piątek, 13 maja 2016

MOJA TOALETKA - ORGANIZACJA KOSMETYKÓW

Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z postem o mojej toaletce i organizacji kosmetyków. Mój "kącik piękności" składa się z toaletki Malm oraz regału Alex z Ikea. Jeżeli nie macie w pobliżu swojego miejsca zamieszkania sklepu Ikea, to poszukajcie firm transportowych, które zajmują się sprowadzaniem takich mebli. Ja właśnie swoje mebelki zamawiałam z takiej firmy transportowej, bo do Ikei mam kawał drogi. 











Przejdźmy do tego co widać od razu jak się spojrzy na mój kącik. Dywanik jest ze sklepu Ikea. Taboret jest ze zwykłego sklepu meblowego. Duże lustro w białej ramie oraz lustro na czarnych nóżkach również są z Ikei. Poduszkę z nadrukiem perfum możecie znaleźć na Instagramie na profilu missdecor.pl









Na wierzchu toaletki Malm mam różową latarenkę z Ikei, futrzane pomponiki są ze strony www.aliexpress.com , podstawka pod perfumy oraz lampka jest ze sklepu "Wszystko po 2,99zł i 5,99zł", a srebrne ramki są z Pepco. Obrazki, które są w ramkach możecie znaleźć do wydrukowania tutaj








Na wierchu regału Alex jest podstawka z Ikei, na której stoi mój ulubiony ostatnio balsam z Isany. Możecie tam zobaczyć również różowy świecznik i różowy domek, które są ze sklepu KIK. 





W toaletce Malm mam dwa organizery na sztućce z Ikei. Te same są w regale Alex, ale tam musiały zostać podcięte, bo się niestety nie mieściły. Większość kosmetyków, które trzymam w toaletce są to produkty do ust. Jestem totalną "szminkomaniaczką". Szufladki zostały podzielone na pomadki, konturówki, pomadki w kredce, pomadki w płynie oraz balsamy do pielęgnacji ust. Również róże z Makeup Revolution znalazły tam swoje miejsce. 










Pierwsza szuflada regału Alex została zajęta przez produkty do makijażu twarzy. Pierwszą dużą przegródkę od lewej zajmują bronzery i rozświetlacze, drugą róże, a trzecią pudry i korektory. Dwie mniejsze zajmują podkłady oraz róże i rozświetlacz w płynie. 






W kolejnej szufladzie regału zorganizowane zostały palety cieni oraz pojedyncze cienie do powiek. 





Trzecią szufladę zajmują produkty do oczu takie jak eyelinery, tusze do rzęs, kredki do oczu oraz wszelkie drobne akcesoria do oczu (zalotka, pinceta, sztuczne rzęsy itp.).





W czwartej szufladzie swoje miejsce znalazły pędzle do makijażu. W pierwszej przegródce od lewej są pędzle do oczu, później do różu, rozświetlacza, bronzera, a w kolejnej do podkładu, pudru oraz gąbeczka. W tej szufladce możecie zobaczyć również brush egg oraz osłonki na pędzle, czyli akcesoria naprawdę przydatne przy myciu pędzli.





Kolejną szufladę zajmują produkty do pielęgnacji twarzy, które nie znalazły już swojego miejsca w łazience. Woda różana, którą uwielbiam musi być zawsze pod ręką. Możecie tam znaleźć także kremy do twarzy, olejek, fixer oraz maseczki Bania Agafii.





W piątej - większej szufladzie znajdują się podstawowej produkty do wykonywania manicure hybrydowego. Wszystkie moje lakiery są marki Semilac. Dużą ilość mniej potrzebnych akcesoriów trzymam w kufrze. Kolejną szufladę zajmują zapasy acetonu i odtłuszczacza, wzorniki oraz kosmetyczka. 






Przedostatnią i ostatnią szufladę zajmują kosmetyki i akcesoria do włosów. W szufladce z Pepco trzymam gumki i wsuwki do włosów. Jest tam także moja ukochana szczotka Tangle Teezer. Możecie tam znaleźć również suszarkę i prostownicę do włosów. 











