wtorek, 26 kwietnia 2016

PALETKI CZEKOLADOWE I HEART MAKEUP -SWATCHE

Cześć!

Dzisiaj chcę pokazać Wam swatche czterech palet czekoladowych I heart Makeup oraz powiem Wam, która najbardziej przypadła mi do gustu. Palety, które Wam pokażę to I heart Chocolate, Death by Chocolate, Naked Chocolate oraz Pink Fizz. Paletki możecie kupić w sklepach internetowych, m.in w moim sklepie, gdzie Was serdecznie zapraszam www.aneestyle.pl Paletki są w cenie 39,99zł. Każda z paletek składa się z 16 cieni. 








 Paletka I heart Chocolate. W tej paletce znajdziecie w większości odcienie beżu i brązu. Wyjątkami są odcienie: różowy, grafitowo-fioletowy oraz delikatne bordo. Cienie są matowe oraz perłowe. 







Paletka Death by Chocolate. Paletka znajduje się na drugim miejscu w rankingu moich ulubionych czekoladowych paletek. Cienie przeważające w paletce to beże i brązy, ale znajdziecie tutaj także odcień brudnego różu, fiolet oraz czarny cień, który jest tylko w tej czekoladowej paletce (z tych które mam). Cienie są matowe oraz perłowe. Bardzo mi się podoba!







Paletka Naked Chocolate. Ta paletka jest zdecydowanie moją ulubioną. Ma cudowne kolory, które wszystkie w 100% mi odpowiadają. Idealna do dziennych makijaży, ale też super na wieczór. Kolory przeważające w paletce to beże, brązy zarówno matowe jak i perłowe. Jeżeli lubicie takie odcienie, to paletkę serdecznie polecam, nie zawiedziecie się. 







Paletka Pink Fizz. Paletka wyróżnia się od pozostałych jeżeli chodzi o odcienie. Jak wcześniej widziałyście, w poprzednich paletkach dominują odcienie beżu, brązu, złota, miedzi, a tutaj jest totalne pomieszanie wszystkiego. Znajdziecie tutaj cienie również beżowe i brązowe, ale także róże, granat, odcienie podchodzące pod kolor srebrny. Niestety w tej paletce znajduje się jeden cień, który nie nadaje się do niczego. Mianowicie jest to ten piękny różowy cień (Rosy), który znajduje się w lewym dolnym rogu paletki. Jeśli szukacie paletki, która będzie zawierała zarówno cienie beżowe, brązowe, różowe, miedziane, to serdecznie polecam Wam tą paletkę. 











Tutaj na zdjęciu macie porównanie tych czterech paletek. Od lewej: I heart Chocolate, Death by Chocolate, Pink Fizz i Naked Chocolate. 





Mam nadzieję, że post Wam się podoba. Macie którąś z tych paletek? Jak Wam się sprawdza? Czekam na Wasze komentarze :)


46 komentarzy:

  1. Juz teraz sama nie wiem która chce :( cudny post! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie są ciekawe :) Dziękuję Kochana :*

      Usuń
  2. Świetny post ! :) Nie umiałybyśmy wybrać jednej z nich :* Musimy sobie zakupić ^^ Mają urocze opakowanie :) Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja też miałam problem z wybraniem, która mi się najbardziej podoba. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wszystkie paletki mi się podobają, ale najbardziej chyba druga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A wlasnie poluje na te paletki, super sa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście wybrałabym pierwszą :) Najbardziej odpowiada mi gama kolorystyczna :) No i te piękne opakowanie! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletki same w sobie wyglądają bardzo apetycznie. Świetnie wyglądają i kolorystyka cieni jest bardzo kusząca i do tego ta pigmentacja. Chętnie się na nie skuszę, ostatnio mam fioła na punkcie cieni :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ostatnio ciągle kupuję nowe cienie/paletki cieni. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Musze się w którąś zaopatrzyć na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie kusiły te paletki, ale postanowiłam kupić oryginalną czekoladke Too Faced Chocolate Bon Bons :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też planowałam kupić oryginalną paletkę Too Faced, ale trochę szkoda mi wydać tyle pieniążków na paletkę cieni. Ale może kiedyś się skuszę :)

      Usuń
  9. jak już pisałam Ci na insta: Czekoladowo kosmetyczny raj *__*
    niestety nie posiadam tych paletek,ale marzą mi się :) piękną mają gamę kolorystyczną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia są po to, by je spełniać! :) Ja też długo o nich marzyłam i wreszcie je mam :) Są świetne! Pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Niestety nie mam takiej paletki, ale wizualnie prezentuje się bosko. Szata graficzna - czekoladkowa mega ! :D Bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za odwiedziny na http://karolajn-el.blogspot.com , dodaję do obserwowanych i mieć na bieżąco Twoje wpisy i zapraszam do siebie jeszcze nie raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam zamiar kupić wkrótce death by chocolote :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory są piękne, ale nie wiedziałabym, na którą mam się ostatecznie zdecydować. Planuję ich zakup już od jakiegoś czasu, ciągle się odsuwa, chociaż kiedyś na bank je wypróbuję. :) Kradnę do obserwowanych :) robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długi czas planowałam zakup, ale w końcu je mam i nie żałuję. Pozdrawiam :*

      Usuń
  13. czekolada biała lub różowa - cieżko sie zdecydować!
    dziękuje za komentarz u mnie. zapraszam do obserwacji i dodania mnie do listy kochana :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja gdybym miała wybierać wybrałabym białą czekoladę to zdecydowanie moje kolory ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie paletki są piękne i ciężko jest zdecydować się którą wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowałam dopiero wtedy, jak już wszystkie miałam w moich rączkach :)

      Usuń
  16. O Mamusiu! Chcę je wszystkie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie cudowne! Mają zbliżone kolorki w środku, a z wierzchu - do schrupania, dosłownie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam takiej paletki nawet w ręku.
    Bardzo podoba mi się różowa i żółta, czarna to bardziej klasyczne kolory.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naked Chocolate jest cudowna! Chociaż wszystkie mi się bardzo podobają :)

      Usuń
  19. Ta biała czekoladka ma chyba najładniejsze kolory, przynajmniej dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam I heart Chocolate i Pink Fizz. Uwielbiam je ze względu na te mega słodkie opakowania :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne paletki wszystkie do schrupania ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również z czekoladek mam I Heart Chocolate oraz Pink Fizz, są urocze !!! Przy następnym urlopie w Polsce chciałabym się także zaopatrzyć w czarną czekoladkę, nie pamietam jej nazwy.
    I widzę, że znalazłam kolejnego fajnego bloga ... będę zaglądała tu częściej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi się Death by.... ale jeszcze żadnej nie mam :( zakup planuje bo podobno lepsze od sleeka

    OdpowiedzUsuń