wtorek, 9 sierpnia 2016

MOJE ULUBIONE ROZŚWIETLACZE

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z postem odnoście moich ulubionych rozświetlaczy. Pokażę Wam sześć naprawdę pięknych kosmetyków, w bardzo różnym przedziale cenowym. 





Niestety nie potrafię wybrać najbardziej ulubionego rozświetlacza, ponieważ mam ich aż trzy. Najwspanialszymi rozświetlaczami w mojej toaletce są Makeup Revolution Goddes of Love - Golden Goddes, the Balm Mary Lou Manizer oraz róż, który używam jako rozświetlacz Makeup Revolution Blushing Hearts - Iced Hearts. Wszystkie kosmetyki możecie kupić online, między innymi możecie zakupić je w moim sklepie internetowym z kosmetykami - www.aneestyle.pl . Ceny tych produktów w moim sklepie przedstawiają się następująco: MUR róż i rozświetlacz - 24,90zł, the Balm - 68,99zł. Wszystkie wymienione wyżej rozświetlacze utrzymują się na twarzy cały dzień, są niesamowicie napigmentowane. Kolejnym plusem jest to, że wszystkie trzy produkty są bardzo wydajne, ponieważ używam je już długi czas i zużycia w ogóle nie widać.





Kolejne trzy rozświetlacze, które używam nieco rzadziej to Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter, Wibo Diamon Illuminator oraz My Secret Face Illuminator Powder. Rozświetlacz z Wibo niestety nie jest tak dobrze napigmentowany jak reszta, natomiast rozświetlacze My Secret oraz MUR nie wyglądają aż tak korzystnie na mojej twarzy. Ceny tych produktów to: MUR - ok.15zł, Wibo - ok.8zł, My Secret - ok.15zł.







Jeżeli macie możliwość, to polecam przetestowanie rozświetlaczy na własnej skórze. U każdej z Was rozświetlacz może wyglądać zupełnie inaczej, nie mniej jednak ja lubię takie posty, bo można zobaczyć swatche i przeczytać opinie innych osób :)




Dajcie znać czy post się Wam podoba. Jakie są Wasze ulubione rozświetlacze? Jaki rozświetlacz chętnie byście wypróbowały? Czekam na komentarze! :)


16 komentarzy:

  1. Nie używałam żadnego z nich :)
    a moim ulubionym rozświetlaczem jest Lovely, który podbij nie tylko moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę wypróbować ten z Lovely! :)

      Usuń
  2. uwielbiam rozświetlacz w kąciku oka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. używam ten z Makeup Revolution i jest idealny dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wyobrazam sobie zycia bez rozswietlacza! :) uwielbiam ten efekt, ktory tak duzo zmienia w nawet codziennym makijazu :) tych jeszcze nie znalam ale chetnie wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam tylko jeden rozświetlacz. :) Ale zastanawiam się nad zakupem tego serduszka z Makeup Revolution.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam Mary Lou ale tak na prawdę bardzo rzadko sięgam po rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ostatnim czasie też rzadko sięgałam po rozświetlacz. Czas to zmienić :)

      Usuń
  7. Mam i bardzo lubię rozświetlacz od Makeup Revolution. :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te serduszka z MUR kuszą mnie od jakiegoś czasu

    OdpowiedzUsuń