wtorek, 19 kwietnia 2016

CO POLECAM KUPIĆ NA PROMOCJI W ROSSMANNIE

Cześć, 
Dzisiaj zaczyna się promocja w Rossmannie -49%. Większość z Was pewnie już o tym słyszała, ale dla zapominalskich przypomnę daty promocji.
Od 20.04 - Twarz, czyli podkłady, pudry, korektory, róże, bronzery, rozświetlacze
Od 26.04 - Oczy, czyli tusze, kredki, eyelinery, cienie
Od 04.05 - Usta, czyli pomadki, błyszczyki, konturówki

Przychodzę do Was z postem dotyczącym kosmetyków, które warto kupić w Rossmannie na promocjach. Kilka kosmetyków, które Wam pokaże w standardowych cenach kosztuje dość sporo, dlatego warto upolować je właśnie na promocji -49%. Na zdjęciach zobaczycie również produkty, które bez promocji są bardzo tanie, ale warto kupić je właśnie na promocji, ponieważ jak się nie sprawdzą, to nie będzie szkoda ich komuś oddać lub wyrzucić.



Zacznijmy od kosmetyków, które już od dziś są na promocji. Są to podkłady, które w standardowej cenie są dość drogie. 

Bourjois, Healthy Mix to jak dla mnie podkład idealny. Używałam już wiele podkładów i ten spisuje się najlepiej do mojej suchej cery. Nie uwidacznia suchych skórek, idealnie stapia się z buźką. Niestety, jeśli macie na twarzy coś większego do zakrycia, to musicie się wspomóc korektorem. Ja swój podkład mam w najjaśniejszym kolorze (nr.51) i nie jest dla mnie za ciemny, a trzeba wspomnieć, że jestem niezłym bladziochem. 
Cena: Przed promocją kosztuje ok. 63zł, po promocji ok.32zł.


Bourjois, 123 Perfect CC Cream to podkład idealny na lato. Jest lżejszy niż Healthy Mix, ale przez to mniej kryje. Tak jak poprzedni podkład nie podkreśla suchych skórek i idealnie stapia się z naszą cerą. Ja mam najjaśniejszy kolorek (31). 
Cena: Przed promocją kosztuje ok. 50zł, po promocji ok.25zł.





Kolejne produkty, które już dziś możecie kupić na promocji to róże do policzków. Róże są z różnych półek cenowych, ale oba są naprawdę świetne.

Wibo, Róż z jedwabiem i wit. E - nie wiem czy akurat ten róż znajdziecie jeszcze w Rossmannie, ale ogółem mogę polecić zarówno róże jak i rozświetlacze właśnie z tej firmy. Są naprawdę niedrogie, a sprawdzają są super. 
Cena: Przed promocją kosztuje ok. 10zł, po promocji ok.5zł.

Bourjois, Róż do policzków - Róże z Bourjois na internecie są dość popularne. Ja swój mam w odcieniu 34 Rose D'or. Kolor tego różu jest przepiękny. Na policzkach wygląda super.
Cena: Przed promocją kosztuje ok.54zł, po promocji ok.22zł.










Teraz czas na oczy. Jeżeli chodzi o tusze do rzęs to pokażę Wam moich trzech ulubieńców. Nie będę się tutaj wiele rozpisywać, bo wszystkie tusze dają podobny efekt. Pięknie rozdzielają rzęsy, wydłużają, podkręcają i lekko pogrubiają, czyli jak dla mnie tusze idealne. 
Loreal Volume Million Lashes So Couture w standardowej cenie kosztuje ok.61zł, a na promocji ok.31zł
Maybelline Lash Sensational w standardowej cenie kosztuje ok.36zł, a na promocji ok.23zł
Maybelline One by One Volum Express w standardowej cenie kosztuje ok. 41zł, a na promocji ok.21zł





Kolejnymi kosmetykami jakie warto kupić na promocji w Rossmannie są cienie w kremie Maybelline Color Tatoo. On and one Bronze to przepiękny cień złoto-brązowy, który idealnie wygląda nałożony na całą powiekę ruchomą oraz sprawdza się super jako baza pod inne cienie. Cień Permanent Taupe super spisuje się jako cień do brwi. Serdecznie polecam te oraz wszystkie inne odcienie. W standardowej cenie kosztują one ok.26zł, a na promocji ok.13zł.






Od 04.05 na promocjach będziecie mogły kupić produkty do ust. Ja jestem prawdziwą "szminkomaniaczką" i chciałabym Wam pokazać milion różnych pomadek, ale wybrałam tylko kilka, które sama kupiłam na promocjach. 

Jeżeli chodzi o te droższe pomadki, to serdecznie mogę polecić Bourjois Rouge Edition Velvet! Ja swoją mam w odcieniu 06 Ping Pong i jest to przepiękny kolor fuksji. Pomadka jest w płynie, ale po chwili idealnie wtapia się w nasze usta i jest nie do zdarcia. Mogę pić, jeść, a i tak po kilku godzinach wygląda super. W standardowej cenie kosztuje ok.56zł, a na promocji ok. 28zł.




Jeżeli chodzi o te tańsze produkty, to serdecznie mogę polecić pomadki z Lovely i Wibo. Jak dla mnie najlepsze z pokazanych tu przeze mnie tańszych pomadek to Lovely Extra Lasting. Ja mam je w odcieniu 1 i 2. Super utrzymują się na ustach. Konsystencją przypominają Bourjois Rouge Edition Velvet. Po nałożeniu zastygają na ustach. Są oczywiście matowe. Z Lovely polecam również pomadki błyszczykowe. Jak sama nazwa wskazuje są one błyszczące, także nie sprawdzą się u osób, które wolą matowe pomadki. Z Wibo polecam pomadki z serii Glossy Temptation. I tu również jak nazwa wskazuje są one błyszczące. Z utrzymywaniem się na ustach w przypadku błyszczących pomadek Lovely i Wibo jest słabo, ale nie ma co wymagać za taką cenę.


Lovely Extra Lasting w standardowej cenie kosztuje ok.10zł, a na promocji ok.5zł.
Lovely, pomadka błyszczykowa - ok.10zł, a na promocji ok.5zł
Wibo, Glossy Temptation - ok.12zł, a na promocji ok.6zł





Tutaj możecie zobaczyć swatche pokazanych przeze mnie pomadek. Jak widzicie kolory są naprawdę super! :)





Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Napiszcie, co Wy polecacie kupić na promocjach w Rossmannie. Czekam na komentarze! :)

34 komentarze:

  1. Maskara Maybelline Lash Sensational jest zdecydowanie moim ulubieńcem. Tylko ona jako jedyna potrafi pokręcić moje proste jak kołek rzęsy :D
    Dlatego już zdążyłam ją upolować na promocji -50% w Super-Pharm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te cienie i matowe pomadki mnie zaciekawiły, będę musiała polecieć i zobaczyć ;)

    U mnie nowy post! Zapraszam http://onlymymotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja na takie wspaniałe okazje jak zwykle nie mam kasy... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie promocje są najczęściej 2 razy w roku w Rossmannie, więc może następnym razem. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. W sumie trochę żałuję, że nie wzięłam Healthy Mix, ale wzięłam w końcu podkład Rimmela, który zawsze używam i teraz mam 1 i 3/4 opakowania więc starczy do następnych promocji. :D Odkładam pieniążki na szminki, bo już upatrzyłam sobie dwa kolorki Bourjois Velvet:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kupuję podkłady i obliczam, żeby starczyło do następnej promocji :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Wszyscy polecają ten krem CC, chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie dziś kupiłam kolejne opakowanie :)

      Usuń
  6. Ja ubolewam nad wycofaniem mojego ulubionego podkładu Bourjois Flower Perfection :/
    Ale muszę się wybrać bo jakiś róż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz róże z drobinkami to polecam róże z Lovely. Dzisiaj kupiłam i rewelacja! Zamiennik Hot Mama z The Balm i Sleek Rose Gold :)

      Usuń
  7. HM lubię aczkolwiek nie mam suchej skóry. Tusz fioletowy i różowy - moi ulubieńcy, czerwony odbijał mi się na powiece. Z kolei cienie Maybelline jak dla mnie tragedia, robiły się na nich paski i ogólnie jak dla mnie nietrwałe. Tylko ja mam oczy głęboko osadzone :\ Super blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to wielka szkoda, że cienie z Maybelline się u Ciebie nie sprawdziły. Bardzo dziękuję :*

      Usuń
  8. Świetny wpis ! :) Nieziemskie odcienie pomadek. Chyba się skusimy na jakąś ^^ Obserwujemy i zapraszamy do siebie http://agssymi.blogspot.com/2016/04/tylko-nikomu-nie-mow.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już zaplanowałam kupić tą paletę z Wibo do konturowania twarzy,chodź wiem że jest wielki BuM na nią :o :) skuszę się może na tusz z Lovely ;) z ust nic nie potrzebuje jedynie może jakiś balsam ;) jeszcze w ostatnim tygodniu są lakiery,więc może na coś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zapomniałam dopisać, że są lakiery. Ja też chciałam kupić tą paletę z Wibo, ale niestety już jej nie było. Podlecę jeszcze dziś do innego Rossmanna :)

      Usuń
  10. Baardzo fajne polecenia :) Pomadki z Lovely to hit hitów!! Piękne zdjęcia!! :) Dziękuje za dodanie do obserwowanych i również z przyjemnością obserwuje! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Oj śliczne :) Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  12. ja już dokonałam zakupów w Rossmannie ; )możesz zobaczyc co kupiłam w mojej nowej notce ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten róż z Bourjois, mam go już ponad trzy lata i niby powinnam go wyrzucić, po takim czasie, ale nadal jest go sporo i nadal się sprawdza. Mascara One by One była kiedyś moją ulubioną, a zapomniałam o niej jakoś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja róży, bronzerów i rozświetlaczy nie wyrzucam, póki nie zużyję :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  14. Na promocji w Rossmannie kupiłam dzisiaj dwa odkłady z Mayballine i puder a także paletkę z Wibo - róż, rozświetlacz i puder. Bardzo lubię płynne pomadki matowe z Lovely na pewno je kupię bo są świetne. Zapasy tuszu do rzęs mam na cały rok więc jak na razie nie zaopatrzę się w nie na promocji :D
    Pozdrawiam i obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi się ta paletka z Wibo, ale w żadnym Rossmannie nie mogę jej znaleźć :( Pozdrawiam Kochana i dziękuję bardzo :*

      Usuń
  15. Fajne propozycję na błyszczyk muszę się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie posty lubię, bo są przydatne - raz że można w ogóle się dowiedzieć że jest promocja, dwa - co jest warte odciążenia portfela.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ulubiony podkład Healthy mix ❤️ Ja jeszcze marze o paletce z wibo, ale nigdzie nie moge jej dorwać :-(
    Zapraszam do mnie www.beaute-de-la-vie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo marzę o tej paletce z Wibo! :)

      Usuń