piątek, 22 kwietnia 2016

HAUL: ROSSMANN, NATURA I SKLEPY INTERNETOWE

Cześć!
Dzisiaj zapraszam Was na post z zakupami z kosmetycznymi zakupami. Będą to produkty, które kupiłam na promocji -49% w Rossmannie, Naturze oraz dwa produkty ze sklepów internetowych.
Najpierw może zacznijmy od zakupów z Rossmanna. Tak jak pisałam w poprzednim poście od 20 kwietnia do 25 kwietnia jest promocja -49% na produkty do makijażu twarzy. Ja z tej promocji skorzystałam, natomiast nie kupiłam wszystkiego co chciałam. Jeszcze w sobotę wybieram się do Rossmanna zobaczyć czy kupię wreszcie mój ulubiony rozświetlacz, ale o tym napiszę Wam później. 

Pierwszym kosmetykiem, jaki musiałam kupić jest rewelacyjny CC Cream z Bourjois. Pisałam o nim w poprzednim poście. Chciałam także kupić podkład Healthy Mix, ale niestety nie było mojego koloru. Krem CC to lżejsza wersja podkładu. Jest on dość dobrze kryjący jak na krem CC. Ja mam w najjaśniejszym kolorze - 31. W standardowej cenie kosztuje on ok.50zł, czyli na promocji ok.25zł.










Kolejny kosmetyk jaki wpadł w moje rączki to korygująco-rozświetlający puder w kulkach Wibo Star Glow. Niestety nie mogę nic Wam na chwilę obecną o nim powiedzieć, bo nigdy nie używałam. Ma on przepiękne opakowanie, które nie ukrywam, zachęciło mnie do zakupu :) W standardowej cenie kosztuje on ok.20zł, na promocji - ok.10zł.












Następnie kupiłam Wibo GLAMOUR SHIMMER, czyli wypiekany miks rozświetlaczy do twarzy oraz Wibo BAKED MIX BRONZER, czyli bronzer do twarzy i ciała. Kosmetyki wyglądają naprawdę świetnie. Na zdjęciach niżej zobaczycie swatche tych produktów. Kosmetyki w standardowej cenie kosztuje ok.20zł, a na promocji ok.10zł.











Kolejny kosmetyk to holograficzny róż Lovely Oh Oh Blusher, który niesamowicie przypomina mi róż Hot Mama z The Balm oraz Sleek Rose Gold. Kolor niesamowicie mi się podoba. Te złote drobinki nie są takie "nachalne". Róż w standardowej cenie kosztuje ok.10zł, a na promocji ok.5zł.









Niedawno rozwaliłam mój ukochany rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator. Chciałam go kupić na promocji w Rossmannie, ale niestety go nie było, więc wzięłam Wibo Royal Shimmer i co? Kolejny rozwalony przeze mnie rozświetlacz :( :( W standardowej cenie kosztuje on ok.10zł, a na promocji ok.5zł.








Jeżeli chodzi o promocję -49% to już by było na tyle. W Rossmannie kupiłam jeszcze cudowny żel pod prysznic Isana Mademoiselle Raspberry, który pachnie jak malinowa mamba :) Kosztował on ok.6zł. Chciałam kupić jeszcze o tym samym zapachu balsam do ciała z pompką, ale niestety już był wykupiony, ale jak tylko go zobaczę w Rossmannie to od razu go kupię.






Ostatnią rzeczą kupioną w Rossmannie jest balsam do ust Bielenda Wata Cukrowa. Pachnie cudownie, ale niestety nie ma żadnego smaku. Nie jest to bezbarwny balsam, ma on śliczny kolor. Całkiem dobrze nawilża, ale używam go zbyt krótko, żeby powiedzieć o nim coś więcej. Kosztował on ok.9zł. 







Kolejne nowości są z Natury. O ile się nie mylę to do 27 kwietnia są promocje w Naturze, m.in. na kosmetyki Kobo jest -40%. Jako, że jestem szminkomaniaczką i chciałabym przygarnąć wszystkie możliwe produkty do ust ze wszystkich sklepów to na promocji skusiłam się właśnie na dwie matowe pomadki w płynie, Jest to Kobo Matte Liquid Lipstick. Różowa to odcień 405 Passiflora Tea, a nude to odcień 401 Cranberry Meringue. Poniżej na zdjęciu możecie zobaczyć swatche obu tych produktów, a także balsamu z Bielendy. W standardowej cenie jedna pomadka kosztuje 14,99zł.







Ostatnimi nowościami są kosmetyki ze sklepów internetowych. Paleta czekoladowa Makeup Revolution Pink Fizz jest mojego sklepu internetowego, gdzie Was serdecznie zapraszam ( www.aneestyle.pl ). Myślę, że w którymś z następnych wpisów pokażę Wam jej swatche :) Kosztuje 39,99zł. Dostępna tutaj.








Ostatnim kosmetykiem, jaki pokażę Wam w dzisiejszych zakupach to mgiełka Victoria's Secret Love Spell. Przepiękny zapach, owocowy, słodki, ale w żadnym stopniu nie jest mdły. Skradł moje serce! :) Kupiłam go na stronie http://iperfumy.pl.











Pochwalcie się co Wy upolowałyście na promocji w Rossmannie i Naturze. Używałyście może pokazanych przeze mnie w tym poście kosmetyków? Co o nich sądzicie?


Czekam na komentarze! Buziaki :* :*







38 komentarzy:

  1. Muszę Ci powiedzieć, że zaszalałaś! :D
    Ale jak widać nie masz szczęścia do rozświetlaczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zaszalałam! :D Rozświetlacze mnie nie lubią :(

      Usuń
  2. Świetne zakupy kosmetyki wibo kuszą i pomadka 401 urocza o i na isane muszę zapolować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Udanych polowań! :)

      Usuń
  3. Wszystkie produkty świetne ! :) Paleta nieziemska *0* Pozdrawiamy i zapraszamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Również pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym kremem CC. Chciałabym coś takiego lekkiego ale kryjącego. Czy on jest dostępny tylko w Rossmannie czy w Naturze też? Szkoda, że u mnie brak Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że szafy Bourjois nie ma w Naturze. U mnie znowu blisko brak Natury :(

      Usuń
  5. Świetny post :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie: http://garderobelove.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kosmetyki kupiłaś ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne zakupy :) Przepiękna paletka cieni i produkty do ust :)
    + dodaję od obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wpis

    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana jak juz wiesz, mam niektóre z tych produktów i rossman tak mnie długo wolał, ze dziś poszłam na zakupy :( a paletka od mur - różowa czekoladka tak mi sie marzy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze jutro się wybieram na kolejne polowanie na rozświetlacz i paletkę do konturowania z Wibo :)

      Usuń
  10. super zakupy ;) na ten balsam do ust może skuszę się jak będzie promocja na rzeczy do ust ;)
    ładne te pomadki z KOBO :)
    ja skusiłam się jedynie z promocji w rossmannie na paletę do konturowania z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowicie marzy mi się paletka do konturowania z Wibo, ale nie widziałam jej w żadnym Rossmannie, w którym byłam. Spróbuję jeszcze jutro :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  11. dobrze, ze napisalas o tej promocji w naturze, musze sie wybrac po kosmetyki z kobo. Szkoda ze w Poznaniu jest moze jedna natura ...

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za zakupami w internecie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Ja większość zakupów robię online :)

      Usuń
  13. A ja to bym chciała Isanę skoro pachnie jak moja ukochana mamba! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dłuższego czasu marzy mi się różowa paletka cieni do powiek. :)

    Zapraszam. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/04/panterka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest świetna. Myślę, że poświęcę jej osobny wpis :)

      Usuń
  15. Przyznam szczerze, że zainteresowała mnie ta malinowa mamba z Isany :D Dzisiaj lecę do Rossmana, nie mogę przegapić takiej okazji :D
    Z przyjemnością zostanę tutaj na dłużej i zaobserwuję Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanych zakupów! Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  16. Również polowałam na podkład Healthy Mix, niestety najjaśniejszy odcień w mgnieniu oka został wyprzedany, więc skusiłam się na podkład z Max Factora; kupiłam także puder z Maybellline oraz róż od Wibo :) Mgiełka Victoria's Secret Love Spell mnie zaciekawiła- uwielbiam słodkie, owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też zrobiłaś super zakupy! :) Mgiełkę polecam serdecznie :*

      Usuń
  17. Nigdzie nie mogę dorwać tego żelu ale mam balsam z tej serii :) mgiełkę miałam ale kokos vanilia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się już udało dorwać ten balsam :)

      Usuń
  18. U mnie w Rossmannie albo nie ma tych żeli i balsamów z Isany w ogóle, albo je ciągle wykupują, a mam na nie taką ochotę! robertakaaa.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przez jakiś czas były wykupione, ale w końcu je dorwałam :)

      Usuń