czwartek, 16 czerwca 2016

PASTELOWA STYLIZACJA

Cześć!
Dzisiaj pierwszy post ze stylizacją na moim blogu. Jeżeli Wam się spodoba to takich postów będzie teraz więcej. W pierwszym wpisie ze stylizacją chcę zaznaczyć, że stroje, które Wam tutaj pokazuję nie są przebraniami. Nie ubieram się specjalnie do zdjęć. Tak jak widzicie mnie tutaj na blogu, tak ubieram się na co dzień. Dzisiaj stylizacja jest pastelowa, czyli coś co absolutnie kocham. Jesienią, zimą stawiam na bardzo stonowane stylizacje, natomiast wiosną i latem lubię poszaleć z kolorami. Aha, zapomniałam zaznaczyć, że duża część mojej garderoby nie jest markowa. Bardzo dużą ilość ubrań kupuję na giełdzie, którą swoją drogą uwielbiam. Można znaleźć tam naprawdę piękne perełki w bardzo dobrych cenach. W dzisiejszej stylizacji zobaczycie koszulę, spódniczkę oraz torebkę kupione właśnie na giełdzie. Czy u Was w okolicy też są takie giełdy z ubraniami? Piszcie, czy stylizacja się Wam podoba.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :*




















KOSZULA - GIEŁDA
SPÓDNICZKA - GIEŁDA
TOREBKA - GIEŁDA
BUTY - ELILU


38 komentarzy:

  1. Jejku! W koncu natrafilam na blogerke, która ktora ubiera się tak jak ja, tzn. nie musi chodzić do sieciowek i patrzeć na metke "bo to jest modne" tylko ubiera się na gieldach czy targach. Ja zawsze noszę to co mi się podoba a nie to co jest modne w tym sezonie. Od niedawna obserwuję ci na ig i spodobal mi się twoj blog. Pozdrawiam.
    Ps. Jeżeli mozesz to pisz ceny, bo zawsze jestem tego ciekawa. ;)Czekam na kolejną stylizację! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeej bardzo dziękuję Ci za komentarz :) Niesamowicie się cieszę! Oczywiście, będę pisać ceny. Pozdrawiam :* :*

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz! :*
    Zapraszam: https://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzka! Bardzo mi się spodobała! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja ! :)
    http://dyskonciara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka jest piękna ! zdecydowanie więcej takich postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz ;) lubię takie pastelowe stylizacje i pasują do Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, bardzo podoba mi się krój i kolor bluzeczki, super !

    OdpowiedzUsuń
  8. W taką koszule sama bym się zaopatrzyła *o* IDEALNA!

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz cudowny styl! Uroczo i z klasą :) daję 6+! :D naprawdę, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Jest mi niezmiernie miło! :* :)

      Usuń
  10. pastele uwielbiam i mogłabym je nosić dzień w dzień! pięknie wyglądasz - uroczo i z klasą - jak napisała poprzedniczka :-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie wygladasz <3 cudna spodniczka :o

    http://wooho11.blogspot.com/ - zapraszam :) jeśli Ci się spodoba zaobserwuj <3

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne polaczenie kolorow :) lubie pastelowe stylizacje swietnie sprawdzaja sie w takiej letniej aurze ;)
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja! A bluzeczka jest prześliczna :)
    Tak poza tematem, na szybko przejrzałam twoją stronkę i zobaczyłam, że od niedawna prowadzisz sklep internetowy. Tak pytam z ciekawości, czy wysyłka jest tylko na terenie Polski czy również zgadzasz się na wysyłkę za granicę? Bardzo dobrze kojarzę wszystkie marki kosmetyków w twoim sklepie, bo mieszkam w Irlandii. Pozdrawiam serdecznie, Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Wysyłka prowadzona jest głównie na terenie Polski, natomiast jeżeli ktoś jest zainteresowany wysyłką za granicę, to wtedy się dogadujemy :)
      Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń