czwartek, 21 lipca 2016

MOJE ULUBIONE DZIENNE POMADKI | POMADKI NA CO DZIEŃ

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z postem kosmetycznym, mianowicie pokażę Wam dzisiaj moje ulubione dzienne pomadki. Co rozumiem przez słowo "dzienne"? Pomadki, które pasują do każdego makijażu i do każdej sytuacji. Zapewne część z Was się ucieszy na ten post, bo dostawałam wiadomości na temat ulubionych odcieni pomadek, a także zadawałyście mi pytania na temat tego co miałam na ustach na Instagramie i na Snapchacie. 
Kosmetyki, jakie dzisiaj Wam pokażę podzieliłam na cztery grupy. 1 grupa - standardowe pomadki, 2 grupa- pomadki w płynie, 3 grupa - pomadki w kredce, 4 grupa - konturówki. Starałam się wybrać te pomadki, które używam najczęściej, bo początkowo chciałam pokazać Wam o wiele więcej różnych odcieni :)
W pierwszej grupie znalazły się cztery pomadki. Pierwsza pomadka jest błyszcząca, na ustach wygląda jak błyszczyk i jest to Rimmel Lasting Finish 070 Airy Fairy (Rossmann, ok.25zł) Kolejna pomadka ma wykończenie satynowe i jest to Essence w numerku 07 Natural Beauty (Hebe, 10zł). Dwie kolejne pomadki są matowe - Essence Velvet Matt 23 (Hebe, 10zł) oraz Mac w odcieniu Mehr (Douglas, 86zł).


Kolejną grupą są pomadki w płynie i pokażę Wam moich dwóch ulubieńców - pomadki Kobo Matte Liquid Lipstick. Mam je w odcieniach 401 Cranberry Meringue oraz 405 Passiflora Tea. Koszt tych pomadek to ok.16zł za sztukę. Pomadka Bell Maroccan Dream w odcieniu 02 jest w mojej toaletce stosunkowo nowa, natomiast już zdążyłam ją pokochać! :) Do kupienia w Biedronce za ok.8-9zł.
Te pomadki chyba nie muszę przedstawiać, prawda? Moje ukochane, najulubieńsze Golden Rose Matte Lipstick Crayon w odcieniach 10 i 12. Te pomadki są cudowne! Idealny mat, który utrzymuje się na ustach tak długo, no i jeszcze cena ok.12zł! Petarda! :)

Ostatnie produkty jakie Wam pokażę, to konturówki. Jedna jak widzicie jest już na wykończeniu (na ustach możecie zobaczyć ją na Instagramie - aneestyle). Jest to przepiękny "nudziak" - Golden Rose Dream Lips Lipliner 501 (Golden Rose, ok.6zł). Druga konturówka to Classics Waterproof Lipliner 322 (Golden Rose, ok.6zł), którą ostatnio bardzo polubiłam.




To już wszystkie produkty jakie chciałam Wam dzisiaj pokazać. Dajcie znać jakie są Wasze ulubione dziennie pomadki. Napiszcie też, jak Wam podobają się te, które ja pokazałam. 
Buziaki!

24 komentarze:

  1. Świetne delikatne kolorki ;) ja szaleję za koralami ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolory ;) te matowe pomadki z Golden Rose mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki piekny kolor 401! musze koneicznie wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam Golden Rose Matte Lipstick Crayon nr 10, to chyba najładniejszy kolor w mojej małej kolekcji :) Dzisiaj sobie o niej przypomniałam, bo ostatnio "katuję" matowe pomadki w płynie, między innymi Bell i Dose of Colors.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dziesiątka od GR to cudowny kolor! :)

      Usuń
  5. Fajne kolorki :) ja rzadko używam szminek, zdecydowanie wolę pomadki bezbarwne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadki w kredce są zdecydowanie moimi ulubionymi. Mimo matu świetnie nawilżają usta, które w tych kolorkach mogą pięknie się prezentować :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. moje kolory <3 podziel się!!! obs. ;-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomadki jednym słowem idealny kolor! Muszę w końcu zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię tego typu posty , masz fantastyczne pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam te Golden Rose Matte Lipstick i są rewelacyjne dla mnie. Kupiłam coś pewnie do tej pory około 10 sztuk, warto!

    proszę o głos --> http://ddob.com/blogbook/id/30328/moje-podwojne-zycie-biore-udzial

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się jeszcze zaopatrzyć w jakieś kolorki! :)

      Usuń
  11. wow bajeczne, pierwsza grupa najbardziej mi się podoba:D
    zapraszam lekkostylowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń