i możliwość ich przetestowania :)

Dajcie znać, czy słyszałyście o lakierach hybrydowych marki VICTORIA VYNN? Używałyście ich produktów? Jak Wam się sprawdzały? Chcecie posty z cyklu "Nails of the day"?
Czekam na komentarze :*



   

52 komentarze:

  1. Słyszałam wiele o tych lakierach. Niestety sama ich nie używałam. Aktualnie odstawilam hybrydy, a mecze swoje lakiery klasyczne. Czekam na nową serię postów☺️ pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili. ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Nowa seria postów niebawem się pojawi :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. strasznie bym chciała ten zestaw do przetestowania hihi super lakiery ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tych lakierów ����

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie mniej jednak dziękuję za przeczytanie postu :)

      Usuń
  5. zapowiada się fajnie, czekam na efekty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pojawi się post z moim manicure wykonanym tymi lakierami :)

      Usuń
  6. Ale śliczne kolorki, czekam na mani kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadł mi w oko ten kolor nr 125 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tego typu blogi! Miłego weekendu :)
    Zaobserwowałam :)

    Promuję blogi!
    Spośród osób, które skomentowały mój post, wylosuję 10 i wypromuję w nowym poście :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/marbling.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeeju! Po pierwsze - przepiękny wygląd bloga. Własnie dlatego momentalnie dodałam go do listy czytelniczej.
    Po drugie - świetne zdjęcia i wykonanie postów.
    Po trzecie - oprócz pięknego wyglądu, twoje posty są równie rewelacyjne.
    Naprawdę, z przyjemnością się ogląda Twojego bloga i pomimo tego, że jestem tutaj pierwszy raz, to zaraz nadrobię zaległości i poczytam Twoje wcześniejsze wpisy! <3
    Kasia z bloga www.mowmikasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeeej, dziękuję za tak cudowny komentarz! Jest mi niesamowicie miło! <3 Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję :*

      Usuń
  10. Genilane kolory! Khaki! ♥ Jestem bardzo ciekawa tej firmy :) Obserwuje!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne lakiery, bardzo ładne kolory :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorki śliczne, nie słyszałam wczesniej o tej firmie, zazwyczaj używałam Semillaca, ale czemu nie spróbować czegoś nowego?:) Czekam na post z hybrydą na pazurkach!:)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Warto spróbować czegoś nowego! Można znaleźć nowych ulubieńców :) Buziaki :*

      Usuń
  13. Wpadł mi w oko kolorek 125 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wpadł mi w oko kolorek 125 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie słyszałam o tej marce, chętnie poczytam jak się sprawdzi :) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo post z manicure, zapraszam do śledzenia bloga :* :)

      Usuń
  16. Świetna paczka:) ja w tym tygodniu pierwszy raz będę się brała za hybrydy:)

    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Ja tak uwielbiam hybrydy, że nie mam już ani jednego standardowego lakieru do paznokci :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  17. Kolorki są boskie!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo estetycznie wykonane opakowania ;) Pięknie i klasycznie to wygląda ;) Z pewnością są świetne, ja się jednak o tym nie dowiem, bo nienawidzę hybrydowych paznokci.

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, opakowania są bardzo estetyczne :) :) Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Nigdy nie słyszałam o hybrydach tej firmy :) Ja używam lakierów hybrydowych Semilac, ewentualnie NeoNail, ale chętnie spróbuję czegoś nowego :) Z niecierpliwością czekam na recenzję. Pomysł z serią postów jest naprawdę świetny!
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory używałam lakierów Semilac, ale cieszę się, że mogłam spróbować czegoś nowego. Jutro pojawi się post z manicure wykonanym lakierami VICTORIA VYNN :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  20. Zaciekawił mnie Khaki Path. Lubię "zgniłe zielenie", a rzadko można je znaleźć wśród lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest bardzo ciekawy. Ja jeszcze do końca nie jestem przekonana do takiego odcienia, ale na pewno spróbuję na swoich pazurkach i może się bardziej przekonam. Pozostałe dwa kolorki całkowicie w moim guście! :)

      Usuń
  21. Zaciekawił mnie Khaki Path. Lubię "zgniłe zielenie", a rzadko można je znaleźć wśród lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest bardzo ciekawy. Ja jeszcze do końca nie jestem przekonana do takiego odcienia, ale na pewno spróbuję na swoich pazurkach i może się bardziej przekonam. Pozostałe dwa kolorki całkowicie w moim guście! :)

      Usuń
  22. fajne kolory :) zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń