wtorek, 13 września 2016

ALIEXPRESS - ZESTAW PĘDZLI WZOROWANYCH REAL TECHNIQUES

Cześć!
Już jakiś czas temu pokazywałam Wam na instagramie pędzle, jakie przyszły do mnie z aliexpress. Byłyście bardzo ciekawe jak się sprawują, więc dziś przychodzę z moją opinią na ich temat. 




W zestawie jest 7 pędzli - trzy pędzle przeznaczone są do oczu, a cztery do twarzy. Zestaw dzieli się także kolorystycznie - dwa pędzle są w kolorze złotym, dwa w kolorze różowego złota, a trzy są srebrne. Na innych aukcjach możecie znaleźć cały zestaw pędzli w jednym kolorze trzonków (złoty, różowe złoto, srebro). Pędzle wzorowane są na serię od Real Techniques - Bold Metals. Za cały zestaw zapłaciłam 6,52$ , czyli wychodzi to ok.25zł. Na aukcji gdzie ja zamawiałam pędzle są one teraz tańsze - kosztują 5,38$. Przesyłka jest oczywiście darmowa. Paczka szła do mnie ok. 3 tygodni. Pędzle wyglądają jakby miały metalowe trzonki, natomiast jest to zwykły plastik. Włosie jest syntetyczne.
Link do zestawu pędzli, gdzie ja je zamawiałam - KLIK






Pędzelek służy mi do nakładania cienia na całą powiekę. Super sprawdzi się też do utrwalenia korektora pudrem, do precyzyjnego konturowania bronzerem - np. nosa, czy też do nakładania rozświetlacza na łuk Kupidyna. Włosie jest miękkie, nie gryzie w powiekę.



Kolejny pędzelek sprawdza się do blendowania cieni, a także do nakładania korektora pod oczy czy też punktowo. Włosie jest miękkie, nie gryzie w powiekę.




Ostatni pędzelek do oczu służy mi do brwi, natomiast możecie nim także malować kreski na powiece. Włosie jest sztywniejsze, przez co wygodnie maluje się brwi.






Zacznijmy może od pędzla do podkładu, który mi nie przypadł do gustu. Nieporównywalnie lepiej nakłada mi się podkład pędzlem Hakuro H50s. Pędzel ma dość sztywne włosie.





Kolejny pędzel - największy ze wszystkich, służy mi do pudru sypkiego. Nie sprawdził mi się do pudru w kamieniu. Pędzel jest bardzo przyjemny, włosie jest mięciutkie, natomiast pędzel jest dość rzadki.







Ten pędzel jest super do konturowania. Nakładam nim zarówno róż, bronzer, jak i rozświetlacz. Włosie jest miękkie. Bardzo polubiłam się z tym pędzlem.





Ostatni pędzel jest "niewiadomodoczego" :) Powinien on służyć do nakładania podkładu, natomiast jego włosie jest na tyle sztywne, że się do tego zupełnie nie nadaje. Próbowałam go używać do bronzera, ale również się zawiodłam. Ten pędzel jest mi absolutnie zbędny!




KOŃCOWA OPINIA:

Ogólnie mogę polecić zakup tego zestawu. Większość pędzli jest dobra jakościowo, pędzle są przydatne. Włosie jest przyjemne. Pędzle już myłam i jak na razie włosie nie wypada, ale to zobaczymy przy dłuższym użytkowaniu. Za taką cenę ciężko będzie kupić coś lepszego. Dla mnie w dalszym ciągu pędzle Hakuro są nr.1, ale wiadomo, że za cenę 25zł kupicie jeden pędzel Hakuro, a nie siedem. 






Macie może te pędzle? Co o nich sądzicie? Czekam na komentarze :)





30 komentarzy:

  1. Wyglądają na mięciutkie i dobrej jakości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten największy jest niesamowicie miękki! :)

      Usuń
  2. Jak dla mnie pędzle bomba!! A w dodatku jaka korzystna cena!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używam za bardzo pędzli, poza jednym do policzek, ale te wyglądają na naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak się sprawują na dłuższą mete ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jakiś czas je używam, myłam je wielokrotnie i jak na razie są bardzo fajne :)

      Usuń
  5. Dobrze, że sie fajniue sprawują! Przy okazji świetnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne! Przydałyby mi się nowe pędzle !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten zestaw, za taką cenę - warto :)

      Usuń
  7. wlasnie szukam nowych! ♥

    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zestaw mogę polecić. Cena super :)

      Usuń
  8. Wyglądają na porządne i to za taką cenę, ja się muszę za jakimś rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle jak za taką cenę naprawdę są super :)

      Usuń
  9. Wyglądają świetnie! Właśnie jestem na etapie szukania nowych pędzi :)
    Powiedź mi, skąd masz takie piękne tło ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka tylko że ja kupowałam osobno i od początku kupna czyli jakieś kilka dobrych miesięcy i sprawdzają mi się rewelacyjnie, ani jeden włosek nie wypadł a rączka też nie straciła swojego koloru, nie wyblakł po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń