sobota, 7 maja 2016

HAUL: CO KUPIŁAM NA PROMOCJI W ROSSMANNIE | USTA


Cześć!

Miał pojawić się dzisiaj wreszcie post inny niż kosmetyczny, ale niestety pogoda pokrzyżowała mi plany i znów przychodzę do Was z kosmetykami. Dziś pokażę Wam, co kupiłam na obecnej promocji w Rossmannie. Na pewno wiecie, że jeszcze trwa promocja na produkty do ust i paznokci. Ja kupiłam kilka rzeczy do ust (moje małe uzależnienie). Do paznokci nie kupiłam nic, ponieważ wykonuję manicure hybrydowy i nic z Rossmanna nie jest mi potrzebne. Przejdźmy do zakupów :)









Na samym początku w moje ręce wpadła pomadka Rimmel Lasting Finish w kolorze 070 Airy Fairy. Na tą pomadkę polowałam już na poprzedniej promocji w Rossmannie, ale niestety bardzo szybko została wykupiona. Teraz udało się i pomadka jest już moja! :) Jest naprawdę rewelacyjna. Kolor jest bardzo delikatny, idealny na co dzień. Pomadka ma bardzo przyjemną konsystencję. 
W regularnej cenie kosztuje 25,79zł, a na promocji ok.13,20zł








Kolejną szminką jaką kupiłam jest Miss Sporty My BFF Lipstick w kolorze 102 My Funny Mauve. Pomadka jest naprawdę rewelacyjna. Zarówno konsystencja, jak i ten cudowny kolor. Jak za tą cenę, to naprawdę szkoda się nie skusić. 
W regularnej cenie kosztuje 11,69zł, na na promocji ok.6zł







Jeżeli chodzi o pomadkę w kredce to skusiłam się na Lovely Color Wear Long Lasting Lipstick w kolorze 2. Nie miałam jej jeszcze na ustach, dlatego nie powiem Wam wiele, natomiast po zrobieniu swatcha wiem, że konsystencja jest bardzo przyjemna. 
W regularnej cenie kosztuje 9,59zł, a na promocji ok.4,90zł




Skusiłam się także na pomadkę w płynie od Wibo Million Dollar Lips w kolorze 1. Kolor jest przepiękny. Powiem Wam, że wczoraj nałożyłam ją na usta na próbę i naprawdę miałam problem ze zmyciem jej z moich ust. Jeżeli szukacie bardzo trwałej pomadki, która naprawdę trzyma się ust, to polecam serdecznie właśnie tą pomadkę.
W regularnej cenie kosztuje 11,29zł, a na promocji ok.5,80zł








Nie wiem czy wiecie, ale uwielbiam konturówki. Dlatego oczywiście musiałam takie też kupić. Skusiłam się na Wibo Nude Lips w kolorze 3 oraz Miss Sporty Lipliner Pencil w kolorze 11. Ich także nie miałam jeszcze na ustach, ale po zrobieniu swatcha mogę stwierdzić, że Wibo jest podobna w konsystencji do konturówek z Golden Rose, natomiast Miss Sporty jest niesamowicie tępa i twarda. Zobaczymy jak będą się spisywać przy nakładaniu na usta.
W regularnej cenie Wibo kosztuje 6,79zł, a na promocji ok.3,50zł
W regularnej cenie Miss Sporty kosztuje 9,79zł, na na promocji ok.5zł




Tutaj możecie zobaczyć swatche wszystkich pokazanych przeze mnie produktów.







