środa, 22 czerwca 2016

ORGANIZER ŚLUBNY MY MISSION - MOJA OPINIA

Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym tematyki ślubnej. Jak już Wam wspomniałam w pierwszym poście wychodzę za mąż. Organizacja ślubu i wesela wiąże się z planowaniem, notowaniem, zapisywaniem wielu rzeczy, dlatego postanowiliśmy z Narzeczonym, że kupimy sobie organizer ślubny i to właśnie o nim będzie dzisiejszy post. Organizer pokazywałam Wam już na snapchacie ( mrsanet ) i pisałyście, że chcecie dowiedzieć się jaka jest moja opinia na jego temat. Jeśli same chciałybyście mieć taki organizer, to zostańcie do końca tego posta - będzie organizer do wygrania! :)
My swój organizer zamówiliśmy na stronie My Mission. Do wyboru są dwa organizery. My zdecydowaliśmy się na ten za 54,90zł. Wizualnie bardziej nam się podobał. Dostawa Pocztą Polską jest darmowa. Muszę Wam też zaznaczyć, że przesyłka była ekspresowa. Jednego dnia po południu zamówiłam, kolejnego dnia z samego rana organizer był już u nas. 

Organizer jest przepięknie wydany. Znajduje się w nim wszystko to, co jest potrzebne. Jak zobaczycie mój nie jest jeszcze wypełniony (zaczęliśmy wypełniać tylko listę gości, ale stwierdziłam, że najpierw zrobię zdjęcia, dopiero później będziemy go wypełniać). Jest tam też wiele pięknych zdjęć, które są super inspiracją. Na końcu organizera jest miejsce, na włożenie wizytówek czy jakiś dokumentów. Myślę, że to dobre miejsce na zebranie podpisanych już umów czy też właśnie wizytówek. Wszystko znajdzie się w jednym miejscu.















Napiszę Wam, co znajduje się w organizerze (nie wszystko zobaczycie na zdjęciach, bo musiałabym dodać około stu zdjęć :) ) : 
Plan uroczystości, Kontakty, Test dla przyszłych małżonków, Kalendarium przygotowań ślubnych, Harmonogram budżetu, Plan dnia ślubu i wesela, Save the date, Lista gości, Lista zaproszeń i zawiadomień slubnych, Goście przy weselnym stole, Uroczystość zaślubin, Przyjęcie weselne, Stroje ślubne, Fotograf i kamerzysta, Muzyka, Transport, Kwiaty, Tort, Podróż poślubna, Kilka rzeczy, które powinniście wiedzieć o ślubie, Podsumowanie, Inne ciekawe pomysły na wesele. 




Bardzo podoba mi się lista zaproszeń i zawiadomień ślubnych. Możecie wypisać sobie komu macie wręczyć zaproszenie, następnie czy je już wręczyliście, czy potwierdzono przybycie oraz jaka będzie ilość osób. Super sprawa! Gdy tylko zadzwoni do Was telefon w celu potwierdzenia czy rezygnacji z udziału w Waszym weselu, bierzecie organizer w rękę i od razu zaznaczacie w rubryczce. 

Mam dla Was super wiadomość! Razem z My Mission organizujemy konkurs na Instagramie, w którym do wygrania będzie właśnie taki organizer. Konkurs trwa od 22 czerwca do 29 czerwca do godziny 23:59. Wyniki postaramy się ogłosić w ciągu 24 godzin od zakończenia konkursu.
TUTAJ LINK DO ZDJĘCIA KONKURSOWEGO
Warunki wzięcia udziału w konkursie:
1. Obserwuj na Instagramie profil - aneestyle - LINK i polub fanpage My Mission - LINK!
2. Zrepostuj zdjęcie konkursowe na swoim Instagramie, oznacz mój instagram (@aneestyle) oraz dopisz hashtag #wygrajorganizerslubny
Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, bo naprawdę warto! :)



Napiszcie co myślicie o takich organizerach, jak Wam się ten konkretny organizer podoba i dajcie znać, czy macie już zaplanowane daty swojego ślubu. Pozdrawiam :*

26 komentarzy:

  1. fajny taki organizer :) my na razie nie korzystamy z żadnego, ale może to się jeszcze zmieni - ślub dopiero za rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam. Organizer fajna sprawa :)

      Usuń
  2. Co prawda jeszcze nie planuję ślubu ale dobrze wiedzieć że coś takiego istnieje!!<3 Bo do tej pory żyłam w nieświadomości..:D
    + Jest pięknie wydany (i niedrogi!) :)

    http://www.justcleo.pl/2016/06/beach-fashion-pink-tassels-blue-and.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś nie wiedziałam, że coś takiego istnieje :D Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. ten organizer to świetna sprawa ! mam ten sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z organizerem! :) Jak najbardziej mi się podoba, jest śliczny!:* + obserwuje
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny! mi by się taki przydał ... bo wszystko spisywałam na kartkach które potem pogubiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też zaczęłam pisać różne notatki, kontakty na kartkach, ale jak zgubiłam je pierwszy, drugi i trzeci raz to stwierdziłam, że muszę kupić jakiś fajny organizer i padło na My Mission :)

      Usuń
  6. Nie wiedziałam, że istnieją takie organizery, a to naprawdę świetna sprawa! Do mojego ślubu jeszcze daleko, ale jak już mój klęknie a ja powiem "tak", to muszę o tym pamiętać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, pamiętaj, bo organizer jest cudowny :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  7. Organizer jest świetny, na pewno przed swoim ślubem również się w taki zaopatrzę :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny! Ale znając siebie, nie korzystałabym z takiego organizera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś każdy kupowany kalendarz używałam miesiąc i zapominałam o nim, ale postanowiłam, że w tym organizerze będę (wraz z Narzeczonym) wszystko sumiennie notować i może stanę się choć odrobinę bardziej zorganizowana :) :) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. piękny jest<3
    I z pewnością by się przydał.:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam organizer :) Kiedy się za mąż wydajesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękny, będę go miała na uwadze podczas ślubu :)

    OdpowiedzUsuń