piątek, 26 sierpnia 2016

KOSMETYKI L'BIOTICA - NOWOŚCI DO PIELĘGNACJI


Cześć!

Jakiś czas temu otrzymałam paczkę od marki L'Biotica. Mogliście zobaczyć openbox na moim snapchacie - mrsanet oraz pokazywałam kosmetyki na zdjęciu na instagramie - instagram.com/aneestyle/ . Dziś przychodzę do Was z postem o mojej opinii na temat tych kosmetyków.

Miłego czytania! :)










Na początku pokażę Wam nowość tej marki - punktowe plasterki na wypryski.





Od producenta:


PUNKTOWE PLASTERKI NA WYPRYSKI 3 x 12szt

Plasterki to prosty i szybki sposób na czystą, zdrową cerę.
Przezroczyste, punktowe plasterki na wypryski o antybakteryjnej formule, wzbogaconej o ekstrakt z drzewa herbacianego i wierzby kanadyjskiej. Działają wysuszająco, łagodzą stany zapalne skóry, wyraźnie poprawiając jej wygląd. Produkt przeznaczony do miejscowego stosowania bezpośrednio na zmiany trądzikowe (wykwity podskórne, krosty, grudki). Dzięki praktycznej aplikacji i dyskretnej formie, plasterki można stosować w ciągu dnia. Idealne rozwiązanie dla cery problematycznej – zarówno u kobiet, jak i mężczyzn.

Efekt:
- dyskretnie i skutecznie redukują wypryski oraz zmiany trądzikowe
- działają wysuszająco, łagodząco i zmniejszają stany zapalne
- widocznie zatrzymują rozwój niedoskonałości

Sposób użycia:
  1. Dokładnie umyj i osusz twarz.
  2. Odklej plasterek z folii i naklej na wyprysk, lekko dociśnij.
  3. Pozostaw na 8-12h, np. na noc.
  4. Odklej plasterek.
Produkt przeznaczony do użytku zewnętrznego. Nie stosować w razie nadwrażliwości na którykolwiek ze składników. Podczas stosowania unikać ekspozycji na słońce. Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci.


Moja opinia:

Tak się złożyło, że w dniu otrzymania paczki miałam na twarzy wyprysk, więc od razu mogłam produkt przetestować. Szczerze mówiąc wątpiłam, że plasterki się sprawdzą. Nakleiłam plasterek na noc. Od razu po przebudzeniu pobiegłam do lustra i odkleiłam plasterek. Wyprysk, który był niesamowicie bolesny i standardowo na mojej twarzy gościłby przez kilka dni, przez jedną noc stał się zupełnie bezbolseny i praktycznie niewidoczny. Plasterki miałam na twarzy jeszcze dwa razy i powiem szczerze, że jestem zachwycona! Na pewno będą must have w mojej kosmetyczne na długi czas! :)

Cena produktu: 9,10zł Tutaj






Kolejnym produktem jest Active Lash Serum przyspieszające wzrost rzęst i brwi.







Od producenta:

ACTIVE LASH - Serum przyspieszające wzrost rzęs i brwi - 3,5 ml


Serum ActiveLash, pobudzające wzrost rzęs, to skuteczna i bezpieczna odżywka, która sprawi, ze Twoje rzęsy będą bajecznie długie, gęste i wzmocnione.
Aktywny składnik serum stymuluje szybszy wzrost rzęs, skutecznie zapobiega ich wypadaniu oraz wydłuża fazę ich wzrostu, pozwalając uzyskać spektakularny efekt pięknych, wydłużonych i naturalnych rzęs już po ok. 30 dniach regularnego stosowania.
EFEKT:
 - Długie, gęste i mocne rzęsy
 - Zregenerowane i odżywione brwi
 - Pierwsze efekty już po 4 - 5 tygodniach

Activelash L’biotica – rewolucyjne wydłużenie i zagęszczenie rzęs
Dodatkowe substancje aktywne ActiveLash:
Keratyna -  dodatkowo wzmacnia rzęsy, zwiększając ich objętość oraz wytrzymałość
Panthenol - wpływa na regenerację i odżywienie struktury włosa
Arginina - pobudza rzęsy do naturalnego wzrostu

Pędzelek typu eye-liner, z naturalnego włosia ułatwia precyzyjną aplikację u nasady rzęs.




Moja opinia:

Na temat tego produktu nie mam jeszcze wyrobionej opinii. Produkt trzeba stosować regularnie przez 4-5 tygodni, aby uzyskać pierwsze efekty, ja serum stosuję dopiero ok.2 tygodni. Natomiast wydaje mi się, że pierwsze efekty widzę już na brwiach, stały się one nieco gęstsze. Do tego produktu na pewno powrócę jeszcze w przyszłości, kiedy już będę mogła napisać Wam szczerą opinię na jego temat :) Jeżeli chodzi o opakowanie tego serum to jest ono przepiękne i bardzo eleganckie. Niesamowicie mi się podoba!

