poniedziałek, 2 maja 2016

ULUBIEŃCY KWIETNIA

Cześć!
Mamy już maj, więc pora na ulubieńców kwietnia. Kilka kosmetyków w zeszłym miesiącu szczególnie przypadło mi do gustu, więc chcę się z Wami podzielić moją opinią. Bez zbędnego przedłużania zapraszam do obejrzenia zdjęć i przeczytania mojej opinii na temat tych kosmetyków.






Zacznijmy od pielęgnacji. Kosmetyki, które widzicie są stosunkowo nowe, ale już zdążyłam je pokochać. Isana Mademoiselle Raspberry balsam do ciała oraz żel pod prysznic pachną obłędnie. Na pewno znacie zapach malinowej mamby, prawda? Te kosmetyki właśnie tak pachną. Żel pod prysznic ma dobrą konsystencję, dobrze myje, pięknie pachnie. Wiele od żeli pod prysznic nie wymagam, dlatego też niewiele napiszę. Balsam do ciała jest naprawdę świetny. Stosuję go co prawda od niedawna, ale już zdążyłam zauważyć, że nawilża naprawdę przyzwoicie, a i zapach utrzymuje się na ciele całkiem długo. Jest dość wydajny. 
Kosmetyki z Isany dostępne są w Rossmannie. Żel kosztuje 5,99zł, a balsam 9,99zł.
Jeżeli chodzi o zapach, jaki używałam w tym miesiącu najczęściej, to zdecydowanie jest to Victoria's Secret Love Spell. Jest to przepiękny zapach owocowy, słodki, ale nie mdły. Love Spell to mgiełka, która zadziwia mnie tym, jak długo się utrzymuje. Do tej pory, jeżeli chodzi o mgiełki, to używałam tylko tych z Avonu. Dziewczyny, nie ma porównania! Victoria's Secret pachnie tak długo! Mgiełkę kupiłam na stronie www.iperfumy.pl za około 40zł.
W ostatnim haulu zakupowym pokazywałam Wam produkty do ust z Kobo. Jeden z nich szczególnie przypadł mi do gustu. Dzięki Kobo Matte Liquid Lipstick nr. 401 Cranberry Meringue przekonałam się do odcieni nude na moich ustach. Pomadka na pewno nie jest w pełni matowa. Powiedziałabym, że jest to piękna satyna. 
Kupiłam ją w Naturze na promocji, natomiast w regularnej cenie kotuje ona ok.15-16zł.


Na moich policzkach najczęściej w tym miesiącu gościł duet róż MAC Fleur Power oraz rozświetlacz theBalm Mary-Lou Manizer. Róż jest naprawdę cudowny. Piękny kolor, super pigmentacja, obłędnie wygląda na policzkach. To samo można powiedzieć o rozświetlaczu. Długo nie mogłam się oprzeć kulowej Mary, ale w końcu ją kupiłam i śmiało mogę powiedzieć, że jest warta swojej ceny. 
Róż Mac kupiłam na stronie Douglas za około 100zł.
Rozświetlacz znajdziecie w moim sklepie internetowych www.aneestyle.pl za ok.70zł.



Jeżeli chodzi o cienie do powiek, to w tym miesiącu testowałam paletki czekoladowe z Makeup Revolution, które pokazywałam Wam dokładnie w poprzednim poście. Najbardziej polubiłam się z Naked Chocolate, która najczęściej gościła na moich oczach w tym miesiącu. Jeśli chcecie zobaczyć swatche tej paletki, to zapraszam do poprzedniego posta. Rzęsy miałam najczęściej pomalowane tuszem Maybelline One by one, który jest naprawdę rewelacyjny. Pięknie rozdziela rzęsy, podkręca oraz pogrubia, nie osypuje się oraz nie rozmazuje. Tusz naprawdę wart uwagi. 
Paletkę czekoladową kupicie w moim sklepie www.aneestyle.pl za ok.40zł.
Tusz kupicie w Rossmannie/Hebe/Naturze za ok. 30-35zł.


Nie wiem czy wiecie, ale hybrydy robię sobie już ok.1,5 roku i nie wyobrażam sobie wrócić do zwykłych lakierów. Paznokcie maluję lakierami Semilac, które bardzo sobie chwalę. W tym miesiącu pokochałam trzy kolory: 004 Classic Nude, 094 Pink Gold oraz 127 Violet Cream. W przyszłości zrobię post o moich lakierach z Semilac. Pytałam się Was na Snapchacie, czy chciałybyście zobaczyć coś takiego na blogu i byłyście chętne, więc na pewno zrobię dla Was taki post. 


W dzisiejszym poście to byłoby na tyle. Dajcie znać jacy są Wasi ulubieńcy kwietnia? Jaki kosmetyk w zeszłym miesiącu skradł Wasze serducho? Używałyście może któregoś z pokazanych przeze mnie kosmetyków? Czekam na Wasze komentarze :)

31 komentarzy:

  1. ciekawa jestem zapachu tych nowości z Isany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam powąchać, bo warto! :) :)

      Usuń
  2. Świetny post ! :) Wszystkie produkty genialne ;3 Dużo słyszałyśmy o tej paletce i na prawdę ma ona cudowne odcienie ;3 Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Również życzę miłego dnia i pozdrawiam :*

      Usuń
  3. BARDZO FAJNY POST. A PALETA BARDZO PRZYPADŁA MI DO GUSTU

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę w końcu upolować ten żel z Isany ;) Niedługo idę buszować w Rossmanie,więc może mi wpadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Isana Mademoiselle Raspberry balsam do ciała zdecydowanie mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żel musi być mój! Idealny zapach na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  7. balsam i żel z isany muszą mieć piękny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki z Isany bardzo kuszą. Piękna paletka cieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też skusiły te cudowne zapachy :)

      Usuń
  9. Cały czas kusi mnie ta paletka cieni, coś czuję że w końcu ją kupię :D piękne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam. Jest rewelacyjna! :)

      Usuń
  10. Make up revolution wydaje naprawdę dobrze jakościowo paletki :) Mam jedną i jestem zachwycona...
    Poza tym moim ulubieńcem kwietnia jest zdecydowanie podkład z Rimmela Match Perfection. ;)

    Zapraszam na nowy post, Szalona Perfekcjonistka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletki MUR są naprawdę rewelacyjne :)

      Usuń
  11. Rewelacyjne produkty :) Żele pachną naprawdę świetnie!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak, ten zapach jest cudowny :)

      Usuń
  12. Moimi ulubieńcami są zdecydowanie są hybrydy Semilac a także paletka do konturowania i cienie Neutral z Wibo :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka do konturowania z Wibo niesamowicie mi się marzy, ale nigdzie nie mogę jej dorwać :( A cienie Neutral są super! :)

      Usuń
  13. Fajni ulubieńcy - ładne cienie a ciekawa jestem Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto Isanę wypróbować :) A cienie rewelacja! :)

      Usuń
  14. Nie spotkałam jeszcze tych kosmetyków z ISANY ale chyba po Twoim poście zacznę się dobrze przyglądać w ich poszukiwaniu :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Kochana :)
      Pozdrawiam i przesyłam buziaki :*

      Usuń
  15. Również pokochałam balsam z Isany :) A zapach obłędny!

    OdpowiedzUsuń