wtorek, 19 kwietnia 2016

WITAM NA MOIM BLOGU

Cześć!
Mam na imię Aneta i prowadzę Instagram @aneestyle , skąd możecie mnie kojarzyć. 

Uwielbiam kosmetyki, jest to moja pasja. Niedawno udało mi się otworzyć sklep internetowy, drogerię online ( www.aneestyle.pl ). Z związku z moją miłością do kosmetyków na blogu na pewno znajdziecie wiele postów dotyczących kosmetyków, recenzji, zakupów, ulubieńców itp.
Bardzo lubię też modę, ubrania, dodatki, więc i taki temat na pewno nie raz tutaj zagości.
Na moim Instagramie nieraz możecie zobaczyć zdjęcia różnych dodatków do domu, mieszkania, dlatego jeśli i taki temat będzie Was interesować, to bardzo chętnie będę dla Was pisać posty np. z zakupami do domu.
Jako że za jakiś czas (niedługo zdradzę kiedy) wychodzę za mąż, to na blogu mogą pojawiać się posty dotyczące organizacji wesela.




Mam nadzieję, że mój blog Wam się spodoba i będziecie tu chętnie zaglądać. Zapraszam do obserwowania i komentowania, daje to siłę do działania! :)

22 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie blogi. Chętnie będę obserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Halo, dodaję Cię kochana, cieszę się, że masz bloga! Życzę powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zaczyna!v:) Zobserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że założyłaś bloga :) Powodzenia i wielu sukcesów życzę. :*
    Zapraszam do obserwacji mojego również;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i Tobie również życzę wielu sukcesów :*

      Usuń
  5. również kupiłam cotton ballsy i kusi mnie ten z bielendy balsam ale mi odradzali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie skusiło opakowanie tego balsamu z Bielendy. Pachnie cudownie, ale na chwilę obecną nic więcej o nim powiedzieć nie mogę, bo za krótko go używam :)

      Usuń
  6. Same osiągnięcia, gratulacje i powodzenia

    OdpowiedzUsuń