Cena produktu: 46,80zł Tutaj







Ostatnie dwa produkty jakie Wam dzisiaj pokażę są z serii BIOVAX. Jest to intensywnie regenerujący szampon i maseczka do włosów.







Od producenta: 


BIOVAX - INTENSYWNIE REGENERUJĄCY SZAMPON ARGAN MAKADAMIA KOKOS - 200 ml


Biovax Intensywnie regenerujący szampon ARGAN MAKADAMIA KOKOS został opracowany, aby przywrócić Twoim włosom naturalny blask, świeżość i energię. Skutecznie oczyszcza włosy bez efektu obciążenia.
Efekt na włosach:
Włosy świeże, lekkie i puszyste
Naturalny, jedwabisty połysk
Optymalne nawilżenie i wzmocnienie
Zabezpieczona przed uszkodzeniami struktura włosów

Szampon Biovax® zawiera w swoim składzie 3 naturalne oleje, obfitujące w cenne substancje odżywcze, gruntownie rewitalizujące zarówno włosy, jak i skórę głowy:
Olej arganowy (Maroko) - dzięki wyjątkowo wysokiej zawartości witaminy E (min. 550mg/l), chroni włosy przed destrukcyjnym działaniem wolnych rodników oraz promieniowaniem UV. Hamuje procesy starzenia. Dodaje włosom blasku, sprężystości, efektownie wygładza ich powierzchnię.
Olej makadamia (Hawaje) - stanowi bogate źródło, rzadko występującego w przyrodzie, kwasu palmitooleinowego C16:1, harmonijnie funkcjonującego z naturalnymi lipidami skóry. Doskonale odżywia skórę głowy, warunkując prawidłowy wzrost zdrowych włosów.
Olej kokosowy (Indie) - wnika do głębokich warstw włókna włosa, gdzie aktywnie hamuje utratę jego składników budulcowych. Wzmacnia strukturę włosów, zapobiegając ich łamliwości. Zapewnia silny i długotrwały efekt nawilżenia.

Biovax® to gwarancja ZDROWYCH WŁOSÓW i BEZPIECZEŃSTWA!!!
PRODUKT PRZYJAZNY ALERGIKOM!!!
Formulacja oparta została o wyselekcjonowane, naturalne i bezpieczne składniki.
Nie zawiera:
•  parabenów,
•  SLS (Sodium Lauryl Sulfate),
•  SLES (Sodium Laureth Sulfate),
•  olejów mineralnych.
Substancje te mogą powodować podrażnienia skóry, a nawet stany zapalne. Przyczyniają się do powstawania łupieżu, swędzenia i przesuszenia skóry głowy. Receptura BIOVAX oparta została na naturalnych i bezpiecznych substancjach aktywnych.



Moja opinia:

Szampon zdążyłam pokochać od pierwszego użycia. Włosy po użyciu tego szamponu są niesamowicie mięciutkie i lekkie, mają większą objętość. Polecam serdecznie!

Cena produktu: 16,90zł Tutaj




BIOVAX - INTENSYWNIE REGENERUJĄCA MASECZKA ARGAN MAKADAMIA KOKOS - 250 ml


Od producenta:

Biovax® Naturalne Oleje Argan Makadamia Kokos to swoista BioOdnowa dla Twoich włosów, dzięki której przejdą one efektowną przemianę. Kompozycja starannie dobranych szlachetnych olejów zapewnia kompleksową rewitalizację i odmłodzenie włosów na całej ich długości.
Kuracja uwalnia naturalne piękno i energię Twoich włosów, przywracając im zmysłowy wygląd oraz utrzymując je w doskonałej formie. Bogata maseczka o aksamitnej konsystencji kryje w sobie całe dobrodziejstwo drogocennych olejów, które przeniknie do włosa w trakcie zabiegu.
Efekt na włosach:
• Włosy pełne blasku, życia i energii
• Równomierne nawilżenie, wygładzona powierzchnia włosów
• Promienne, lśniące zdrowym blaskiem włosy
• Niezwykła elastyczność i sprężystość
• Zabezpieczona przed promieniowaniem UV struktura włókien

Receptura maseczki Biovax® zawiera w swoim składzie 3 Naturalne Oleje, obfitujące w cenne substancje odżywcze, gruntownie rewitalizujące zarówno włosy, jak i skórę głowy (bez efektu obciążenia):
• Olej Arganowy (Maroko) - dzięki wyjątkowo wysokiej zawartości witaminy E (min. 550mg/l), chroni włosy przed destrukcyjnym działaniem wolnych rodników oraz promieniowaniem UV. Hamuje procesy starzenia. Dodaje włosom blasku, sprężystości, pięknie je wygładza. Olej arganowy w maseczce Biovax® jest produktem w 100% organicznym, tłoczonym na zimno, niemodyfikowanym chemiczne. Posiada certyfikat Ecocert.
• Olej Makadamia (Hawaje) - stanowi bogate źródło, rzadko występującego w przyrodzie, kwasu palmitooleinowego C16:1, harmonijnie funkcjonującego z naturalnymi lipidami skóry. Doskonale odżywia skórę głowy, warunkując prawidłowy wzrost zdrowych włosów.
• Olej Kokosowy (Indie) - wnika do głębokich warstw włókna włosa, gdzie aktywnie hamuje utratę jego składników budulcowych. Wzmacnia strukturę włosów, zapobiegając ich łamliwości. Zapewnia silny i długotrwały efekt nawilżenia.

Biovax to gwarancja  ZDROWYCH WŁOSÓW I BEZPIECZEŃSTWAPRODUKT PRZYJAZNY ALERGIKOM
Nie zawiera:
•  parabenów,
•  SLS (Sodium Lauryl Sulfate),
•  SLES (Sodium Laureth Sulfate),
•  olejów mineralnych.
Substancje te mogą powodować podrażnienia skóry, a nawet stany zapalne. Przyczyniają się do powstawania łupieżu, swędzenia i przesuszenia skóry głowy. Receptura BIOVAX oparta została na naturalnych i bezpiecznych substancjach aktywnych.
Do maseczki BIOVAX dołączone zostały 2 prezenty, gwarantujące jeszcze większą skuteczność oraz wygodę stosowania:
• Biovax® Eliksir Wygładzająco-Nawilżający – saszetka 1,5ml
•Termocap – czepek wspomagający utrzymanie ciepła, dzięki któremu substancje aktywne łatwiej wnikają do wnętrza włosa - 1 sztuka


Sposób użycia: 
Na umyte, osuszone ręcznikiem włosy rozprowadź odpowiednią ilość maseczki. Starannie wmasuj we włosy i skórę głowy.
Aby uzyskać efekt intensywnej regeneracji i silnego odżywienia nałóż Termocap i pozostaw maseczkę na 15 minut lub dłużej. Zalecamy owinąć włosy ręcznikiem w celu utrzymania stałej temperatury podczas zabiegu. Następnie dokładnie spłucz włosy strumieniem chłodnej wody.
Kurację należy powtarzać co 3-5 dni.




Moja opinia:

Maseczkę, wstyd się przyznać, ale z lenistwa używałam tylko jako odżywki :D Muszę się w końcu zmobilizować i użyć jej tak jak trzeba. Natomiast jako odżywka spisuje się też dobrze! Odkąd mam te produkty to włosy myję tylko nimi i naprawdę spisują się świetnie! Włosy są przyjemne w dotyku, lśniące, z większa objętością.

Cena produktu: 16,70zł Tutaj





Dajcie znać, czy używałyście kiedyś produktów marki L'Biotica. Jak sprawdzały Wam się te kosmetyki? Czekam na komentarze! :)





30 komentarzy:

  1. Muszę sobie kupić to serum do rzęs i brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś pełną wersję takiej mlecznej maski z tej firmy i była całkiem fajna!! :D Fajnie, że w Biedronce są dostępne małe saszetki to przed zakupem pełnej wersji można pokombinować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym serum na brwi i rzęsy :) Rzeczywiście ma śliczne, eleganckie opakowanie :). Odżywka Biowax też bardzo mnie zaciekawiła ma fajny skład i pewnie ją wypróbuję :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. te plasterki sa super!! :) chetnie sprawie sobie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tych punktowych plasterków. Mam żel punktowy, jestem ciekawa jak sprawdziłaby się u mnie taka forma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw! Mam ochotę wypróbować tę maskę do włosów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych produktów, an włosach ta firma wcale się u mnie nie sprawdza, więc raczej nie będę próbować :) ale plasterki chętnie przetestuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam, te plasterki to naprawdę świetna sprawa :)

      Usuń
  8. ja slyszalam tylko troche o tych produktach, ale wydaja sie super; )
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałoby mi się serum do samych brwi. No i te plasterki na wypryski - brzmi to obiecująco, skoro u Ciebie się sprawdziło, może i u mnie da radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokładam duże nadzieje w tym serum właśnie do samych brwi, bo mam bardzo rzadkie :(

      Usuń
  10. Z tej firmy miałam jedynie maskę złuszczającą do stóp i spisała się bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tej masce. Muszę wypróbować! :)

      Usuń
  11. Świetne recenzje, mnie bardzo ciekawi to serum na brwi i rzęsy! Chyba w końcu się skuszę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna recenzja. Będę zaglądać tu częściej <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę że skuszę się na serum do brwi i rzęs gdyż z tej firmy miałam juz kilka kosmetyków i nie zawiodłam się a nie są wcale bardzo drogie :)
    MÓJ BLOG-KLIK <---Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, cena jest bardzo dobra :) Pozdrawiam! :)

      Usuń