czwartek, 28 kwietnia 2016

PRZEGLĄD MOICH KOSMETYKÓW - WIBO


Cześć!

Ostatnio wpadł mi do głowy pomysł, żeby raz na jakiś czas pokazać Wam przegląd moich kosmetyków danej marki. Dzisiaj postanowiłam pokazać moje kosmetyki z Wibo. Ta marka ostatnio mnie bardzo pozytywnie zaskakuje. Mają w swojej ofercie kosmetyki naprawdę dobrej jakości, za niską cenę. Produkty Wibo możecie dostać w Rossmannie. 

Muszę także zaznaczyć, że zdjęcia nie są tak dobrej jakości, jak poprzednie. Moja lustrzanka odmówiła mi posłuszeństwa, a że nie chcę mieć przerwy w blogowaniu, to próbowałam z mojego telefonu wycisnąć jak najlepsze zdjęcia. Mam nadzieję, że jakoś jest choć w miarę ok! :)









Zacznijmy może od paletek cieni, które mam dopiero dwa dni, a już je bardzo polubiłam. Najbardziej w oko wpadła mi paleta Neutral, natomiast Go Nude, też jest super. 



Neutral Eyeshadow Palette to paleta składająca się z 15 cieni w dominujących kolorach beżu i brązu, czyli jak sama nazwa wskazuje kolory są bardzo neutralne. Pigmentacja tych cieni jest naprawdę świetna! Poniżej możecie zobaczyć jak wyglądają te cienie, a jeżeli zechcecie, żebym pokazała swatche jednej i drugiej paletki, to piszcie. W standardowej cenie kosztuje ona 33,99zł, natomiast do 3 maja możecie dorwać je w Rossmannie na promocji -49%.






Smoky Edition Go Nude to paleta składająca się z 12 cieni. Swoim designem niesamowicie przypomina kultowe już paleta Urban Decay Naked. Kolory cieni są już zdecydowanie ciemniejsze niż w przypadku palety Neutral. Cienie mają dość dobrą pigmentację. Paleta w standardowej cenie kosztuje 41,99zł, natomiast ją również możecie dorwać na promocji -49% (do 3 maja).












Kolejnymi kosmetykami, jakie ostatnio pozytywnie mnie zaskoczyły, są bronzer i rozświetlacz Baked Mix Bronzer i Glamour Shimmer. Poniżej możecie zobaczyć swatche tych produktów. W standardowej cenie kosztują ok.20zł za sztukę. 













Następnie chcę Wam pokazać róż i rozświetlacz. Nie mam pojęcia czy róż dalej jest dostępny w sprzedaży, bo mam go już długi czas. Kolor ma naprawdę rewelacyjny. Jeżeli chodzi o rozświetlacz Diamond Illuminator, to chyba nie muszę Wam o nim dużo pisać. W blogosferze jest bardzo popularny. Ja ten rozświetlacz używam już ponad rok, ale niestety niedawno kosmetyk uległ uszkodzeniu (pokazywałam Wam na snapie) i udało mi się go dorwać w zeszłym tygodniu na promocji w Rossmannie. Oba produkty w standardowej cenie kosztują ok.10zł.







Kolejnym kosmetykiem jest korygująco-rozświetlający puder w kulkach Star Glow. Używam go około tygodnia i muszę Wam powiedzieć, że pierwsze wrażanie jest naprawdę super. Przepięknie rozświetla cerę. Jeżeli jednak szukacie matującego pudru, to na pewno nie jest od dla Was. W standardowej cenie kosztuje ok.20zł.



Przedostatnimi produktami, jakie chcę Wam dziś pokazać, są kredki automatyczne. Ja mam w kolorze brązowym i niebieskim. Spójrzcie niżej jaki ten niebieski kolor jest piękny. Super akcent do makijażu na lato! :) Obie kredki kosztują w standardowej cenie ok.8zł.




Już ostatnimi kosmetykami są pomadki Glossy Temptation. Ja mam w numerku 1 oraz 3. Mają cudowne kolory i przepięknie wyglądają na ustach. Ja jestem jednak zwolenniczką matowych pomadek, ale lubię czasem użyć coś innego. W standardowej cenie pomadki kosztują ok.10zł.
W dzisiejszym poście pokazałam Wam już wszystko. Dajcie znać, czy chcecie częściej takie wpisy i czy taka seria Wam się podoba. 
Lubicie kosmetyki Wibo? Macie może któryś z pokazanych przeze mnie kosmetyków? Czekam na komentarze :)

27 komentarzy:

  1. Świetne kosmetyki :) Paletki masz genialne *0* <3 Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam się z kosmetykami Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna paletka cieni Neutral Eyeshadow Palette :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam, albo miałam każdy z tych produktów i jak sama wiesz ostatnio pokochałam markę WIBO, dużo osób narzeka na ich produkty, ja jednak jestem zakochana, a szczególnie w ich paletkach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo uwielbiam Wibo i ostatnio mnie bardzo pozytywnie ta marka zaskakuje! A paletki to mają super :)

      Usuń
  5. z wibo mam tylko rozswietlacz,musze sie przejsc do ich szafy i poogladac co mają w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się rozejrzeć, bo mają naprawdę super produkty! :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię markę Wibo :) kuszą mnie bardzo te baletki cieni :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo przypasowały mi kosmetyki z wibo ;) jak na razie posiadam paletkę do konturowania twarzy i lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo marzy mi się paletka do konturowania, ale byłam może w ośmiu Rossmannach i nie mogę jej dostać. Jeżeli chodzi o lakiery do paznokci to zwykłych lakierów nie używam, bo robię manicure hybrydowy lakierami marki Semilac. Także jeżeli chodzi o lakiery do paznokci Wibo, to swojego zdania nie mam. Pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Masz świetnego bloga i robisz ekstra zdjęcia, chętnie zaobserwują tylko proszę.. wyłącz to obracanie zdjęć kiedy się na nie najedzie myszką, ponieważ jest to strasznie irytujące :D
    Ja na ostatniej promocji właśnie kupiłam Wibo Glamour Shimer i mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Uwierz mi, to obracanie zdjęć i mnie irytuje, ale kompletnie nie potrafię tego naprawić. Nie wiem czy obserwujesz mnie na snapchacie, ale mówiłam tam o tym ostatnio. Musiałam coś namieszać w kodzie html i teraz nie potrafię tego wyłączyć :(

      Usuń
  9. Ostatnio bardzo polubiłam się z marką Wibo, jestem zachwycona cieniami Neutral. Kupiłam na szczęście ostatnią paletkę. Polowałam również na Smoky Edition ale niestety już nie było. Bardzo zaciekawił bronzer, muszę koniecznie wypróbować. Jestem bardzo zadowolona z rozświetlacza:)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dorwałam ostatnią sztukę paletki Neutral! :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Piękne cienie! Szkoda że ja swoim telefonem nie potrafię robić takich zdjęć 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój telefon jakoś dał radę, ale jednak najbardziej podobają mi się zdjęcia wykonywane lustrzanką. Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Piękne paletki. :) Miałam te szminki, ale niestety u mnie się nie sprawdziły. Bardzo nietrwałe.

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie utrzymują się jak standardowe błyszczące pomadki :)

      Usuń
  12. Pół mojej kosmetyczki to wibo :D Piękne paletki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, super! Oj tak, paletki są piękne :)

      Usuń
  13. Fajny pomysł na serię :)
    A paletki cudo :D

    OdpowiedzUsuń