Ostatnim produktem do ust, na jaki skusiłam się w Rossmannie to balsam do ust Maybelline Baby Lips Pink Punch. Balsamu jeszcze nie nakładałam na usta, także nie mam jeszcze zdania.
W regularnej cenie kosztuje 9,99zł, a na promocji ok.5,10zł







I to by było na tyle w dzisiejszym poście. A Wy co kupiłyście na promocji na usta i paznokcie w Rossmannie? Używałyście może któregoś z pokazanych przeze mnie kosmetyków? Czekam na Wasze komentarze :)


44 komentarze:

  1. Kusi mnie ta Milion Dolar Lips :) U mnie dziś pojawił się post o tej samej tematyce, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zajrzę do Ciebie! Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. duzo slyszalam o tym kolorze pierwszym z rimmela :) bardzo popularny i piekny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też słyszałam o nim wiele :)

      Usuń
  3. Ja odwrotnie, nie kupiłam nic do ust, ale kupiłam dwa lakiery ;)
    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy od prawej ma piękny kolor :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne kolorki, najbardziej wpadł mi w oko ten z Miss Spoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Miss Sporty ma piękny kolor :)

      Usuń
  6. Używam koloru Airy Fairy i jest świetny. Pomadki z Maybelline też bardzo lubię, a nad Miss sporty się zastanawiałam, ale w końcu postawiłam na Rimmel, Max Factor i Bourjois :) ps. zrezygnuj z tych kręcących się zdjęć, to trochę irytuje przy oglądaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, niestety nie potrafię zmienić tego przekręcania zdjęć. Próbowałam wielokrotnie, ale musiałam coś namieszać w kodzie html i nie mogę sobie z tym poradzić. Będę jeszcze próbować ;)

      Usuń
  7. śliczne kolory szminek ;) osobiście skusiłam się na balsamy do ust niż na pomadki;) chciałam kupić więcej lakierów,ale niestety w moim Rossmannie były same ciemne kolory :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam kupić więcej balsamów, ale jak zaszłam do Rossmanna to już niewiele balsamów się zostało. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Niestety promocje się już kończą :/ Super kosmetyki wybrałaś ! :) Uwielbiamy pomadki z BABY LIPS :* A ta jest urocz ^^ Pozdrawiamy. Poklikasz u nas to dla nas ważne. Pierwsza współpraca ^^ agssymi.blogspot.is

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam Dziewczyny! Zajrzę do Was i kliknę gdzie trzeba :)

      Usuń
  9. bardzo lubię te balsamy do ust Maybelline Baby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi :)

      Usuń
  10. Piękne kolory tych szminek:) ja niestety poszłam za późno i już wszystko było przebrane:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie kupiłam wszystkiego co chciałam :(

      Usuń
  11. Też skusiłam się na Baby Lips :D będą idealne na lato! Ja jestem nimi zachwycona!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też jestem zachwycona! :)

      Usuń
  12. Ładne pomadki. Nawet podobają mi się te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzy ostatnie to moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne kolory szminek, ja w tym roku nie szalałam kupiłam tylko tusz do rzęs i korektor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz troszkę poszalałam, ale na poprzednich promocjach nie kupiłam wiele :)

      Usuń
  15. świetne zakupy, ja kupiłam tylko paletę do konturowania i rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi się paletka do konturowania z Wibo :)

      Usuń
  16. Śliczne kolory szminek :) Pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  17. Ze wszystkich produktów również kupiłam Pomadkę matową Wibo Million Dollars. Ciekawe jak się sprawdzi bo widzę ten produkt prawie na każdym blogu :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze będę testować :) Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Na tę pomadkę z Wibo i ja się skusiłam- bardzo trwała!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tą babylips, najpiękniejszy kolor ze wszystkich ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam innych, ale ten jest naprawdę piękny :)

      Usuń
  20. Urocze kolorki a ta Wibo trwała szmina, mmm<3

    http://neverwithoutglasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Imponujące zakupy. Błyszczyk Wibo jest super.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta pomada z Wibo to najlepsza matowa perełka do ust jaką udało mi się kiedykolwiek kupić<3 Znalazłam ją właśnie u Ciebie! Dzięki<3

    www.neverwithoutglasses.blogspot.com nowe wpisy, nowy design<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeej bardzo się cieszę :) Pozdrawiam :*

      Usuń