sobota, 28 maja 2016

SERDUSZKA MAKEUP REVOLUTION RÓŻE, BRONZER, ROZŚWIETLACZ - SWATCHE


Cześć!
Jakiś czas temu na Instagramie pokazałam Wam serduszka z Makeup Revolution. Wywołały one u Was duże zainteresowanie, więc postanowiłam pokazać Wam dokładnie sześć serduszek, które posiadam. W swojej kolekcji mam cztery róże, bronzer i rozświetlacz, są one zamknięte w ślicznych opakowaniach. Kosmetyki te możecie kupić m.in. w moim sklepie internetowym www.aneestyle.pl Koszt takiego kosmetyku to 24,90 zł. Trzeba zaznaczyć, że nie są to kosmetyki matowe, ale nie mają też "chamskich" drobinek, których bardzo nie lubię. 












Róż, to kosmetyk, który pięknie podkreśla nasze kości policzkowe, niesamowicie dodaje uroku, nasza cera wydaje się zdrowsza. W swojej kolekcji mam 4 róże. Każdy z nich jest zupełnie inny, więc każda z nas znajdzie idealny odcień dla siebie.







Zacznijmy od najdelikatniejszego różu, który u osób z ciemniejszą karnacją może idealnie sprawdzać się jako rozświetlacz o różowych tonach. Dla osób z jasną karnacją będzie delikatnym różem dodającym swego rodzaju dziewczęcości. Jest to róż ICED HEARTS, czyli przepiękny delikatny odcień, który zamknięty jest w delikatnym, pudrowo-różowym serduszku. 






Kolejny róż jest moim ulubieńcem numer 1. Przepiękny, brzoskwiniowo-różowy róż o nazwie CANDY QUEEN OF HEARTS.









Ulubieńcem numer 2 jest róż o nazwie BURSTING WITH LOVE i jest to już zdecydowanie różowy róż. 







Ostatni róż, jaki Wam dzisiaj pokażę to mocno brzoskwiniowy PEACHY KEEN HEART. U osób z bardzo jasną karnacją może super sprawdzać się jako bronzer. 







Jak widzicie każdy z róży jest zupełnie inny, więc każda z nas znajdzie odcień dla siebie. Teraz przejdziemy do rozświetlacza i bronzera. Duet ten jakiś czas temu dostała od mojego sklepu cudowna Ewelinka, znana w Internecie jako Styleev ( https://www.instagram.com/sstyleev/ ).






Bronzer, który posiadam to SUMMER OF LOVE. Do tej pory używałam Bahama Mama z The Balm i bronzery z Kobo, natomiast na wiosnę i lato uważam, że Summer of Love jest super wyborem. Przepięknie wygląda na twarzy!






Rozświetlacz GOLDEN GODDES cudownie podkreśla szczyty kości policzkowych. Twarz wygląda na wypoczętą i promienną. Ostatnio dla tego rozświetlacza zdradzam kultową Mary Lou Manizer z The Balm :)










I to już na tyle Kochane w tym poście. Piszcie, czy macie w swojej kosmetyczce jakieś serduszko z Makeup Revolution. Który róż najbardziej przypadł Wam do gustu? Czekam na Wasze komentarze :)

16 komentarzy:

  1. Takie słodkie te serduszka <3 uroczo wyglądają, dla mnie najlepsze najjaśniejszej ;-)
    Obserwuje i zapraszam do tego samego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Takie słodkie te serduszka <3 uroczo wyglądają, dla mnie najlepsze najjaśniejszej ;-)
    Obserwuje i zapraszam do tego samego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tylko bronzer i lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku *0* Jakie genialne i urocze te serduszka :*Musimy sobie takie kupić ^^ Sporo tego masz :D Super ! Pozdrawiamy :3 Poklikasz u nas ? Na pewno się kiedyś odwdzięczymy ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te serduszkowe kosmetyki! Ja niestety nie posiadam takich jeszcze :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używam, ale myślę, że są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio zakupiłam jedno serduszko z różem to ostatnie,kolorki brzoskwiniowe ;) ale właśnie planuje zakupić sobie rozświetlacz i bronzer,ale widzę ,że bronzer chyba będzie dla mnie za ciemny...chociaż? ale na pewno rozświetlacz muszę zamówić,bo mnie kusi :)

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronzer nie jest taki ciemny na jaki wygląda. Ja mam bladą cerę i u mnie sprawdza się super :) A rozświetlacz bomba! :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Z twojej pięknej kolekcji posiadam trzy serduszka, dwa blushe oraz rozświetlacz! Są one cudowne.
    Bardzo lubię tę markę i oprócz serduszek mam jeszcze dwie czekoladki i inne paletki cieni do powiek :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Kosmetyki tej marki są rewelacyjne! :)

      Usuń