Jeżeli chodzi o organizację moich kosmetyków, to byłoby na tyle. Napiszcie, czy Wy również macie takie swoje "kąciki piękności". Jak Wam się podoba moje miejsce? Czekam na Wasze komentarze :)





44 komentarze:

  1. Pięknie! Marzy mi się tyle miejsca i toaletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, marzę o prawdziwej toaletce i mam nadzieję, że w czerwcu już uda mi się ją kupić ;) też mam daleko do Ikei, ale chyba zamówię transport.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, aby udało Ci się spełnić to marzenie :)

      Usuń
  3. Genialnie zagospodarowane ! :) Wszystko na swoim miejscu :* Świetna ta toaletka ! Mamy zamiar w przyszłości sobie kupić ;)Powiedz nam ile ta toaletka ma szerokości i długości ? :) Wielkie dzięki. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Jeżeli chodzi o wymiary to jest to 120x41 :)

      Usuń
  4. Wszystko świetnie poukładane :) Widzę, że nie tylko ja mam bzika na punkcie pomadek i kredek do ust :). Pięknie! Też mam taką komodę, ale mniejszą. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. O rany, istny raj!! Coś pięknego :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękna toaletka. Poduszka na taborecie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja planuje wlasnie reorganizacje ! Czas przenieść wszystko co sie nie mieści w szufladzie Malm do alexa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na efekty na zdjęciach i snapie Kochana :*

      Usuń
  8. Cudowna toaletka, pięknie ją zorganizowałaś. Ja marze o takiej ale niestety nie mam za dużo miejsca na taką. Uwielbiam Ikea można świetnie udekorować pokój. Również mam takie lusterko, jest świetne :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  9. Ale masz cudowną toaletkę <3 był moment, ze chciałam tą najpopularniejszą z Ikea, ostatnio nie chciałam żadnej, a teraz wiem, że chcę mieć taką jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* Jeśli chodzi o tą toaletkę, to będzie to świetny wybór :)

      Usuń
  10. Podoba mi się wszystko <3 Przepiękna!! :) Jestem na etapie "projektowania" swojego takiego kącika :) Zainspirowałaś mnie i bardzo podoba mi się pomysł trzymania pędzli w szufladzie :) Dziękuje!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  11. cudowną masz tą toaletkę,jestem nią zachwycona *__*
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Uwielbiam takie posty :) też mam tą toaletkę ale szuflady z tej drugiej serii. świetna organizacja kosmetyków!ja swoje trzymam w koszyczkach, muszę dokupić organizery na sztućce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko wygląda idealnie, marzę o takiej toaletce! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow.. piękna i toaletka i jej zawartość <3 Idzie się zakochać, sama niestety nie posiadam ani toaletki ani takiego kąciku piękności ale mam nadzieję że niedługo się to zmieni :) Super że wybrałaś nowoczesną wersję toaletki bo na większości blogów widać te w stylu retro ;)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ta nowoczesna jakoś bardziej przypadła mi do gustu :)

      Usuń
  15. czekam aż moja sypialnia będzie skończona i tez planuje taką toaletkę :) zapraszam :)
    https://zakatek-moniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie *-*.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Świetna ta toaletka, szuflada idealna na kosmetyki wraz z przegródkami. Z pół roku temu od męża dostałam białą toaletkę z antycznymi wzorami i też jest piękna choć nie tak pojemna jak twoja!!!
    Może kiedyś i ja skuszę się na takie białe regały z szufladkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja się długo zastanawiałam nad tym regałem z szufladkami, ale w końcu sobie kupiłam. Marzenia są po to, by je spełniać! :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  18. Kochana, mam takie pytanko gdzie kupiłaś ten bielusieńki puchaty dywanik oraz podusie ???

    OdpowiedzUsuń
  19. ROZPŁAKAŁAM SIĘ TEŻ CHCE TAKA KOLEKCJE KOSMETYKOW!!!

    ZAPRASZAM http://typical-teengirl.blogspot.com/2016/11/ulubiency-aplikacja-ktora-oblicza.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Świetnie sobie to zorganizowałaś. Super pomysł z tym taboretem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! Toaletka wyglada swietnie. W tygodniu jade po swoja do Ikea i juz nie moge sie doczekac. Czy moglabys podac dokladnego linka do plakatow perfum? Sa piekne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealnie! <3
    Właśnie zbieram się do zrobienia swojego kąciku ;)
    Pozdrawiam;)
    Obserwuje i zapraszam;)
    https://okiembaby.blogspot.com/2017/03/wielki-haul-kosmetyczny-marzec-2017.html

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW, mega, jestem pod wielkim wrażeniem. Jesteś inspiracją dla moich działań :)

    OdpowiedzUsuń